Šis ir tāds jocīgs laiks: pavasaris jaušams gaisā, kaut arī mijoties ar cīruļputeņiem, tūliņ, tūliņ sprāgs pumpuri un sāksies jauns, auglīgs periods.
Šādā pat laikā pirms 17 gadiem 13. aprīlī sāka iznākt laikraksts Dienas bizness. Šo 17 gadu laikā kopā ar Jums, lasītājiem, esam piedzīvojuši gan «treknos» gadus, gan arī liesākus.
Šai laikā, kad drukātie mediji ne vien Latvijā, bet arī citviet izjūt gan lasītāju paradumu maiņu, gan vispārēju ekonomikas tempu piebremzēšanos, atsevišķi no izdevumiem pat tiek slēgti, mēs investējam attīstībā, lai, sagaidot Dienas biznesa 17. dzimšanas dienu 13. aprīlī, saviem lasītājiem pasniegtu dāvanu.
Ieklausoties mūsu lasītājā un domājot par tā prasībām pēc informācijas, Dienas bizness savas pastāvēšanas laikā jau ceturto reizi ir dzimis jaunā izskatā un ar saturiskām izmaiņām. Lasītāji, Jūs šodien saņemat ērtāk lasāmu avīzi, ar vairāk informācijas (koncentrēti par būtisko), ar aktīvu pozīciju cīņā pret biznesu bremzējošām norisēm, ar pozitīvu skatu ceturtdienas tematiskajās lapās «Spītējot krīzei» un ar pilnīgi jaunu piektdienas izdevumu: «DB Numurs nedēļas nogalei» (dziļāk par aktuālo), kurā būs lasāmi plašāki viedokļi, speciālistu komentāri un vērtējums, analītika un intervijas. Tas viss līdztekus jau pazīstamām un iemīļotām tematiskām lapām un dažādiem pielikumiem.
50 000 - tik daudz lietišķu cilvēku izvēlas lasīt Dienas biznesu un tā tematiskos pielikumus. Jautāti, kāpēc?- visbiežāk dzirdams: laikrakstā rodamā informācija ir noderīga, operatīva, analītiska un objektīva. Tā ir mūsu kvalitātes latiņa, ko nenolaižam.
Kāds uzņēmējs teicis, ka īpaši šajos laikos uzņēmēji meklē informāciju, vīzijas, lai zinātu, kurp doties un kā rīkoties. Tāpēc arī esam veikuši šādas izmaiņas, lai būtu uzņēmīga cilvēka lietišķās informācijas izvēle numur 1.
Bizness dzīvo, gaidot kādu pozitīvu signālu, un, lai gan dažiem ir palikusi tikai cerība, tomēr optimisms, ka viss būs labi, nav zudis, - šādus vārdus nule kā Briselē notikušajā Eiropas Biznesa sammitā dzirdēju sakām Bussinesseurope prezidentu Ernestu Antuānu Seljēru (Ernest-Antoine Seilliere). Gribētos piekrist: lai kādi pārmaiņu laiki šobrīd ir, vairums (un tādi ir arī mūsu lasītāji) rokas nenolaiž. To šodien DB atzīst arī Latvijas lielākā uzņēmuma - ELKO grupas vadītājs Egons Mednis, sakot «plinti krūmos nemetam». Un lai gan kāds no lasītājiem puspajokam ir teicis, ka abonēt Dienas biznesu - tas ir uz veiksmi biznesā, sava taisnība teiktajā ir: jo tikai informēts cilvēks var būt veiksmīgs biznesā. Esam pārliecināti, ka kopā mēs veiksmīgi pārvarēsim arī šos izaicinājuma laikus! Lai veicas!
Dace Andersone,
Dienas bizness galvenā redaktore