Vācijas automašīnu zīmola Audi pārdošanas apjomi jūlijā, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn, ir piedzīvojuši 9,8% kāpumu, informē Moller Baltic Import SE.
Kopumā jūlijā Audi visā pasaulē pārdevis aptuveni 131 tūkst. automašīnu. Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, ievērojamu ieguldījumu pieauguma veicināšanā deva zīmola SUV modeļi. Īpaši liels pieprasījums pēc pēc četru gredzenu zīmola automobiļiem bija Ķīnā, kur tas auga par 27%.
Gada pirmajos septiņos mēnešos Audi visā pasaulē pārdeva aptuveni 911 tūkst. automobiļu, palielinot piegāžu apjomu par 6,9 %.
Audi stratēģiskais mērķis ir sasniegt 15 miljonus piegāžu gadā, un, izvērtējot veiksmīgo 2013. gada sākumu, uzņēmuma par pārdošanas jautājumiem atbildīgais Luka de Meo (Luca de Meo) lēš, ka šis mērķis tiks sasniegts divus gadus ātrāk nekā paredzēts iepriekš.
Tikmēr Eiropā, kur pirktspēju krietni ietekmējusi parādu krīze, Audi jūlija pārdošanas rādītāji ir līdzīgi kā pērn (-0,2 %). Šobrīd uzņēmuma pirmo septiņu mēnešu pārdošanas apjoms ir nedaudz mazāks kā 2012. gadā - tika pārdoti 443 tūkst. automobiļi, kas ir par 2,2 % mazāk nekā pagājušajā gadā. Vācijā pārdošanas apjoms samazinājās par 4,8 % - līdz aptuveni 150 tūkst. piegādēm gada pirmajos septiņos mēnešos. Jūlijā grūtie ekonomiskie apstākļi turpināja ietekmēt tirgus, kurus krīze bija skārusi īpaši smagi, piemēram, Francijā (- 6,1%), Itālijā (- 3,6%) un Spānijā (- 1,6%). Audi rādītājus Eiropā pagājušajā mēnesī stiprināja Krievija, kur tika reģistrēts 7,1 procenta piegāžu apjoma pieaugums, kā arī Lielbritānija. Tur pieprasījums pēc četru gredzenu zīmola automobiļiem palielinājās par 18,9% - līdz 10,55 tūkst. vienībām. Šo pieaugumu īpaši veicināja liela izmēra kategorijas modeļi, kuru pārdošanas apjoms palielinājās par 32%, norāda Audi pārstāvji.