Bezpilota braukšanas tehnoloģiju ieviešana uzņēmumā Audi tuvojas sacīkšu ātrumā, informēja Moller Baltic Import SE pārstāve Anda Budļevska.
Sonomas trasē Kalifornijā Audi RS 7 bezpilota braukšanas koncepcija esot pārspējusi iepriekš uzrādītos rezultātus. Audi bezpilota braukšanas iespēju pirmo reizi piedāvās nākamajā Audi A8 paaudzē.
«Sonomā mēs apli pēc apļa novedām Audi RS 7 bezpilota braukšanas koncepciju līdz tās fiziskajām robežām, un tā tika galā ar uzdevumu ar vienotu precizitāti,» stāsta Tomass Millers [Thomas Müller], kurš Audi atbild par bremžu, stūrēšanas un vadītāja palīgsistēmu attīstību. «Automobilis uzrādīja tādus apļa laikus, kas bija labāki nekā uzrādījuši sporta auto vadītāji.» RS 7 4050 metru apli nobrauca 2:01.01 minūtēs.
Audi jau kādu laiku testē bezpilota braukšanu. 2014.gada oktobrī RS 7, kas iesaukts par Bobiju, veica bezpilota apli Hokenhaimringā [Hockenheimring], pārvietojoties ar ātrumu līdz pat 240 km/h. Jaunās paaudzes automobilis nosaukts par Robiju, tam ir 412 kW (560 ZS) jauda, un tas ir par aptuveni 400 kg vieglāks nekā tā priekštecis. Gan bremzēšanā, gan stūrēšanā vai ātruma uzņemšanā pilotētais automobilis visas vadības funkcijas kontrolējot pilnīgi automātiski.
Audi bezpilota braukšanu testē arī faktiskās ceļu satiksmes apstākļos. 2015.gada sākumā Džeks - Audi A7 bezpilota braukšanas koncepcija ar daudziem risinājumiem pirmsražošanas stadijā - brauca pa koplietošanas lielceļiem no Silīcija ielejas līdz Lasvegasai uz mājsaimniecības elektronikas izstādi (CES). Īsi pēc tam šis automobilis arī pilnīgi neatkarīgi brauca pa Vācijas autobāņiem, sasniedzot ātrumu līdz 130 km/h.
Bezpilota braukšanas tehnoloģija sniedzot drošību, laika ekonomiju, efektivitāti un ērtības. Bezpilota braukšanas tehnoloģija pirmo reizi tiks uzstādīta nākamās paaudzes luksusa klases sedanam Audi A8. Sistēmas var uzņemties kontroli pār automobili parkošanās laikā vai arī stop-and-go satiksmes režīmā uz lielceļiem pie ātruma līdz 60 km/h.