Kia Motors Corporation pārdoto vieglo automašīnu un komerctransporta apjomi visā pasaulē 2011. gadā sasnieguši vēl nebijušu apmēru – kopā 2 478 959 automašīnas.
Šis skaitlis nozīmē, ka sasniegts 18,6 procentu liels pārdošanas apjomu pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu, un pirmo reizi uzņēmuma vēsturē ir pārsniegta 2,4 miljonu atzīme pārdoto automašīnu skaita ziņā.
Skatoties pa reģioniem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu Ziemeļamerikā sasniegts 34,2% pieaugums, Ķīnā – 30,1% pieaugums, un Eiropā – 22,1% pieaugums. Savukārt Latvijā Kia izdevies sasniegt 72% lielu pieaugumu, salīdzinot ar 2010. gadu, un iekarot 1,9% lielu tirgus daļu.
Didzis Kalnietis, Kia Automobiles direktors sacīja: «2011. gadā Latvijas auto tirgū bija vērojama atdzimšana – kopumā pārdoti par 78% vairāk jaunu automobiļu. Pagājušajā gadā saskārāmies ar problēmām automašīnu piegādēs, taču jau tagad ar prieku varam teikt, ka problēmas tiek risinātas. Šajā gadā Latvijā nonāks vairāki jauni un konkurētspējīgi modeļi, kas viennozīmīgi ļaus uzlabot mūsu pozīcijas Latvijas tirgū.»
Globālajā tirgū visvairāk pārdotais Kia modelis 2011. gadā bijis C-segmenta Cerato (dažos tirgos pazīstams kā Forte) – tika pārdotas 410 709 automašīnas. Tam sekoja Kia Sportage kompaktais CUV un B-segmenta Rio ar attiecīgi pārdotām 331 033 un 282 776 automašīnām. Sorento vidējās klases SUV ieņēma ceturto vietu ar 220 783 pārdotām automašīnām, bet Soul pilsētas krosovers noslēdza piecinieku ar 180 109 pārdotām automašīnām. Par pārdotāko Kia automobili Latvijā ir kļuvis Sportage, tam seko Cee'd. Trešais populārākais Kia modelis Latvijā bija apvidus automobilis Sorento.