«airBaltic zīmola pārdošana savā nekaunībā ir vienā rindā ar Latvenergo «3mio» afēru, Kempmayer darījumu un Latvijas kuģniecības privatizāciju, » sociālajā tīklā Twitter pauž ekonomikas ministrs Artis Kampars.
Viņš jau iepriekš norādīja, ka viņaprāt B. Fliks nekaunīgā veidā ir ticis pie airBaltic nozīmīgākajiem aktīviem un ir mazinājis aviokompānijas vērtību.
Kā jau vēstīts airBaltic un vairākas saistītās preču zīmes pērn par 13 miljoniem eiro pārdotas aviokompānijas vadītāja Bertolta Flika uzņēmumam Baltijas aviācijas sistēmas.
2009.gada decembrī a/s airBaltic Corporation, joprojām būdama smagā finanšu stāvoklī, pārdevusi airBaltic zīmolu un ar to saistītas piecas preču zīmes nacionālās aviokompānijas vadītāja Bertolta Flika uzņēmumam SIA Baltijas aviācijas sistēmas, kas airBaltic kontrolē 47,2%. Saskaņā ar airBaltic 2009.gada auditētajā gada pārskatā minēto, uzņēmuma preču zīmju vērtību 13 miljonu eiro jeb 9,136 miljonu latu apjomā 2009.gadā noteica sertificēts un nozarē atzīts vērtēšanas uzņēmums.
Atbilstoši preču zīmju pārdošanas līgumam norēķini par iegādi jāveic līdz 2010.gada 31. decembrim. Pie pārdotajām preču zīmēm ir arī airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels un BalticMiles un Baltic Taxi.
Kā šodien skaidroja airBaltic padomes priekšsēdētājs Vigo Legzdiņš: padome izskatīja jautājumu par zīmola pārdošanu 2009.gada decembrī padomes sapulcē un pieņēma lēmumuto pārdot. airBaltic pārdeva zīmolu, lai piesaistītu kapitālu finansu situācijas stabilizēšanai un turpmākai attīstībai.
Padome pieņemot lēmumu vienbalsīgi nav šaubījusies par darījuma izdevīgumu. Šis darījums nav samazinājis kapitāļdaļas vērtību nevienam no akcionāriem. Zīmola vērtību pēc airBaltic pasūtījuma novērtēja starptautisks auditors Ernst&Young Lietuvas birojs.