TechHub Riga sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) izsludina pieteikšanos otrajai jaunuzņēmumu meistarklasei Mērķauditorijas noteikšanas procesi produkta agrīnā stadijā, kas norisināsies ceturtdien, 8. jūnijā. Meistarklases ietvaros tiks apskatīti dažādi mērķauditorijas noteikšanas instrumenti un veikti praktiski uzdevumi par klientu un tirgus izpēti, produkta iespēju novērtēšanu, ātro prototipēšanu un jaunu produktu attīstīšanu.
Meistarklases eksperts Rostislavs Raznoščiks (Rostislav Roznoshchik, ASV), uzsver, ka «attīstot jaunu biznesu vai produktu, svarīgākais ir ātri un lēti gūt iespējami daudz informācijas par produkta mērķauditoriju un tirgu. Meistarklases dalībnieki tiks iepazīstināti ar metodēm, kā attīstīt sava produkta klientu auditoriju, veikt tirgus izpēti un kā gūto ieskatu «pārtulkot» un izmantot turpmākajā produkta attīstīšanā».
TechHub Riga izpilddirektors Dāvis Suneps skaidro: «Uzsākot jaunu biznesu, nākas saprast, ka klientu loks ir ierobežots un jaunais produkts nav nepieciešams visiem. Ir jāatrod sava mērķauditorija, netērējot daudz laika un līdzekļu, mēģinot pārdot produktu cilvēkiem, kam par to nav nekādas intereses.»
2017. gadā nodibinājums TechHub Riga un LIAA ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu projekta Inovāciju motivācijas programma ietvaros organizē 5 meistarklašu ciklu ar mērķi veicināt jaunu uzņēmumu rašanos, sniedzot nepieciešamās zināšanas un nozares ekspertu kontaktus projektu sagatavošanai, attīstīšanai un finansējuma piesaistei.
Meistarklašu mērķauditorija ir studenti, informācijas tehnoloģiju un citu jomu speciālisti, jaunie uzņēmēji un biznesa ideju autori.
Nodibinājums TechHub Riga ir bezpeļņas organizācija, kas dibināta 2012. gadā ar mērķi palīdzēt vietējiem jaunuzņēmumiem pilnveidoties un kļūt konkurētspējīgākiem.
Meistarklasei pieteikties iespējams šeit: