Sakaru operatoru ieguldījumi infrastruktūrā uzlabojot sakaru kvalitāti Latvijā, pirmdien informē laikraksts Dienas bizness.
Latvijā mobilo sakaru balss pakalpojuma kvalitātes rādītāji, salīdzinot ar iepriekšējo divu gadu mērījumu rezultātiem, īpaši katra operatora savā elektronisko sakaru tīklā, kopumā ir uzlabojušies, liecina DB rīcībā esošais Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pērnā gada elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats.
To SPRK padome apstiprinās 30. martā, tāpēc pašlaik komentārus komisija nesniedz. Visiem mobilo tīklu operatoriem pērn ir palielinājusies runas pārraides kvalitāte, kas liecina par ieguldījumiem tīkla modernizācijā. Savukārt, apkopojot īsziņu pakalpojuma kvalitātes parametru mērījumu rezultātus, SPRK secina, ka nesekmīgi sūtīto īsziņu koeficients, kā arī vidējais īsziņas piegādes laiks pēdējo divu gadu laikā nemainās, atrodas statistisko kļūdu robežās un atbilst komersantu deklarētajām vērtībām.