Lattelecom klientu vadības sistēmu izstrādā Indijas uzņēmums Tech Mahindra, ziņo Dienas Bizness.
Līdzšinējā bija gan tehnoloģiski, gan morāli novecojusi, Dienas biznesam stāsta Lattelecom Tehnoloģiju direktors Ģirts Bērziņš. Lai atrastu labāko piegādātāju, Lattelecom veica starptautisku cenu aptauju un tajā izvēlējās Indijas kompāniju Tech Mahindra. «Tā spēja piedāvāt pārliecinošu koncepciju, maksimāli īsu projekta laiku un konkurētspējīgas izmaksas,» izvēli pamato Ģ. Bērziņš.
Lattelecom izvērtēja piedāvājumus arī no vairākām Eiropas kompānijām, taču piedāvātā cena, sagaidāmā kvalitāte un termiņi neatbilda prasībām. Turklāt Tech Mahindra piedāvātās izmaksas bija 2–3 reizes zemākas, bet termiņi – ātrāki. «Šī partnera izvēle ļaus mums ietaupīt līdzekļus, taču konkrētas darījuma summas nenosaukšu,» sacīja Ģ. Bērziņš.
Šis ir viens no lielākajiem Lattelecom IT projektiem pēdējo gadu laikā, tāpēc bija nepieciešama starptautiska partnera piesaiste, uzsvēra Ģ. Bērziņš. Projekts tika uzsākts vasarā, bet sistēmas izstrāde ilgs astoņus mēnešus.