Google pārstrādājusi un uzlabojusi savu sociālo portālu Google+, daudzas iezīmes «aizņemoties» no sīvākajiem sāncenšiem Facebook un Twitter, vēsta BBC.
Pašlaik Google+, kura lietotājiemir iespēja «sekot» sevis izvēlētiem citiem lietotājiem, publicē svarīgākos un visvairāk apspriestos tematus. Šo funkciju mikorblogošanas vietne Twitter sāka piedāvāt jau 2010. gadā. Līdzīgi «aizlienēta» iezīme ir arī galvenais attēls, kas atrodas aiz lietotāja profila bildes. Šādu izskatu līdz ar Laika skalu jeb Timeline vēl šogad prezentēja sociālais medijs Facebook.
Sociālajā portālā Google+ reģistrējušies ap 170 miljoniem lietotāju, tomēr kritiķi norādījuši, ka regulāro Google+ apmeklētāju skaits ir krietni mazāks.
Sociālo mediju un sabiedrisko attiecību speciālists Devids Filips (David Philip) pauda viedokli, ka Google+ sociālo mediju nišu palīdzēs iekarot dažādi rīki šajā portālā, kas ir integrēti, līdz ar to lietotājiem ir vieglāk strādāt. Tāpat viņš pauda viedokli, ka Google+ pamazām kļūst par mazo biznesu instrumentu, tāpat šis varētu būt interesants sociālais medijs ģimenēm, kuru locekļi var savā starpā dalīties ar informāciju «loka» ietvaros.
Tāpat mediju speciālists norādīja, ka Google nāksies pacīnīties sāncensībā ar aktīvākiem un lielākiem konkurentiem, tomēr jaunie, vairāk integrētie pakalpojumi «strādās Google+ labā».