Pirms nākamajā mēnesī plānotās debijas akciju tirgos, sociālais tīkls Twitter nolīdzis interneta giganta Google mediju un izklaides struktūrvienības direktoru Dž. Dž. Hirsčlu (J. J. Hirschle).
Google mediju un izklaides struktūrvienības direktors būšot atbildīgs par Twitter komandu, kas nodarbojas ar produktu reklamēšanu un pārdošanu mazumtirdzniecības uzņēmumiem, atklājis sociālais portāls.
Jaunais reklāmas speciālists nolīgts laikā, kad Twitter lielu uzmanību pievērš savam reklāmas biznesam, uzrunājot dažādas kompānijas, tostarp mazumtirgotājus. Twitter atklājusi, ka ienākumi no reklāmas vietu pārdošanas ir pakāpeniski augoši un kļūst aizvien svarīgāki. Lai palielinātu savus ienākumus šajā jomā, Twitter papildinājusi savu darbinieku skaitu. Šā gada trešā ceturkšņa laikā kompānija darbā pieņēmusi 300 jaunus darbiniekus, kas strādās reklāmas pārdošanas jomā.
Jau vēstīts, ka Twitter gatavojas veikt savu akciju pirmreizējo piedāvājumu biržā. Tiek gaidīts, ka tas notiks nākamajā mēnesī. Kļuvis zināms, ka Twitter izvēlējies par labu Ņujorkas Fondu biržai. Iepriekš pastāvēja viedoklis, ka Twitter savu debiju vērtspapīru tirgū varētu veikt arī Nasdaq biržā.
Izskanējis, ka Twitter izvēlējies par labu Ņujorkas Fondu biržai, baidoties no līdzīgas situācijas atkārtošanās kā Facebook debijas laikā, kad Nasdaq vajāja tehniskas dabas problēmas, vēsta The Guardian.
Septembra beigās Twitter bija 232 miljoni aktīvo lietotāju, kas ir ievērojams pieaugums kopš jūnija, kad sociālo portālu izmantoja 218 miljoni. Tādējādi ceturkšņa griezumā Twitter lietotāju skaits pieaudzis par 6,13%, kas gan bijis samazinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni (+6,9%). Gada pirmajos deviņos mēnešos Twitter strādājis ar ienākumiem 422 miljonu ASV dolāru apmērā, kas bijis ievērojams pieaugums, salīdzinot ar gadu iepriekš (205 miljoni dolāru). Vienlaikus pieaugušie izdevumi mārketingam palielinājuši arī sociālā portāla tīros zaudējumus, kas sasnieguši 134 miljonus ASV dolāru (pirms gada – 71 miljons).
Db.lv jau vēstīja, ka Twitter, veicot savu akciju sākotnējo publisko piedāvājumu, plāno iegūt vienu miljardu ASV dolāru, liecina kompānijas iesniegtie dokumenti ASV regulatoriem.