ASV finanšu sektora milzis Goldman Sachs Group Inc finanšu risku sarakstam pievienojis jaunu risku: pārspīlētu uzmanību, vēsta MarketWatch.
Savā gada ziņojumā Ņujorkas kompānija norādījusi, ka negatīvai publicitātei var būt slikta ietekme uz reputāciju un uz darbinieku morāli un veikumu , kas var negatīvi ietekmēt biznesu un darbības rezultātus.
Neparastā riska raksturojums iekļauts 12 lapu garajā sadaļā par riska faktoriem, starp kuriem minēta arī, piemēram, nestabilitāte finanšu tirgos un dabas katastrofas.
Goldman pārstāvis ar medijiem par šo jautājumu nav vēlējies runāt. Taču daži uzņēmumu pārvaldes eksperti sacījuši, ka šāds solis nav nekas pārsteidzošs, ņemot vērā visu nevēlamo uzmanību, ko Goldman saņēmusi kopš finanšu krīzes sākuma.Piemēram, izdevums Rolling Stone Goldman salīdzinājis ar lielu vampīru, kas pēcāk vēl daudzas reizes pieminēts citās publikācijās. Arī vadītāja Loida Blankfeina komentārs Lielbritānijas laikrakstam novembrī, ka kompānija dara Dieva darbu, ir plaši izsmiets medijos.
«Viņi ir norādījuši, ka šāda veida publikācijām var būt materiāla ietekme uz akciju cenu, un uzskata, ka tas investoriem ir jāņem vērā,» sacījis kāds eksperts.