Jaunākais izdevums

Šī gada Frankfurtes autoizstādē itāļu sporta auto meistars Ferrari uz skatuves izripināšot jauno Ferrari 458 Italia, kurš nomainīšot nopelniem bagāto F 430 modeli.

Slavenā sporta automobiļu ražotāja jaunās divvietīgās kupejas garums sasniegšot 4.53 metrus, platums 1.94, savukārt augstums nieka 1.21 metrus. Atlētiskajam sportistam aizmugurē tiks iebūvēts jauns V8 motors.

Atgādināsim, ka iepriekš F 430 vajadzībām tika izmantots 4.3 litru motors, savukārt jaunajam 458 Italia motora tilpums sasniegs 4.5 litrus. Motora jauda no 490 ZS ir palielinājusies līdz 570 ZS (!). Zirgspēku savaldīšanai ir piekomandēta robotizētā dubultā sajūga pārnesumkārba ar Formula 1 sekvenciālo pārslēgšanās algoritmu.

Klasiskās piedziņas sporta auto līdz 100 km/h lielam ātrumam ieskriesies 3.3 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums aizstiepsies līdz 325 km/h. Neraugoties uz iespaidīgajiem tehniskajiem parametriem jaunais motors būs galvastiesu ekonomiskāks, nekā F 430 izmantotais V8. Taupības efekts pēc Ferrari stastītā, lielākoties ir panākts pieslīpējot un pārprogrammējot vairākus dzinēja tiešās iesmidzināšanas parametrus. Rezultātā, Ferrari F430 F tehniskajā pasē pretim vidējam degvielas patēriņam ir ierakstīti 18.3 litri uz 100 km, turpretim jaunajam Ferrari 458 Italia, tikai nieka 13.7 litri uz 100 km. Pagaidām jaunā Ferrari 458 Italia modeļa cena netiek izpausta, taču neoficiāli avoti min, ka tā varētu sasniegt 170 tūkst. eiro.

picturegallery.8265140f-d14f-4251-b516-2115f462b601

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieprasījuma trūkuma dēļ itāļu sporta autoražotājs Ferrari ir spiests samazināt darbinieku skaitu. Kopumā no 3000 strādājošiem ir plānots atlaist 120 administrācijas darbiniekus, kā arī 150 rūpnīcas darbiniekus, vēsta Automotive news.

Lielāko pliķi Ferrari ikdienas darba grafikā radījis radniecīgais Maserati, kuram no Maranello uz Modenu tiek piegādāti Ferrari dzinēji. Ja 2008. gadā Maserati modeļu vajadzībām tika izgatavoti gandrīz 9000 dzinēji, tad 2009. gadā tie bija tikai 4500. Pats galvenais, ka arī 2010. gadā plānotais dzinēju apjoms no Maserati puses būšot vēl mazāks.

Arī pašam Ferrari lietas nesokas kā gribētos. Peļņa pirmajā ceturksnī ir samazinājusies par 28 %. Arī pieprasījums pēc jaunā Ferrari modeļa 458 Italia esot daudzkārt mazāks nekā iepriekš plānots. Atgādināsim, ka limitētā sērijā ražotā Ferrari 458 Italia cena ir aptuveni 197 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ferrari: Meksika ir nākamā Ķīna

Jānis Rancāns,06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājiem Meksika ir nākamā Ķīna – vieta, kurā paredzams automašīnu tirdzniecības pieaugums, uzskata Itālijas autobūves kompānijas Ferrari Ziemeļamerikas struktūrvienības izpilddirektors Marko Matiaci (Marco Mattiacci).

«Mēs redzam liecības, ka liela daļa ražošanas pārceļas uz Meksiku. Valstī ir augsts izglītības kvalitātes līmenis, jauna valdība un netālu atrodas ASV,» sacījis M. Matiaci.

Meksikā esot augsts pieprasījums pēc ekskluzīvām automašīnām. «Kad mēs laidām klajā jauno La Ferrari, to vēlējās iegādāties 15 Meksikas miljardieri. Savukārt 2003. gadā, kad tirdzniecībā nonāca Enzo, no Meksikas bagātniekiem nebija pasūtījumu. Tas liecina par daudz ko,» sacīja M. Matiaci.

Paredzamā Meksikas autotirgus izaugsme ir saistāma ar valsts iedzīvotāju bagātības līmeņa pieaugumu, ārvalstu investīcijām un ražošanas palielināšanos. Tajā pašā laikā lielais pieprasījums sagādā Ferrari arī izaicinājums. Aizvadītajā gadā autoražotājs pārdevis 7,3 tūkstotošus automašīnu, kas kompānijas vadītājam licis pavēstīt, ka uzņēmums grib turpināt būt tikai ekskluzīvs transportlīdzekļu ražotājs, un tāpēc šogad ražošanas apjomi tiks samazināti līdz septiņiem tūkstošiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pirmais Ferrari FF modelis Japānā pārdots izsolē, lai palīdzētu zemestrīcē cietušajiem

Jānis Rancāns,05.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas vēstniecība Tokijā pirmdien organizējusi labdarības izsoli, kurā ticis pārdots Ferrari FF pirmais modelis Japānā. Ienākumi no izsoles tiks veltīti Išinomaki pilsētas, kura pamatīgi cieta 11. martā notikušajā zemestrīcē, atjaunošanai, vēsta Autoevolution.

Ar izsoli tika atzīmēti arī 35 gadi kopš Ferrari ir uzsācis savu darbību Japānā. Izsolē piedalījās aptuveni divsimt Ferrari klientu un automašīnu kolekcionāru.

FF modeli savā rīcībā ieguva arhitekts Mašaru Seno no Tokijas. Kopumā Ferrari organizētajā izsolē tika iegūti 500 tūkstoši eiro, kurus kompānija izmantos, lai būvētu Išinomaki pilsētā skolu.

FF ir abrivetūra no Ferrari Four (Ferrari četri); automašīna ir pirmais Ferrari sporta modelis ar jauna veida četru riteņu piedziņu. Ferrari FF pirmo reizi plašākai sabiedrībai tika prezentēts Ženēvas autoizstādē 1. martā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ferrari nevēlas piedalīties 2010. gada FIA Pirmās Formulas Pasaules čempionātā, līdz nebūs apmierinātas Ferrari prasības, liecina paziņojums Ferrari mājaslapā.

Saskaņā ar dalībnieku sarakstā publicēto informāciju Ferrari dalībnieku sarakstāatzīmēts kā noteikumiem neatbilstošs dalībnieks.

Savukārt Ferrari norāda, ka 29. maijā pieteicis savu dalību 2010. gada FIA Pirmās Formulas Pasaules čempionātam, izvirzot zināmus nosacījumus FIA. Līdz šim Starptautiskā Automobiļu Federācija (FIA) nav šos nosacījumus izpildījusi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas sporta automašīnu ražotājs Ferrari trešdien Volstrītā veiksmīgi debitējis fondu biržā, akciju cenai pārsniedzot sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) noteikto līmeni.

Par godu šim svinīgajam notikumam pie Ņujorkas akciju biržas ēkas garāmgājēji varēja aplūkot astoņus Ferrari superauto, tostarp Sebastjana Fetela vadīto Pirmās formulas (F-1) modeli, 1961.gada modeli, kura vērtība veido 15 miljonus dolāru un vienu no jaunākajiem modeļiem - 1,4 miljonu dolāru vērto hibrīdu LaFerrari.

Uzņēmuma akciju IPO cena tika noteikta 52 dolāru (45,79 eiro) apmērā, taču neilgi pēc tirdzniecības sākšanas tā pārsniedza 60 dolārus par akciju.

Tirdzniecības sesijas noslēgumā Ferrari akciju cena gan bija pieaugusi vien par 5,8% - līdz 55 dolāriem par akciju.

Analītiķi gan norāda, ka šī bijusi cienījama debija tirgū, kas pēdējās nedēļās jaunu akciju kotēšanu sagaidījusi visai atturīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katra veiksmīga uzņēmuma pamatā ir spējīgs tā vadītājs. Skolās iegūtā izglītība un profesionālā darba prakse ir nozīmīga, taču ne vienmēr ar personīgo pieredzi ir gana, tāpēc portāls inc.com apkopojis desmit vērtīgus video sižetus, kuros ieteikumos un viedokļos dalās eksperti, veiksmīgu uzņēmēju vadītāji un miljardieri, kas savas impērijas izveidojuši no nulles.

Šajā video materiālā Hārvardas Biznesa skolas profesors Džozefs Bouvers (Joseph Bower) pauž savu uzskatu, ka ikvienam, kurš vēlas vadīt jebkādu uzņēmumu vai institūciju, ir jābūt spējīgam uzdot sev nopietnus jautājumus attiecībā uz sevis paša un vadītā uzņēmuma darbu, kā arī objektīvi atbildēt uz tiem. Kļūt par vadītāju nozīmē nepārtraukti mācīties un uzlabot sevi, kā arī vēlāk arī citus, lai nostiprinātu patiesu lomu kompānijā, nevis vienkārši būt vietturim, stāsta Bouvers.

Kā iespējams nolīgt augsti kvalificētus darbiniekus, pārliecināt viņus strādāt par brīvu un pēc tam nodot radīto produktu cilvēku masām bez maksas? Tas nav neiespējami; patiesībā vairākas joprojām aktīvas kompānijas, piemēram, Linux un Wikipedia to ir panākušas. Šajā video tiek piedāvāts īss seminārs par to, kas motivē darbiniekus un kā to izmantot uzņēmējdarbībā. Šis animētais video materiāls varētu būt īpaši noderīgs mārketinga un tirdzniecības pārstāvjiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fiat S.p.A. spiederošais sporta auto ražotājs Ferrari paredz, ka tuvāko piecu gadu laikā Ķīna kļūšot par vienu no svarīgākajiem noieta tirgiem.

Ferrari plānojot gadā Ķīnas tirgū pārdot aptuveni 600 Ferrari eksemplārus, pieļaujot iespēju, ka pasaulē viens no strauji augošajiem tirgiem drīzumā spētu izkonkurēt tradicionāli spēcīgos Ferrari tirgus, piemēram, Vāciju, ASV vai Itāliju. Pēc Ferrari amatpersonu stāstītā jau šobrīd Ķīna pieder pie top 10 stratēģiski svarīgākajiem partneriem. Kopš Ferrari ienākšanas Ķinas tirgū, kas notika pirms pieciem gadiem, līdz šai dienai Ķīnā ir jau pārdoti vairāk nekā 650 Ferrari.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas sporta automašīnu ražotājs Ferrari pirmdien debitējis Milānas fondu biržā, taču kompānijas akciju vērtība piedzīvojusi kritumu.

Biržas atvēršanas brīdī Ferrari akciju cena veidoja 43 eiro, taču pēc 15 tirdzniecības minūtēm tā nokritās par gandrīz 4% un uz brīdi tika apturēta to tirdzniecība.

Ferrari oktobra beigās Volstrītā veiksmīgi debitēja fondu biržā, akciju cenai pārsniedzot sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) noteikto līmeni.

Ferrari īpašnieks - Itālijas un ASV autobūves grupa Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - Ņujorkas biržā kotēja 9% struktūrvienības akciju.

Pirms šīs kotēšanas FCA piederēja 90% Ferrari akciju.

Šis IPO bija pirmais solis FCA iecerē atsevišķā uzņēmumā atdalīt struktūrvienību Ferrari.

Lēmums pārdot Ferrari mazākuma akciju daļu skaidrojams ar FCA nepieciešamību iegūt finanšu līdzekļus, lai finansētu ambiciozu attīstības stratēģiju, kas paredz automašīnu pārdošanas apjomu pasaulē līdz 2018.gadam palielināt līdz septiņiem miljoniem vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas finanšu un ekonomikas nedienas skārušas pat bagātākos itāļus, par ko liecina tas, ka šajā valstī sarukuši luksusa Ferrari un Maserati automašīnu pārdošanas apjomi, ziņo BBC.

Pagājušajā gadā Ferrari pārdošanas apjomi vietējā tirgū samazinājušies par vairāk nekā 56%, bet Maserati pārdošanas apjomi sarukuši par 72%.

Pagājušajā gadā Ferrari iegādājušies vien 248 itāļi, bet Maserati - 115.

Itālija patlaban atrodas recesijā, un valdība turpina īstenot taupības pasākumus, lai mazinātu deficītu. Faktā, ka samazinās Ferrari un Maserati pārdošanas apjomi, auto eksperti vaino nodokļu politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu auto tirgotājs SIA Auto Italia ir atzīts par maksātnespējīgu, liecina ieraksts Maksātnespējas administrācijas mājas lapā.

Tur arī norādīts, ka lietas ierosināšanas datums ir šā gada 29.jūlijs, bet kreditoru prasījumi pret parādnieku iesniedzami administratoram viena mēneša laikā. Maksātnespējas pieteikumu Vidzemes priekšpilsētas tiesā bija pieteicis uzņēmums Inconsult.

Savukārt Auto Italia pārstāvis Leons Jakrins DB norādīja, ka pagaidām nekādus komentārus nesniedz.

Auto Italia pagājušajā gadā strādājusi ar 1,38 milj. Ls apgrozījumu, kas ir par 49% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi pieauguši līdz 1,45 milj. Ls, liecina Lursoft informācija.

Iepriekš L.Jakrins DB norādīja, ka no mašīnu biznesa domā daļēji atteikties, šajā biznesā esot ļoti daudz naudas pazaudējuši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Bridgestone EMEA jauns vadītājs

Žanete Hāka,19.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par riepu un gumijas produktu ražotāja Bridgestone Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas biznesu struktūrvienības (EMEA) prezidentu un vadītāju ievēlēts Paolo Ferrari, informē uzņēmuma pārstāvji.

Ferrari kļūs arī par Bridgestone Europe NV/SA direktoru valdes un izpildkomitejas locekli.

Franko Anunciato, kurš iepriekš bija Bridgestone EMEA vadītājs, 2016. gada janvārī tika iecelts par Bridgestone China Asia Pacific vadītāju.

Itālijas pilsonis Ferrari uzņēmumā Bridgestone ienesīs globālas vadības pieredzes bagātību, viņam iepriekš vadošus amatus ieņemot Ziemeļamerikā, Eiropā un Latīņamerikā. Viņš uz Bridgestone pārnācis no Pirelli, kur pavisam nesen viņš vēl bija Pirelli LATAM struktūrvienības vadītājs, bet iepriekš pārvaldīja Ziemeļamerikas biznesu. Ferrari ieņēmis arī dažādus vadītāja amatus uzņēmumā Telecom Italia Group Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā dažādās biznesa struktūrvienībās. Savas karjeras agrīnajā posmā viņš arī strādājis investīciju banku pakalpojumu jomā, ieņemot amatu Credit Suisse First Boston Londonā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Ferrari, Fiat pelnošākā vienība, turīgām ģimenēm un citiem sporta automašīnu entuziastiem piedāvās četrvietīgu FF, pirmo Ferrari ar četru riteņu piedziņu, ziņo Bloomberg.

Automašīnas cena būs 260 tūkstoši eiro, medijs uzzinājis no kāda informācijas avota, kas nav vēlējies atklāt savu vārdu pirms automašīnas prezentācijas Ženēvas autoizstādē šodien. 660 zirgspēku FF, kas apzīmē Ferrari Four, paātrinās līdz 100 km stundā 3,7 sekundēs.

«Četru riteņu piedziņa ir revolūcija Ferrari īpašniekiem,» sacījis 38 gadus vecais Fabio Barone, kuram pieder divi Ferrari. Viņš stāstījis, ka beidzot ar Ferrari varēs vest ģimeni slēpot.

Saskaņā ar autoražotāja interneta vietnē sniegto informāciju FF ērti varēšot pārvietoties četri cilvēki, kas līdzi ņem bagāžu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas autobūves kompānija Ferrari nākusi klajā ar LaFerrari hibrīdautomašīnu, kurai jākļūst par Enzo aizstājēju. Jaunais superauto tapis sadarbībā ar Apple un ir aprīkots ar iPad planšetdatoriem un Siri balss asistentu.

LaFerrari būs pieejama tikai ierobežotā apjomā – 499 vienības, kuru cena noteikta miljons eiro apmērā. Ferrari apgalvo, ka automašīna ir ātrākā pasaulē un 100 kilometru stundā lielu ātrumu spēj sasniegt mazāk nekā trijās sekundēs.

LaFerrari ir Itālijas autobūves kompānijas pirmā hibrīdautomašīna un tajā iekļautas Scuderia Ferrari Formula One sacīkšu automašīnas tehnoloģijas. Automašīna aprīkota ar 6,2 litru V-12 800 zirgspēku benzīna dzinēju un 163 zirgspēku elektromotoru. LaFerrari rāmis izgatavots no oglekļa kompozītmateriāliem, kas ļāvis samazināt automašīnas svaru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaitinošāka par stundām ilgu stāvēšanu rindā, lai apmeklētu Siksta kapelu, ir atklāsme, ka, nonākot rindas galā, apskates objekta aplūkošana iespējama vien tad, ja makā atrodama skaidra nauda – Vatikāna Pilsētvalsts veikalos, aptiekās un tūristu un svētceļnieku kuplā skaitā apmeklētajos muzejos aizturēti norēķini ar banku kartēm. Siksta kapelas mājas lapā tiek skaidrots – neērtības izraisījusi problēma, kuras «iemeslus [kapela] nevar kontrolēt», ziņo guardian.co.uk.

Norēķini ar banku kartēm Vatikānā aizturēti saistībā ar bažām par pilsētvalsts atbilstību starptautiskajam banku regulējumam, noskaidrojis medijs. Līdz šim karšu maksājumus Vatikānā apkalpoja Deutsche Bank Italia, taču sakarā ar bažām par starptautisko banku regulējumu Itālijas Centrālā banka (Bank of Italy) atteikusi Deutche Bank Italia atļauju veikt operācijas. Itālijas Centrālās bankas pārstāvis, kurš vēlējās palikt anonīms, pauda, ka decembrī tika pieņemts lēmums, ka nedz Deutche Bank Italia, nedz kādai citai Itālijā reģistrētai bankai vairs netiks piešķirtas tiesības darboties Vatikāna teritorijā. Šāds lēmums pieņemts, jo banka nav spējusi izpildīt vairākus priekšnosacījumus, tostarp nodrošināties pret naudas atmazgāšanas iespējamību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1. augusta vadītītāja amatu Vincents grupas uzņēmumā Auto Italia pametis Aivars Aksenoks.

Telefonsarunā db.lv A. Aksenoks pastāstīja, ka darbu uzņēmumā pārtraucis personisku iemeslu dēļ, sīkāk nevēloties komentēt. Par nākotnes plāniem A. Aksenoks bija izvairīgs, norādot, ka pagaidām nolēmis atpūsties. Turpmāk Auto Italia uzņēmumu vadīs Līga Broka. Līdz šim Līga Broka vadījusi Vincents grupas uzņēmumu Modena Motors, kas ir automašīnu Alfa Romeo un Maserati dīleris Latvijā. Tagad vadītājas uzraudzībā būs divi uzņēmumi – Auto Italia un Modena Motors.

Atgādināsim, ka Auto Italia ir Fiat automašīnu importētājs Latvijā un Igaunijā, kā arī Fiat automašīnu dīleris Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

FOTO: Globālajā konkurētspējas indeksā Latvija atpaliek no pārējām Baltijas valstīm

Db.lv,17.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Publicēts jaunākais «Globālais konkurētspējas indekss». 2018. gadā Latvija 140 indeksā ietverto valstu starpā ieņem 42. vietu, savukārt Lietuva atrodama 40. vietā un Igaunija 32. vietā. Jāatzīmē, ka metodoloģijas izmaiņu dēļ šis indekss nav salīdzināms ar iepriekšējo gadu rezultātiem.

Indeksā ietvertās pirmās 45 valstis un to saņemto punktu skaitu iespējams uzzināt galerijā augstāk!

Ņemot vērā jaunākās tendences, kas nosaka valstu konkurētspēju, Pasaules Ekonomikas forums veicis būtiskas izmaiņas ikgadējā «Globālā konkurētspējas indeksa» (GKI) metodoloģijā. Tagad indekss koncentrējas uz ekonomikas produktivitāti veicinošo faktoru analīzi, ņemot vērā jaunākās tendences konkurētspējas specifikā, kas ienāk līdz ar globalizāciju un jaunajām digitālajām tehnoloģijām.

2018. gadā Latvija 140 indeksā ietverto valstu starpā ieņem 42. vietu, savukārt Lietuva atrodama 40. vietā un Igaunija 32. vietā. Jāatzīmē, ka metodoloģijas izmaiņu dēļ šis indekss nav salīdzināms ar iepriekšējo gadu rezultātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

964 Ferrari īpašnieki uzstādījuši jaunu pasaules rekordu, izveidojot visu laiku lielāko superauto parādi, vēsta metro.co.uk.

Visdārgāko satiksmes sastrēgumu, kā to nodēvējuši ārvalstu mediji, vadījis Formula 1 Ferrari vadītājs Felipe Massa, sēžot pie melna Ferrari 458 Spider stūres.

Pasākums norisinājies Silverstonas trasē un tā mērķis bijis pārspēt pirms četriem gadiem Japānā uzstādīto rekordu.

Piedaloties modeļiem, kas tapuši pēdējo 40 gadu laikā, kopējais zirgspēku apjoms sasniedzis 500 tūkstošus. Pasākumā piedalījušies tik daudz Ferrari, ka no 5,8 kilometrus garās trases brīvi palikuši vien 250 metri.

Visu 964 automašīnu kopējā vērtība sasniegusi 85 miljonus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav noslēpums, ka Itālijas iedzīvotājiem valstī notiekošā budžeta konsolidācija un tai sekojošais ekonomikas kritums sit pa maciņu. Arī daļai to, kas līdz šim vēlējās uzdzīvot, piemēram, braukājot luksusa automašīnās Ferrari, nācies mainīt savus paradumus.

Bloomberg ziņo, ka taupības pasākumi, kas Itāliju formāli noveduši jau līdz ceturtajai recesijai kopš 2001. gada, jūtami ietekmējuši pieprasījumu pēc luksusa precēm, kas simbolizējušas «bezrūpīgo dzīvi šajā valstī». Daudziem konsolidācija, šķiet, likusi no šādas dzīves vismaz uz laiku atteikties. Tiek ziņots, ka šā gada piecu pirmo mēnešu laikā lietotu augstākās klases automašīnu eksports no Itālijas gandrīz trīskāršojies līdz 13,633 tūkst. vienību un tās esot burtiski pazudušas no ielām.

Jāpiebilst, ka šā gada otrā ceturkšņa ātrā novērtējuma IKP dati liecina, ka Itālijas tautsaimniecība šā gada otrajā ceturksnī salīdzinājumā ar pirmo ceturksni sarukusi par 0,7%. Savukārt gada skatījumā minētās valsts IKP sarucis par 2,5%. Arī milzīgais parāds šai valstij nav brālis – Itālijai tas ir 1,9 triljonu eiro apmērā un gozējas ap 120% atzīmi no IKP. Valsts ekonomika sarukusi jau četrus ceturkšņus pēc kārtas un bezdarbs šobrīd ir 13 gadu augstākajā līmenī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka Enzo Ferrari kļūtu zaļš aiz dusmām, uzzinot, ka viņu izlolotais itāļu sporta sarkanās krāsas vietā priekšroku dotu zaļajai. Diemžēl vai par laimi tas ir noticis, jo Ferrari ir izstrādājis hibrīdauto Ferrari 599 GTB HY-KERS Concept , kuru nokrāsojis salātzaļā krāsā.

Rūpes par apkārtējo vidi un zaļās domāšanas uzstājīgais uzvaras gājiens ir piespiedis arī Ferrari izgatavot prototipu, kas vismaz ārēji grib līdzināties videi draudzīgajiem auto. Ženēvas auto izstādē prezentējis sava pirmā hibrīdauto prototipu, kurš tapis uz 500 GTB Fiorano bāzes. HY-KERS prototips galvenā spēkstacija būs 620 ZS 6 litru V12 benzīnmotors, kuram piesaistīts 100 zirgspēku jaudīgs elektromotors ar litija jonu akumulatoru komplektu. Pats galvenais, ka Ferrari 599 GTB HY-KERS Concept ar elektromotora palīdzību spēs darboties patstāvīgi, pilsētas braukšanas režimā izlīdzoties tikai ar elektromotora sarūpēto jaudu, tādējādi pārvietojoties bez kaitīgajiem izmešiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ferrari komanda ir apstiprinājusi, ka nepieteiksies dalībai 2010. gada čempionātam, ja netiks izmainīts noteikums par 40 miljonu sterliņu mārciņu budžeta griestiem, ziņo BBC.

«Ja Starptautiskā Automobiļu Federācija (FIA) nemainīs 2010. gada sezonas noteikumus, tad Ferrari nepiedalīsies nākamā gada F-1 pasaules čempionātā,» teikts Ferrari paziņojumā.

Pieteikšanās nākamā gada čempionātam beigsies 29. maijā, un vēl bez Ferrari komandas šādu publisku paziņojumu par nestartēšanu tajā paudušas Toyota un Red Bull vienības.

Savukārt FIA ir pārliecināta, ka tai izdosies panākt izlīgumu ar komandām un atrast ceļu kā apmierināt abas puses, tajā pašā strikti norādot, ka tā netaisās reaģēt uz komandu «histēriju», kas šobrīd radusies saistībā ar noteikumu izmaiņām un tām sekojošajiem draudiem pamest Formulu 1.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Potenciāla iespēja aizbēgt no Dubaijas policijas kļūst arvien sarežģītāka, jo tā savam automašīnu parkam pievienojusi arī Ferrari, vēsta metro.co.uk.

Policijas jaunākā sporta automašīna, kas izmaksājusi robežās no 190 tūkstošiem līdz 350 tūkstošiem latu, seko Lamborghini Aventador, kas Dubaijas policistus sāka vizināt šajā mēnesī.

«Dubaija ir unikāla, un visam, kas tajā atrodas, ir jāatspoguļo šo unikalitāti. Šī iemesla dēļ policija savam patruļmašīnu parkam pievienos Ferrari sporta auto,» stāstījis Dubaijas policijas priekšnieks.

«Mēs esam patīkami pārsteigti par cilvēku reakciju uz Lamborghini, tāpēc izlēmām, ka arī Ferrari varētu būt laba izvēle,» viņš turpinājis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Grieķijas vienīgais Ferrari dīleris divos gados nav pārdevis nevienu automašīnu

Jānis Rancāns,20.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas vienīgais Ferrari izplatītājs divu gadu laikā nav pārdevis nevienu luksusa klases automašīnu. Tas liecina par ekonomiskās krīzes ievērojamo ietekmi uz šīs valsts autotirgu.

Ekonomiskās krīzes plosītās valsts automašīnu tirgus ir ievērojami cietis. Šā gada pirmajos septiņos mēnešos jaunu automašīnu reģistrācija Grieķijā samazinājusies par vairāk nekā 75%, salīdzinot ar 2008. gadu, kad sākās valsts ekonomiskās nedienas. 2008. gadā Grieķijā tikuši reģistrēti 187 tūkstoši jaunu automašīnu, no kurām 12 bija Ferrari, bet vairāk nekā 300 – Porsche. Šā gada pirmajos septiņos mēnešos Grieķijā reģistrēti tikai 37 tūkstoši jaunu automašīnu un starp tām nav bijis neviens Ferrari un tikai seši Porsche.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņiem vai ASV viesiem turpmāk būs iespēja vismaz uz neilgu laiku tikt pie Aston Martin, Bentley, Ferrari vai citu zīmolu luksusa automašīnām - automašīnu nomas uzņēmums Hertz Corporation paziņojis par programmas Hertz Dream Cars uzsākšanu. Tās ietvaros nomai tiks piedāvātas premium klases automašīnas.

«Hertz Dreams Cars sniegs patērētājiem iespēju izbaudīt luksusa klases ceļošanu,» norāda Hertz vadītājs Marks Frisora (Mark Frissora), solot, ka nomai būs pieejami «labākie braucamie, kas uzbūvēti uz planētas».

Hertz piedāvās tādu luksusa automobiļu nomu kā Aston Martin V8 Vantage, Audi R8, Bentley Continental GT, Cadillac CTS-V, Ferrari (California, F430), Lamborghini Gallardo, Land Rover Range Rover Sport, Mercedes-Benz AMG (SLS, C63, E63), Mercedes-Benz SL550, S550 un G550, Porsche (911, Cayenne, Boxster, Panamera), SRT Viper un Tesla Model S, raksta prnewswire.com.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijā uzstāsies starptautisks riska kapitāla eksperts

Jānis Rancāns,30.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētā seminārā uzstāsies starptautiskā riska kapitāla fonda Imprimatur Capital vadītājs Bens Ferrari.

Semināra laikā B. Ferrari Latvijas privātajiem investoriem stāstīs par investīciju iespējām un pasaules riska kapitāla tendencēm galvenajās tehnoloģiskajās nozarēs, kā arī dalīsies savā investēšanas pieredzē, informē LIAA.

«Lai realizētu biznesa projektus, parasti ir nepieciešamas investīcijas. Investoriem jāspēj izvērtēt, kuri projekti būs dzīvotspējīgi un ieguldījuma vērti. Tādēļ esam aicinājuši ar savu pieredzi un atziņām dalīties ekspertu, kurš jau ilgus gadus strādā riska kapitāla jomā,» norāda LIAA direktora vietnieks Māris Ēlerts norāda.

B. Ferrari jau sešus gadus ir Imprimatur Capital tehnoloģiju pārneses un globālās pētniecības vadītājs, kā arī ir vairāku saistīto uzņēmumu valdes loceklis. Iepriekš viņš ir bijis tehnoloģiju pārneses un pētniecības atbalsta nodaļas UniSdirect direktors Surrijas universitātē Lielbritānijā, kā arī bijis pētniecības un uzņēmējdarbības vadītājs Londonas universitātē un Svētā Andreja universitātē Skotijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par pasaules visdārgāko auto kļuvis 1963. gada Ferrari 250 GTO, kurš pārdots par 52 miljoniem ASV dolāru, raksta Bloomberg.

Sarkanais sacīkšu auto, kura īpašnieks bija kolekcionārs Pols Papalardo, tika pārdots pagājušajā mēnesī pircējam, kura vārds netiek atklāts, aģentūru informējuši ar darījumu saistīti tirgotāji.

Šī cena ir par 49% augstāka nekā jebkuras citas 250 GTO automašīnas pārdošanas cena.

Patlaban klasisko automašīnu vērtība, īpaši 1950. un 1960. gadu Ferrari, turpina augt, piesaistot jaunus entuziastus, investorus un spekulatorus, tādējādi veicinot bažas par iespējamo tirgus burbuli.

«Patlaban GTO tiek uzskatīta par labāko automašīnu, kura var būt īpašumā,» sacījis Blackhawk Collection dīleris Dons Viljams. «Tas ir kā Mona Liza, tam ir sava mistika. Ja tev ir GTO, tev ir lieliska kolekcija,» viņš uzsvēris.

Komentāri

Pievienot komentāru