Autoražotājiem Meksika ir nākamā Ķīna – vieta, kurā paredzams automašīnu tirdzniecības pieaugums, uzskata Itālijas autobūves kompānijas Ferrari Ziemeļamerikas struktūrvienības izpilddirektors Marko Matiaci (Marco Mattiacci).
«Mēs redzam liecības, ka liela daļa ražošanas pārceļas uz Meksiku. Valstī ir augsts izglītības kvalitātes līmenis, jauna valdība un netālu atrodas ASV,» sacījis M. Matiaci.
Meksikā esot augsts pieprasījums pēc ekskluzīvām automašīnām. «Kad mēs laidām klajā jauno La Ferrari, to vēlējās iegādāties 15 Meksikas miljardieri. Savukārt 2003. gadā, kad tirdzniecībā nonāca Enzo, no Meksikas bagātniekiem nebija pasūtījumu. Tas liecina par daudz ko,» sacīja M. Matiaci.
Paredzamā Meksikas autotirgus izaugsme ir saistāma ar valsts iedzīvotāju bagātības līmeņa pieaugumu, ārvalstu investīcijām un ražošanas palielināšanos. Tajā pašā laikā lielais pieprasījums sagādā Ferrari arī izaicinājums. Aizvadītajā gadā autoražotājs pārdevis 7,3 tūkstotošus automašīnu, kas kompānijas vadītājam licis pavēstīt, ka uzņēmums grib turpināt būt tikai ekskluzīvs transportlīdzekļu ražotājs, un tāpēc šogad ražošanas apjomi tiks samazināti līdz septiņiem tūkstošiem.
Gada pirmajā ceturksnī kompānija Ferrari strādājusi ar rekordaugstu apgrozījumu 551 miljona eiro apmērā. Šajā pašā laikposmā Ferrari peļņa bija 54,7 miljonu eiro apmērā. Salīdzinājumā ar aizvadītā gada pirmo ceturksni Ferrari apgrozījums audzis par astoņiem procentiem, bet peļņa – par 36,5%. Gada pirmajā ceturksnī kompānija pārdevusi 1789 automašīnas.
Galvenais Ferrari tirgus bijis Ziemeļamerikā, kur saimniekus atraduši 27% no visām automašīnām. Otrs labākais tirgus bijis Austrumāzijas un Austrālijas reģionos, kur Ferrari piegādājis 336 automašīnas, kas salīdzinājumā ar aizvadīto gadu ir pieaugums 18% apmērā.