Facebook ir nolīdzis Time Warner Inc. globālo mediju nodaļas prezidentu Marku Darsiju (Mark D’Arcy) par savu radošo risinājumu nodaļas prezidentu, lai palielinātu sociālā tīkla pakalpojumu reklāmu piedāvājumus, vēsta The Wall Street Journal.
M. Darsijs būs atbildīgs par komandas vadīšanu, kas nodarbosies ar ideju izstrādi, kā reklāmdevēji var izmantot Facebook savās mārketinga kampaņās. Facebook pieeja reklāmai pieder pie plašākas tendences reklāmas industrijā – tā ir vērsta uz sadarbošanos ar lietotāju, nevis uz ielaušanos tā dzīvē, skaidroja M. Darsijs. Iespējamie risinājumi ļautu reklāmdevējiem mijiedarboties ar lietotāju ievadītajiem datiem. Facebook strādās arī ar mūzikas, televīzijas un filmu izpaltītājiem, lai uzlabotu to piedāvātos pakalpojumus. Jau ziņots, ka kompānija Warner Bros. nesen uzsāka filmu nomu Facebook.
Vairākas reklāmas aģentūras ir norādījušas, ka tās daudz tērē, lai reklamētos Facebook. Sociālais tīkls pats sevi ierobežo, reklāmas izvietojot mazos laukumos, kas pārsvarā ietver attēlu vai video un īsu teksta rindu. Reklāmdevējiem vairāk patiktu spilgtas reklāmas, kas aizņem visu ekrānu un piedāvā interaktīvas iespējas, no kurām Facebook pagaidām ir izvairījies.