Nodokļu politikai valstī ir jābūt plānotai un pārdomātai, taču strauja autogāzes nodokļa likmes celšana bez diskusijām ar nozari veicina neuzticību un paļāvības trūkumu no uzņēmēju un nozares organizāciju puses valstij.
Izmaiņām ir jābūt pamatotām un mērķtiecīgām. Mēģinājumi iegūt papildus labumu no autogāzes nozares palielināta nodokļu veidā atstās negatīvu efektu uz valsts ekonomiku. Valstij ir jāapzinās, ka jautājums par akcīzes celšanu autogāzei ir komplicēts lēmums un nav skatāms atrauti tikai budžeta ieņēmumu kontekstā, bet skar arī uzņēmējdarbības, sociālo un ekoloģisko sfēru.
Autogāzes lietošana ļauj samazināt kā izmaksas, kas saistītas ar degvielas patēriņu, tā arī negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi. Autogāzes tirgus pēdējos gados ir ļoti strauji audzis, kas skaidrojams gan ar degvielas cenu straujo celšanos, gan arī iedzīvotāju rūpēm par apkārtējo vidi, kurā viņi dzīvo. Kopš 2011. gada ar autogāzes iekārtām aprīkoto transporta līdzekļu skaits pieaudzis par 68%, kas liecina, ka Latvijas autogāzes tirgum ir labas attīstības perspektīvas. Šo attīstību mākslīgi nebremzējot, valsts var iegūt daudz vairāk tā paša akcīzes un peļņas nodokļu veidā.
Plānotā akcīzes palielināšana autogāzei tikai palielinās autogāzes cenu, kā rezultātā ieņēmumi nozarē var samazināties. Nozares eksperti uzskata, ka, palielinot akcīzes nodokli, samazināsies ne tikai patēriņš, bet arī palielināsies kontrabandas degvielas izmantošanas risks, pieaugs izdevumi uzņēmējiem un kopējā ietekme uz ekonomiku būs negatīva. Virzot priekšlikumu par akcīzes nodokļa palielināšanu autogāzei, Ekonomikas ministrija nav veikusi nopietnu analīzi par šī lēmuma potenciālo ietekmi uz autogāzes nozares attīstību. Ja tas būtu ticis darīts, tad ierēdņi pirms lēmumu pieņemšanas būtu konsultējušies ar nozares uzņēmējiem un speciālistiem. Ekonomikas ministrijai komunikācijas process ar nozarēm būtu ievērojami jāuzlabo.
Ja palūkojas uz autogāzi no apkārtējās vides un ekoloģijas perspektīvām, tad tas ir degvielas veids, kas nodrošina tīrāku vidi salīdzinājumā ar benzīnu vai dīzeļdegvielu. Izmantojot autogāzi, gaisā nonāk daudz mazāk toksisko izmešu un nerodas tādas kaitīgas vielas kā, piemēram, sēra dioksīds, kas atstāj negatīvu ietekmi uz cilvēku veselību un bojā jutīgas ekosistēmas. Ja viss transports, kas pārvietojas šobrīd pa Rīgas ielām, tiktu izmantota autogāze, gaisa piesārņojums no transporta varētu samazināties līdz pat 90%.