Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem IT risinājumu sniedzējiem Latvijā tehnoloģiju uzņēmums «Datakom» pēdējo trīs gadu laikā spējis audzēt peļņu par 145%.

Proti, uzņēmuma peļņa – no 642 tūkst. eiro 2016.gadā sasniegusi rekordlielu peļņu – 1,576 miljoniem eiro 2018.gadā. Apgrozījums šajos trīs gados audzis no 10 līdz 13 miljoniem eiro.

«Novērtēt izaugsmi ir grūti, jo deviņdesmito gadu sākumā ar IT jomu saistītie pakalpojumi bija primitīvi. Tika tirgoti datori, tos instalēja un uzstādīja. Turpretim šodien tiek piedāvāti daudz filigrānāki un komplicētāki risinājumi un pakalpojumi. Līdz ar to datoru apkalpošana ir viens no vienkāršākajiem darbiem, ko uzņēmums spēj izdarīt, pretēji 1994. gadam, kad šis biznesa virziens bija primārais. Arī klientu atbalsta vide ir mainījusies un nemitīgi uzliek augošas prasības pakalpojumu kvalitātei, tādēļ arī serviss tiek pielāgots. Klienti ir pieraduši saņemt maksimāli augsta līmeņa pakalpojumus, to arī cenšamies nemainīgi nodrošināt», stāsta «Datakom» valdes priekšsēdētājs Uldis Semeiks.

«Papildus komunikācijas kanāliem, klients šodien prasa augstu automatizāciju. Ja kādam jāpiesaka problēma telefoniski vai e-pastā un jāstāsta, kas ir noticis, tas nozīmē, ka kaut kas jau ir nokavēts. Uzskatām, ka proaktīva rīcība ir veiksmīga servisa stūrakmens IT nozarē. To arī cenšamies panākt un nodrošināt. Šo gadu laikā arī mainījusies pieeja – partneru loks gadu gaitā sašaurināts, nevis paplašināts, kā tas ir ierasts. Iemesls šādai izvēlei bijis vienkāršs – lai spētu nodrošināt labāko kvalitāti, darbojoties tur, kur ir pirmie, ar labākajiem speciālistiem. Lai izmērītu savu kompetenci, labākā ir klientu mēraukla – vai klients ir gatavs ieteikt mūs kādam citam. Tā ir mūsu galvenā atzinība. Pēc citām atzinībām un balvām mēs netiecamies,» atzīst U.Semeiks.

Skatoties nākotnē uzņēmuma vīzija ir būt uzticamam partnerim vietējā tirgū, nodrošināt mērogojamus pakalpojumus eksporta tirgos, kā arī attīstīt gan savus, gan klientu biznesa mērķus ilgtermiņā. Tuvākajā laikā plānots arī labākos produktus un pakalpojumus palaist citu valstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru