Kanādas viedtālruņu ražotājs BlackBerry licis vilties investoriem, paziņojot, ka iepriekšējā ceturksnī, kas noslēdzās 1. jūnijā, zaudējumi uz akciju sasnieguši 13 centus.
Analītiķi bija prognozējuši, ka peļņa sasniegs astoņus centus uz akciju.
Arī kopējie pārdošanas apjomi bija zemāki nekā analītiķi paredzēja – 3,07 miljardi ASV dolāri, prognozēto 3,37 miljardu dolāru vietā.
Kompānija šajā gadā laida klajā BlackBerry 10, cerot, ka tas iezīmēs pagrieziena punktu un ļaus atgūt zaudētās pozīcijas viedtālruņu tirgū, tomēr izskatās, ka kompānijai ne visai veicas.
Uzņēmuma vadība gan paziņojusi, ka nākamo trīs ceturkšņu laikā palielinās investīcijas, lai popularizētu jaunos produktus un pakalpojumus.
Pēc paziņojuma uzņēmuma akcijas cena saruka par vairāk nekā 3%. Tiesa gan, šajā gadā akcijas cena ir pieaugusi par 22%.