Kanādas viedtālruņu ražotājs BlackBerry izveidojis speciālu komisiju, kura izskatīs dažādus uzņēmējdarbības tālākas attīstības veidus, tostarp arī kompānijas pārdošanu.
Izplatītajā paziņojumā kompānija norāda, ka izveidotās komisijas uzdevumos ietilps arī iespējamu kopuzņēmumu un dažādu sadarbības veidu meklēšana ar citiem ražotājiem, lai tādējādi censtos palielināt BlackBerry 10 viedtālruņa pārdošanas apjomus.
Stratēģisko alternatīvu izpēte ir kārtējais apliecinājums tam, ka BlackBerry ir grūtības uzrunāt jaunus klientus, neraugoties pat uz nesen izstrādāto viedtālruņu Z10 un Q10 nonākšanu tirdzniecībā. Pēdējos gados BlackBerry, kas kādreiz bija ietekmīgs nozares spēlētājs, ir piekāpies tādu kompāniju kā Apple un Google priekšā.
Janvārī kompānija laida klajā ilgi gaidīto papildinājumu BlackBerry viedtālruņu sērijā un jaunu operētājsistēmu. Kompānija cer, ka BlackBerry 10 iezīmēs pagrieziena punktu un ļaus atgūt zaudētās pozīcijas viedtālruņu tirgū. Jaunos viedtālruņus bija paredzēts prezentēt jau pirms gada, tomēr termiņš saistībā ar operētājsistēmas uzlabošanu tika divas reizes pagarināts.
Ceturksnī, kas noslēdzies 1. jūnijā, BlackBerry zaudējumi uz akciju bija sasnieguši 13 centus. Reaģējot uz to uzņēmuma vadība paziņojusi, ka nākamo trīs ceturkšņu laikā palielinās investīcijas, lai popularizētu jaunos produktus un pakalpojumus.