#Āfrikas vai Dienvidamerikas tuksnešiem, vai arī Latvijas ceļu infrastruktūrai neko labāku par Landcruiser nevar vēlēties.
Leģendārā Toyota Landcruiser uzlabotajam modelim ir perfekti nostiprināta imūnsistēma, lai ar to nebūtu bail braukt arī pa Latvijas koplietošanas ceļiem
Skaidrs, ka bagātajās Rietumeiropas valstīs Landcruiser ir pārlieku robusts «svešķermenis», kas neiederas smalkajā pseidokrosoveru sabiedrībā. Turpretim Āfrikas vai Dienvidamerikas tuksnešiem, vai arī Latvijas ceļu infrastruktūrai neko labāku par Landcruiser nevar vēlēties. Protams, var pačīkstēt, ka 177 ZS četrcilindru motors ir pārlieku miegains un arī trokšņains, taču tas, ka Landcruiser joprojām būvēts uz masīva lonžerona rāmja ar izturīgu aizmugurējo tiltu un neatkarīgo priekšējo piekari, un, protams, ar transmisijā paredzētiem pazeminātiem pārnesumiem, pilnībā kompensē šos trūkumus. Starp citu, 2017. gadā Latvijā tika reģistrēti 122 jauni Landcruiser modeļi, un daži no tiem jau bija jaunākie modeļi.
Lielzemnieku, mežu vai kokapstrādes uzņēmuma īpašnieku uzticams darba vāģis. Vienlaikus arī pilsētniekiem ar smalkāku darba profilu Landcruiser izrādīsies īstie «kaujas rati», lai vagotu pašmāju brauktuves. Jebkurā gadījumā Landcruiser organiski iederēsies arī Latvijas urbānajā vidē, un tā īpašnieks, braucot, piemēram, pa Barona ielu Rīgā vai «uzrūgušiem» lauku ceļiem Latgales pierobežā, nesapratīs, kāpēc citi autoīpašnieki tik izmisīgi «cepas» par to, ka ar Latvijas pilsētu ielām un ceļiem kaut kas nav kārtībā.
Skaidrs, ka uzlabotā Landcruiser vizītkarte būs jaunā gaismas tehnika priekšpusē un aizmugurē, kā arī jauns motora pārsegs. Savukārt cilvēku acij neredzamajā «frontē» liela uzmanība būs veltīta drošībai. Piemēram, greznāko aprīkojuma līmeņu Landcruiser tiks aplaimoti ar Toyota Safety Sense drošības sistēmas komplektu, kas ietver sadursmes novēršanas sistēmu ar gājēju noteikšanas funkciju, adaptīvo kruīza kontroli, joslas šķērsošanas brīdinājuma sistēmu un automātisko tālo gaismu funkciju. Bez nosauktajiem labumiem pieminēšanas vērts ir aklo zonu uzraudzītājs ar brīdinājumu par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem. Ziemas apstākļos Landcruiser īpašnieks priecāsies ne tikai par apsildāmo stūri, bet arī par vējstikla elektrisko apsildi, vējstikla tīrītāja apsildi un, visbeidzot, par apsildāmām vējstikla mazgātāju sprauslām.
Maksimālajā komplektācijā Landcruiser maksās vairāk nekā 60 tūkst. eiro.
Visu rakstu Saimniecībā bez āmura neiztikt lasiet 12. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.