Kā gan citādi varētu nosaukt jauno korejiešu SsangYong Rexton, kas ir ideāla alternatīva tiem pircējiem, kam nepietiek naudas Toyota Landcruiser?
Šis korejietis ir milzīgs auto ar iespaidīgiem salona plašumiem, kam aizmugurē vēl paliks pāri 820 litru liels bagāžas nodalījums. Ja salonā pasažieru vietu skaits ir svarīgāks par bagāžnieka litriem, var pasūtīt arī trešo sēdekļu rindu. Glīts un funkcionāls vadības panelis ar negaidīti augstas izšķirtspējas 9,2 collu ekrānu. Noteikti gudrs pirkums tiem, kam vajag lielu apvidus auto par iespējami zemāko cenu. Rexton labi iederēsies pilsētvidē, taču vēl jo vairāk būs piemērots lauku dzīvei.
29 900 eiro ir zemākā cena, kas tiek prasīta par Rexton ar manuālo transmisiju. Par 34 900 eiro Rexton rīcībā esošais dīzeļmotors tiks sapārots ar automātu. Tam visam klāt Rexton pircējs iegūs līdz «zobiem apbruņotu» apvidnieku ar teju visu iespējamo aprīkojumu, kādu vien var vēlēties. Vēloties salonā iegūt trešo sēdekļu rindu, vajadzēs noskaitīt vēl 2000 eiro, bet arī 36 990 eiro nav tā summa, kas varētu nobiedēt šāda izmēra drosmīga apvidus auto pircēju.
Jāpatur prātā, ka, pērkot piecvietīgu Rexton, uzreiz vajag pasūtīt autonomo Webasto apsildi vai vismaz Calix priekšapsildes komplektu, pretējā gadījumā salonu ar milzīgo bagāžnieku ziemā piesildīt būs gandrīz neiespējami.
Tikai zīmola atpazīstamība ir lielākais klupšanas akmens, kas pagaidām neļauj Rexton fanu rindas paplašināt. Tomēr, kas zina, varbūt tieši ar otrās paaudzes Rexton, kas ir kļuvis vizuāli glītāks no ārpuses, nesalīdzināmi komfortablāks un elegantāks no iekšpuses, viss var mainīties uz labo pusi. Šajā ziņā pozitīvu ietekmi var radīt fakts, ka, sākot no šī gada pavasara, līdzās ilggadējam SsangYong pārstāvim Autobrava, darbu kā otrs korejiešu markas pārstāvis ir sācis vēl viens uzņēmums – Andre Motors.
Viena no Rexton lielākajām vērtībām ir tā rīcībā esošā, gadiem pārbaudītā Mercedes tehnika.
Visu auto apskatu Korejiešu Landcruiser «pa lēto» lasiet 13. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.