Pārtikas interneta veikals e-Maxima.lv no 11.aprīļa maina zīmolu, pievienojoties pārtikas e-tirdzniecības platformai «Barbora».
Paplašinot darbību, darbinieku skaits 2018. gadā dubultosies, savukārt apgrozījums varētu pieaugt līdz 7 miljoniem eiro, kas ir par aptuveni 100 % vairāk nekā 2017.gadā.
«Esam gatavi spert soli tālāk uzņēmuma attīstībā. Ņemot vērā abu uzņēmumu pieredzi e-komercijas jomā, uzņēmumu e-Maxima.lv un Barbora apvienošana ļaus turpināt attīstību un piedāvāt klientiem arvien jaunas inovācijas, padarot iepirkšanos ērtāku un efektīvāku,» stāsta «Maxima Latvija» vadītājs Andris Vilcmeiers.
«Turpmāk pasūtījumus būs iespējams veikt ne tikai datorā, bet arī mobilajā aplikācijā, būs pieejami dažādi filtri, lai ērtāk atrastu sev nepieciešamo no vairāk nekā 8000 precēm, kas veido būtisku daļu no «Maxima» veikalos pieejamā sortimenta. Tāpat pircējiem būs iespēja arī izvēlēties sev vēlamāko piegādes laiku vienas stundas robežās, kā arī tiks saglabātas «Paldies» lojalitātes programmas priekšrocības,» stāsta Sanita Bērziņa, veikala Barbora.lv vadītāja.
Barbora serviss tika ieviests Latvijā līdz ar e-Maxima.lv pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam «Radas», kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu Barbora. Uzņēmums «Radas» ir «Maxima Grupe» piederošs uzņēmums un tā pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana. Barbora pārdošanas rādītāji 2017. gadā sasniedza 20,1 miljonu eiro, kas bija par 26% vairāk nekā pērn.
Uzņēmuma «Radas» direktors Tomas Kibildis komentē: «Rīgā šogad plānojam atvērt jaunus preču komplektēšanas centrus – tas ļaus vēl ātrāk un ērtāk apkalpot klientus. Turklāt piedāvāsim jaunus tehnoloģiskus risinājumus, kas vēl vairāk vienkāršos preču iegādes procesu.»