Latvijas lielākā alus darītava Aldaris investējusi vairāk nekā 35,5 tūkstošus eiro jaunu sidru Kiss ieviešanai tirgū.
Aldaris patērētājiem piedāvās sidrus Kiss ar bumbieru, upeņu un tumšo plūmju garšu, kuri pircējiem būs pieejami no 1. jūlija.
Gada laikā Aldaris plāno sasniegt aptuveni 15% sidra tirgus daļu. Līdz šim Aldaris patērētājiem piedāvāja tikai sidru Kiss Premium dry un izlejamo sidru Kiss. Pēc tirgus analīzes, kompānija ir nolēmusi ieviest sidru ar jaunām garšām un patērētājiem pieejamākos iepakojumos.
A/s Aldaris izpilddirektors Tomass Panteli norāda, ka Latvijā ir zemākais sidra patēriņš uz vienu iedzīvotāju Baltijas valstīs, kas gandrīz divas reizes atpaliek no sidra patēriņa Igaunijā un gandrīz trīs reizes no Lietuvas. Kompānija saredz, ka Latvijā šajā tirgū vēl ir izaugsmes iespējas un šis noteikti ir pirmais nopietnais solis, lai kļūtu par nopietnu spēlētāju sidra tirgū Latvijā.