Latvijas lielākā alus darītava Aldaris pērno gadu pabeidza ar 32,2 miljonu Ls apgrozījumu un 1,11 miljonu Ls peļņu.
Gadu iepriekš Aldaris apgrozīja 27,31 miljonu Ls un tā peļņa bija 1,43 miljoni Ls. Kompānijas sniegtā informācija liecina, ka 2010. gadā Aldaris saglabājis vadošā alus ražotāja statusu, kopumā pārdodot 85,5 milj. litru dzērienu, kas ir par 6,9 milj. litru jeb 9% vairāk nekā 2009. gadā. Uzņēmums par 74% ir kāpinājis eksporta apjomu, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.
A/s Aldaris valdes priekšsēdētāja Ināra Šure norāda, ka aizvadītais gads uzņēmumam bijis veiksmīgs. Aldara galvenais uzdevums 2010. gadā bija nostabilizēt un padarīt efektīvāku kompānijas darbību pēc smagā 2009. gada, kas arī izdevies. Aldaris īstenojis optimizācijas plānu, kas nodrošināja rentablu kompānijas darbību.
Iepriekšējā gadā Aldaris investējis gandrīz 2 miljonus latus efektivitātes uzlabošanā, ražošanas līniju un tehnoloģiju modernizācijā, darba vides uzlabošanā, enerģijas taupīšanā, produkcijas kvalitātes uzlabošanā, kā arī jaunu produktu un zīmolu attīstībā.
2010. gadā alus pārdošanas apjomi saglabājušies 2009. gada līmenī un bija 54,3 milj. litru. Tāpat iepriekšējā gada līmenī izdevās saglabāt atspirdzinošo dzērienu un citu alkoholisko dzērienu pārdošanas rādītājus, realizējot 2,4 milj. litru dzērienu. Samazinājums bija novērojams dzeramā ūdens segmentā par 23,3%, taču to pārliecinoši kompensējis kopējais dzērienu eksporta pieaugums par 74%, sasniedzot 22,2 milj. litru. «Viens no stratēģiski svarīgākajiem notikumiem pagājušajā gadā bija līguma noslēgšana ar Eiropas lielāko alus darītavu Baltika par tās produkcijas pārdošanu Latvijā. Tirgū arī ieviesām starptautiski atzīto zīmolu Tuborg, kas ļoti veiksmīgi sevi pierādījis, kā arī uzsākām sadarbību ar Bauskas alu par tā produkcijas izplatīšanu,» piebilst a/s Aldaris izpilddirektors Tomass Panteli.
Šogad Aldaris plāno saglabāt investīcijas esošajā līmenī – aptuveni 2 milj. latu apmērā, jo kompānijai ir lieli plāni ne vien attiecībā uz ražošanas un servisa līmeņa uzlabošanu, bet arī attiecībā uz jauniem zīmoliem dažādās produktu kategorijās, lai tie būtu pieejami iespējami plašākam pircēju lokam, atklāj I.Šure. Aldaris DB veidotā TOP 500 pēc 2009. gada rezultātiem bija ceturtais lielākais pārtikas ražotājs Latvijā.