A/s Cēsu alus iesaistījusies sociālajā kampaņā par atbildīgu alus lietošanu.
Sociālās atbildības kampaņas mērķis ir atbalstīt atbildīgu un mērenu alus lietošanu un informēt par pārmērīgas un bezatbildīgas alus lietošanas riskiem.
A/s Cēsu alus, uzsākot dialogu ar patērētājiem, ar dažādu aktivitāšu palīdzību veicinās atbildīgu alus lietošanu pieaugušo vidū un atgādinās jauniešiem, ka Latvijas valsts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā alu var iegādāties tikai no 18 gadu vecuma.
Sociālās atbildības kampaņa tiks realizēta vairākos posmos. Šodien tiek atklāta jauna sadaļa Par atbildīgu alus lietošanu Cēsu alus interneta mājas lapā: www.cesualus.lv.
Tā kā Cēsu alus sociālās atbildības kampaņas partneri ir Latvijas lielākie tirdzniecības tīkli, tad no šodienas Elvi, Rimi un Maxima veikalos visā Latvijā būs pieejami informatīvi materiāli jauniešiem un autovadītājiem. Akcijas mērķis lielveikalos ir aicinājums tirgotājiem pastiprināt kontroli pār alus tirdzniecības ierobežojumiem nepilngadīgām personām, un arī aicinājums jauniešiem līdz 18 gadu vecumam apzināties savu atbildību likuma priekšā.