#Wolt attīstība Baltijā tika plānota no pašiem pirmsākumiem, kad mēs pirms trim gadiem uzsākām darbu.
Ēdienu piegādes platforma Wolt no Somijas kopš novembra darbojas arī Rīgā un kompānijas vadītāja Baltijā Līsa Ristala (Liis Ristal) ir apmierināta ar līdzšinējiem rezultātiem
Šobrīd Somijā radītā ēdienu piegādes platforma Wolt darbojas septiņās valstīs, kas noticis pateicoties 15,5 miljonu dolāru investīcijām. Vairāk par kompānijas darbību Latvijā viņa stāsta intervijā db.lv.
Cik ilgi jau strādājat Rīgā? Vai esat apmierināti ar pirmajiem rezultātiem?
Wolt Rīgā sāka darboties pirms trim mēnešiem – novembra sākumā. Rīga mūs ir sagaidījusi ar atplestām rokām un pārspēja visas mūsu cerības. Tikai trīs mēnešu laikā platformā ir vairāk nekā 70 restorāni un lietotāju skaits strauji aug.
Kā Wolt nolēma paplašināties Latvijā?
Wolt attīstība Baltijā tika plānota no pašiem pirmsākumiem, kad mēs pirms trim gadiem uzsākām darbu. Rīga ir dinamiska un moderna pilsēta, kas nepārtraukti attīstās, un tā ir lielākā pilsēta Baltijā. Lai piedāvātu šo pakalpojumu Rīgā, bija tikai laika jautājums.
Kā jūs raksturotu ēdienu piegādes biznesu un konkurenci Rīgā? Kādas ir šī tirgus priekšrocības un trūkumi?
Rīgā mums nav tiešo konkurentu, Wolt ir pirmā ēdienu e-komercijas platforma Latvijā. Mēs piedāvājam unikālu un visaptverošu tehnoloģiju komplektu lietotājiem un restorāniem. Restorāni var redzēt detalizētu analīzi par pārdošanas rezultātiem, novērtējumu no jaunajiem un atkārtotajiem klientiem, kur klienti atrodas. Wolt restorāniem dod vērtīgu ieskatu biznesā, lai palielinātu viņu pārdošanas apjomu. Pati tehnoloģija dod ļoti elastīgu iespēju mūsu partneriem kurjeriem labi nopelnīt un pircējiem ātru un ērtu pieeju viņu mīļākajiem ēdieniem. Neviens cits Baltijā nevar apvienot visus šos trīs aspektus vienā pakalpojumā.
Kā globāli attīstās ēdienu piegādes pakalpojumu sniedzēji? Kādas ir jaunākās tendences?
Mobilais internets fundamentāli maina veidu, kā cilvēki meklē un pēta ēdienu, kā arī ēd. Pētīt kulinārās iespējas pilsētā, meklēt iedvesmu, labākos restorānus un ēdienu – tam jābūt tikpat viegli kā dažiem klikšķiem ekrānā. Tieši tāpēc mēs veidojam Wolt. Mēs piedāvājam vienkāršu, skaistu, ērtu saskarni. Mēs strādājam ar aizrautīgiem programmētājiem, kuriem interesē lietotāju ēdiena pieredze un tāpēc viņi izstrādā labākos algoritmus, kas izceļ pasūtītājam pašu piemērotāko.
Kādas ir atšķirības ēdienu piegādes biznesā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā?
Mēs neesam saskārušies ar to, ka patērētāji Wolt pakalpojumus kādā pilsētā uztvertu citādāk. Tehnoloģiski zinoši cilvēki, kurus interesē labs ēdiens, visās pilsētās, kur ir mūsu pakalpojums, ir vienādi. Mēs smagi strādājam, lai saglabātu Ziemeļeiropas pakalpojumu kultūru visās pilsētās – šim principam mums nav atlaižu.
Kā Wolt izdodas nodrošināt ātras piegādes?
Ātra piegāde ir viens no mūsu pakalpojuma stūrakmeņiem. Tas iespējams, pateicoties mūsu tehnoloģijām. Visi pasūtījumi automātiski tiek nosūtīti uz restorāniem un pirms paredzamā gatavošanas laika tiek saskaņoti ar Wolt partnerkurjeriem. Mēs neizniekojam laiku ar cilvēku iesaisti, telefona zvaniem u.tml.