2010. gadā Volkswagen pasaulē kopumā pārdeva 435 600 vieglo komercautomobiļu, kas ir par 22,8 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2009. gads: 354 800 transportlīdzekļu).
Haralds Šomburgs (Harald Schomburg), Volkswagen Komerctransporta Tirdzniecības un mārketinga nodaļas valdes loceklis, komentēja: «Pēc 2009. gada plašās finanšu krīzes un tam sekojošās tirgus krišanās pagājušajā gadā pārdošanas rādītāji atgriezās mūsu rekordgadu – 2007. un 2008. gada – līmenī. Tas nozīmē, ka šobrīd mums ir stingrs pamats zem kājām, no kura uzsākt mūsu nākotnes izaugsmes plānu īstenošanu.»
2010. gada pieaugumu veicināja vislabāk pārdotie T5 sērijas automobiļi – Transporter, Caravelle, Multivan un California versijas. T5 piegāžu skaits visā pasaulē pieauga par 27 procentiem – līdz 148 000 transportlīdzekļu (2009. gads: 116 500). Savukārt, Caddy klāsts sasniedza 128 700 piegāžu visā pasaulē, kas ir par astoņiem procentiem mazāk kā iepriekšējā gadā, kad spēkā bija valdības izsludinātā veco automobiļu atgriešanas programma (2009. gads: 139 800). Crafter pārdošanas rādītāji pieauga par 10,4 procentiem, kopā tika piegādātas 37 450 vienības; 2009. gadā – 33 900.
Jaunais Amarok tā izlaišanas gadā sasniedza 22 600 piegāžu – turklāt 2011. gadam ir saņemti jau 40 000 jaunā Volkswagen pikapa pasūtījumi.
Palielinājās arī Brazīlijā ražoto vieglo komerciālo transportlīdzekļu tirdzniecība – Saveiro piegāžu skaits dubultojās līdz 72 800 vienību (2009. gads: 36 900). Brazīlijā būvētā klasiskā T2 tirdzniecība saglabājās stabilā līmenī – 26 100 piegādes (2009. gadā: 27 500).
Rietumeiropā (izņemot Vāciju) zīmola piegāžu skaits pieauga par 21 procentu – līdz 130 400 vienību (2009. gads: 107 800). Austrumeiropā zīmols pārdeva 26 700 vieglo komerctransportlīdzekļu (2009. gads: 26 500). Krievijā tika reģistrēts lielākais – 27,8 procentu – tirdzniecības rādītāju pieaugums, kas ir 7200 vienības (2009. gads: 5700).