Pagājušajā gadā visvairāk sūdzību elektronisko sakaru jomā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi par Tele2, kam seko IZZI un Lattelecom, liecina regulatora apkopotie dati par saņemtajām sūdzībām.
IZZI, sadarbojoties ar SPRK, ir pazaudējis savu līdera pozīciju sūdzību skaita ziņā, preses konferencē norādīja regulatora vadītājs Valdis Lokenbahs. Viņš arī atgādināja, ka 2010.gadā daudz sūdzību bija arī par Viasat, bet pērn tas ir kardināli mainījies un kopumā netika iesniegta neviena pretenzija par minēto komersantu.
Savukārt attiecībā uz Tele2, SPRK Elektronisko sakaru un pasta departamenta Pakalpojumu kvalitātes nodaļas vadītājs Aleksandrs Čerņakovs-Neimarks paskaidroja, ka sūdzības par operatoru pārsvarā tika iesniegtas pirmajā pusgadā un par rēķina formu. To Tele2 atrisināja, pēc konsultācijām ar SPRK.
Kopumā sūdzību skaits par elektronisko sakaru komersantiem ir samazinājies. Proti, 2010.gadā kopumā SPRK iesniegto skaits bija 133, bet pērn – 96 pretenzijas.
Vislielākais sūdzību skaits pērn bija elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti, abonentu rēķiniem, sarunu izdrukām, tarifu piemērošanu, tāpat pretenzijas tika iesniegtas par elektronisko sakaru pakalpojumu līgumiem. No pakalpojuma groza, visvairāk sūdzību pērn bija par interneta piekļuves pakalpojumiem.
Db jau vēstīja (13.03.2012.), ka no šā gada sākuma garantētam datu pārraides ātrumam pakalpojumu līgumos ir jābūt 20% no reklamētā, ja līgumā ir norādīts maksimālais piedāvātais ātrums.
2010.gadā visvairāk sūdzību elektronisko sakaru jomā SPRK saņēma par IZZI, Viasat un Tele2.