Jaunākais izdevums

Ņemot vērā pircēju interesi un vēlmi iegādāties Latvijā audzētus un ražotus produktus, Rimi hipermārketā Pulkveža Brieža ielā sadarbībā ar lauku labumu tirgotāju SIA Lauku Rudzupuķe atvērts zemnieku produkcijas veikaliņš Klēts.

Tajā Rimi pircējiem būšot iespēja iegādāties gandrīz 1000 dažādus produktus, ko piegādās vairāk nekā 75 zemnieku saimniecības no visas Latvijas.

Jaunatvērtā zemnieku veikaliņa Klēts platība ir apmēram 70m2, tajā kopumā nodrošinātas 4 jaunas darba vietas.

No gaļas produkcijas Klētī būs iespējams iegādāties, piemēram, SIA Rāmkalni Serviss gaļas izstrādājumus, tostarp arī pelmeņus. Piedāvājumā būs arī SIA Sidrabjērs jēra gaļa un z/s Jaunliepas savvaļā augušie broilercālīši un pīles. Savukārt dārzeņu un dažādu pavasara zaļumu sortimentā pircējiem būs pieejami z/s Eicēni un zemnieku kooperatīva Zaļais Grozs bioloģiskie dārzeņi un zemnieka Jāņa Bērziņa audzētā produkcija.

Pirmais zemnieku produkcijas veikaliņš Klēts pērnā gada rudenī tika atvērts Rimi hipermārketā t/c Spice.

«Lai Latvijas zemnieku ražoto produkciju padarītu pieejamāku arvien lielākam pircēju lokam, jau tuvākajā laikā plānojam attīstīt zemnieku veikaliņu tīklu, atverot Klēti arī Rimi hipermārketā t/p Alfa,» par nākotnes plāniem stāstīja SIA Rimi Latvia mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augot pieprasījumam un pircēju vēlmei uzturā arvien vairāk lietot pašmāju ražojumus, Rimi ievērojami paplašinājis zemnieku produkcijas veikaliņu Klēts tīklu.

Sadarbībā ar tirgotāju SIA Lauku Rudzupuķe jūnijā veikaliņi Klēts tiks atvērti Rimi hipermārketos t/p Alfa, t/c Damme, t/c Azur, kā arī jaunajā Rimi hipermārketā Biķernieku ielā. Tajos pircējiem būšot iespēja iegādāties vairāk nekā 1400 dažādus pārtikas produktus un nepārtikas preces no 110 zemnieku saimniecībām visā Latvijā.

Plānots, ka šovasar pircējiem durvis vērs vēl viens Klēts veikals – Rimi hipermārketā t/c Mols.

Šonedēļ darbu uzsāks divi jauni veikaliņi – 12. jūnijā Klēts tiks atvērta Rimi hipermārketā t/p Alfa, savukārt 14. jūnijā – Rimi hipermārketā t/c Damme. Turpretim nākamo pirmdien, 18. jūnijā, ar zemnieku vadītām degustācijām veikaliņš Klēts tiks atvērts Rimi hipermārketā t/c Azur.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Rimi Latvia valdes priekšsēdētāju Valdi Turlo

Lelde Petrāne,17.10.2014

Pērn augustā, kāpjot lejā no Kilimandžāro, kas ir augstākais punkts Āfrikā un sniedzas 5895 metrus virs jūras līmeņa. Fonā ceļojuma gids Leonards.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Rimi vada trīs veikalu tīklus jeb formātus: Rimi hipermārketus, Rimi lielveikalus un zemo cenu veikalus Supernetto – šobrīd kopumā 113 veikalus Latvijā. Rimi Latvia ir starp 10 lielākajiem darba devējiem, nodrošinot 5400 darba vietas. Rimi Latvia veikalos ik nedēļu iepērkas ap 1,7 miljoniem pircēju.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Rimi" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.

Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku "Rimi" e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, tiešsaistē pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu diennakti "Rimi Ozols" varēs saņemt "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi Spice" pirkumus visu diennakti varēs saņemt "Saņem veikalā" punktā pie "Rimi Spice" Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.

"Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi piesaka sevi arī e-komercijas tirgū – oktobrī internetveikals tiks atklāts Latvijā, nākamā gada pirmajā ceturksnī Lietuvā, bet otrajā ceturksnī arī Igaunijā.

To Rimi jaunās izaugsmes stratēģijas prezentācijā otrdien pastāstīja Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Viņš uzsvēra, ka kompānijas ieskatā tieši tagad ir īstais brīdis uzņēmuma digitalizācijai, jo tam ir gatavi visi – gan tehnoloģijas, gan pircēji. Cilvēkiem kļūstot aizvien aizņemtākiem, nepieciešamība ērti iepirkties jebkurā laikā un vietā pašlaik sasniegusi teju vai maksimumu, tāpat kā tehnoloģiju attīstība un pieejamība.

Uzņēmuma digitalizācijā ieguldīti 7,7 miljoni eiro (2016.gadā 1,8 miljoni, 2017.gadā 2,6 miljoni, bet pērn 3,3 miljoni eiro) – gan tirgus un patērētāju, viņu paradumu izpētē, gan mobilās aplikācijas izstrādē, kas darbojas jau kopš 2018.gada decembra, elektronisko cenu zīmju ieviešanā, mobilo pakalpojumu un pašapkalpošanās skeneru ieviešanā, informēja «Rimi Baltic» grupas mārketinga un biznesa attīstības direktors Gustavs Fernstroms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Novērojam, ka "Rimi" e-veikalā vidējā pirkuma summa ir krietni lielāka nekā tā ir veikalā," biznesa portālam db.lv pastāstīja "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Tas, ka vidējā pirkuma summa e-veikalā ir lielāka, skaidrojams ar faktu, ka klienti, iepērkoties e-veikalā, biežāk veic lielāka apjoma pirkumus, kas paredzēti visai nedēļai.

Kā pastāstīja D. Kirstuks, "Rimi" e-veikalam esot jau vairāki tūkstoši regulāro pircēju un klientu skaits ik nedēļu pieaug. Kopumā e-veikala pircēju skaita pieaugums pārsniedzot sākotnējās prognozes.

"Prognozējam šogad "Rimi" e-veikalam strauju klientu pieaugumu un pastāvīgi strādājam pie kapacitātes palielināšanas, jo interese no klientu puses ir ļoti liela. Mūsu mērķis šogad ir kļūt par vienu no lielākajiem pārtikas tirgotājiem interneta vidē Latvijā," sacīja D. Kirstuks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» pamazām atteiksies no «Supernetto» zīmola veikaliem, aizstājot tos ar «Rimi Mini», sacīja «Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

«Jau jūlijā intensīvi sāksim īstenot programmu, kuras rezultātā nākamā gada laikā veikali ar «Supernetto» zīmolu Latvijā vairs nebūs un notiks pakāpeniska šo veikalu pāreja uz «Rimi Mini» zīmolu,» teica Turlais.

Viņš norādīja, ka līdz šim jau vairāki «Supernetto» veikali ir pārveidoti par «Rimi Mini» veikaliem. «Pēdējo trīs vai četru gadu laikā mēs ļoti lēnā tempā esam pārveidojuši kādus desmit [«Supernetto» veikalus], tostarp Ventspilī, Siguldā, Daugavpilī, Rīgā. Daudzi vienkārši to nav pamanījuši, jo dažādas pārveides no viena formāta uz citu savā veikalu tīklā veicam regulāri. Tā, piemēram, kāds supermārkets var pārtapt par hipermārketu, ja redzam pircēju pieprasījumu konkrētajā pilsētā,» stāstīja «Rimi Latvia» vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotāja SIA "Rimi Latvia" e-veikala piegādes un "Rimi Drive" pakalpojums no 7.decembra ir pieejami arī Liepājā, informē uzņēmumā.

Rimi e-veikalā iespējams iegādāties gan pārtiku, gan sadzīves preces, saņemot sagatavoto pirkumu grozu Rimi Drive pat pēc 2h vai ar piegādi mājās jau tajā pašā dienā. Iepirkties e-veikalā iespējams arī ar Rimi mobilās lietotnes palīdzību. Liepājā par e-veikala pirkumu komplektēšanu rūpēsies līdz 20 Rimi e-komercijas darbinieku.

“Kaut arī vissvarīgākā preču grupa e-veikalā ir ikdienas pārtikas produkti, vienlaikus redzam arvien pieaugošu pircēju pieprasījumu pēc jauniem, interesantiem produktiem gan pārtikas, gan nepārtikas segmentā. Tāpēc Rimi e-veikala sortiments tiek pastāvīgi paplašināts, uzturot nemainīgi augstu kvalitāti no preču komplektācijas līdz nodošanai pircējam, lai katrs pircējs varētu ērti iegādāties pašu labāko un savam dzīvesstilam nepieciešamo. Ne velti Rimi e-veikalā atgriežas vairāk nekā 80% pircēju, kas to kaut reizi ir izmēģinājuši,” stāsta Rimi Latvia e-komercijas direktors Didzis Kirstuks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» šonedēļ sāk «Rimi» e-veikala platformas publiskos testus produktu piegādēm, informē kompānijas pārstāve Regīna Ikala.

Viņa sacīja, ka šis ir pēdējais e-veikala platformas testēšanas posms un pēc tā noslēguma tuvākajā laikā ikviens pircējs varēs izmantot jauno «Rimi» e-veikalu ikdienas pirkumiem. Testēšanā iesaistīta daļa «Rimi» pastāvīgo klientu, kuriem ir iespēja izmantot produktu piegādes pakalpojumu Rīgas teritorijā.

Ikala piebilda, ka, pārliecinoties par korektu e-veikala sistēmu darbību, lietotāju bāze un pasūtījumu piegādes zona tiks pastāvīgi paplašināta, pakāpeniski palielinot to pircēju skaitu, kuri izvēlas iepirkties internetā.

Pasūtījumu komplektēšana piegādei uz mājām tiek veikta «Rimi» veikalā tirdzniecības centrā «Spice». E-veikalā pieejamas gan pārtikas, gan sadzīves preces.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rimi pārsūdzēs KP atļauju atvērt Maxima tirdzniecības centrā Domina Shopping

LETA,26.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padomes (KP) atļauja uzņēmumam SIA "Maxima Latvija" atvērt veikalu tirdzniecības centrā "Domina Shopping" ir konkurences kropļošana, tāpēc SIA "Rimi Latvia" šo lēmumu pārsūdzēs, aģentūrai LETA teica "Rimi Latvia" pārstāvji.

"Rimi Latvia" paziņojumā teikts, ka KP lēmums iepriekš aizliegt "Rimi", bet atļaut "Maxima" veikala atvēršanu tirdzniecības centrā "Domina Shopping" esot tik absurds, ka raisa bažas par neiedziļināšanos vai neizprotamu ieinteresētību tirgus pārdalē. Tas esot negodīgs veids, kā tiek kavēta "Rimi" attīstība un stiprinātas "Maxima" tirgus pozīcijas.

"Pieņemtais lēmums ir negodīgs un konkurenci kropļojošs. KP ir ignorējusi, ka "Maxima" un "Rimi" pozīcijas tirgū Rīgā ir līdzvērtīgas, un ar savu lēmumu KP "Maximai" devusi nepamatotas priekšrocības. To, ka KP darbojusies tieši "Maxima" interesēs, apliecina fakts, ka KP jau gada sākumā savā lēmumā, kurā liedza "Rimi" slēgt nomas līgumu, norādīja, ka bez "Rimi" tikai "Maxima" koncepts spētu nodrošināt tirdzniecības centra "Domina" pieprasījumu," teikts uzņēmuma paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Rimi turpina hipermārketu modernizāciju; daži Supernetto pārtop par Mini Rimi

Rūta Lapiņa,17.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Rimi Latvia» veikalu tīklā būtiskākais fokuss pašlaik ir hipermārketu modernizācijas projekts, savukārt Rīgā un Pierīgā pārmaiņas skārušas arī pa kādam «Supernetto» veikalam, kas pārtapuši par «Rimi Mini», biznesa informācijas portālam db.lv atklāja «Rimi Latvia» mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte.

«Plānojot «Rimi Latvia» veikalu tīkla attīstību, rūpīgi tiek pētīts tirgus pieprasījums. Katru gadu veicam apjomīgus klientu pētījumus katra veikala līmenī visā Latvijā, pētot klientu viedokli par produktu piedāvājumu un iepirkšanās pieredzi. Atbilstoši tirgus pieprasījumam atsevišķās vietās Rīgā un reģionos, kur ir izteiktāks pieprasījums pēc plašāka produktu sortimenta, pēc rekonstrukcijas ir atvērti «Rimi Mini» veikali, saglabājot arī «Supernetto» pircēju iecienītāko produktu klāstu,» viņa stāsta.

Līdz šim brīdim pēc «Supernetto» rekonstrukcijas ar «Rimi Mini» zīmolu ir atvērti divi veikali – Siguldā un Rīgā, Bauskas ielā 120, savukārt līdz gada beigām plānots atvērt vēl divus «Rimi Mini» – Bauskā un Rīgā, Dzelzavas ielā 86. Šobrīd tiek paplašināts un pārveidots arī Siguldas supermārkets tirdzniecības centrā «Šokolāde», kurš pircēju pieprasījuma dēļ tiek pārveidots pār hipermārketu. Pārveides procesu iecerēts pabeigt šogad.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas būvvaldes kompetence jautājumos par būvkonstrukciju drošību ir apšaubāma, apgalvo arhitektu biroja SIA Depo projekts līdzīpašnieks Uldis Zanders.

Uzņēmuma Depo projekts līdzīpašnieks U. Zanders, kurš kopā ar savu sertificēto būvinženieru komandu veic Rimi veikalu padziļinātās izpētes un ir iepazinies ar būvvaldes vēstulēm, kas adresētas SIA Rimi Latvia, norāda, ka viņam šo vēstuļu saturs rada šaubas par būvvaldes kompetenci.

«Man kā projektētājam, lasot šīs vēstules, rodas jautājumi par Rīgas būvvaldes darbinieku kompetenci. Piemēram, ir vizuāli apsekots objekts, nekas nav konstatēts, bet būvvalde uzdod veikt tehnisko apsekošanu. Tas ir pozitīvi preventīvs pasākums, bet kāpēc būvvalde medijos paziņo, ka veikals ir to ēku skaitā, kurās konstatētas nedrošības pazīmes,» jautā U. Zanders.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirgotāji Rimi un Maxima ir apņēmības pilni produktu, kas tiek pārdoti ar zīmoliem - attiecīgi Rimi un Optima līnija, skaitu savos plauktos arvien palielināt. Tirgotāji arī skaidro, kā šiem produktiem iespējams nodrošināt zemāku cenu.

«Rimi zīmola preces pēc preču vienību skaita Rimi veikalu sortimentā aizņem aptuveni 3% jeb šobrīd pircējiem ir pieejami aptuveni 1400 Rimi zīmola produkti dažādās preču grupās. Un šim skaitlim ir tendence pieaugt, jo mēs redzam, ka arvien vairāk pircēju uzticas mūsu zīmolam,» biznesa portālam db.lv stāstīja SIA Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere. «Mēs turpinām darbu arī pie jaunu produktu izveides - tas nav ātrs process, piemēram, pavisam nesen veikalos ienāca Rimi sviests, jaunas garšas biezpiena sieriņi, piens 2L iepakojumā,» viņa stāstīja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotāja "Lidl Latvija" ienākšana Latvijā ir uzlabojusi konkurences situāciju mazumtirdzniecībā, pauda "Luminor" ekonomists Pēteris Strautiņš.

Taujāts par pašreizējo konkurences raksturojumu mazumtirdzniecības tirgū Latvijā, Strautiņš minēja, ka atbildēt uz šādu jautājumu var palīdzēt pārtikas cenu salīdzinājums ar Lietuvu, jo pārtikas cenas Latvijā ilgstoši ir bijušas apmēram par desmito daļu augstākas nekā attiecīgajā kaimiņvalstī. Piemēram, 2021.gadā pārtikas cenu līmenis Latvijā bija 97,6% no ES vidējā, bet Lietuvā 88,7% no ES vidējā līmeņa.

Viņš uzsvēra, ka to nevar izskaidrot algu izmaksu līmenis - tas ir ļoti līdzīgs, arī ne nodokļi, to dēļ pārtika Latvijā varētu būt pat nedaudz lētāka, jo Latvijā ir pievienotā vērtības nodokļa (PVN) samazinātā likme augļiem un dārzeņiem, kamēr Lietuvā tādas nav.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rimi Baltic grupa noslēgusi līgumu par loģistikas centra būvniecību ar YIT Kausta, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

Līguma ietvaros tiks veikta noliktavu telpu renovācija un paplašināšana. Šo telpu kopējā platība būs 59 000 kvadrātmetru, savukārt kopējā jaunā Rimi Baltic loģistikas centra platība būs vairāk nekā 84 000 kvadrātmetru.

Būvniecības darbus plānots uzsākt šā gada nogalē, lai noliktava pilnvērtīgu darbu varētu uzsākt 2020. gada otrajā pusē. Uzsākot šo būvniecības posmu, Rimi Latvia šā gada septembrī pārcēla savas loģistikas operācijas uz pagaidu telpām Ķekavā.

Realizējot loģistikas centra projektu, Rimi noliktavu telpas Augusta Deglava ielā kļūs trīs reizes lielākas, kopumā sasniedzot 84 000 kvadrātmetru, tādejādi kļūstot par centrālo loģistikas punktu Rimi veikalu tīklam visās Baltijas valstīs. No šīs noliktavas tiks veikta preču komplektēšana Latvijas veikaliem, kā arī centrāli iepirkto preču komplektēšana Igaunijas un Lietuvas veikaliem. Šī projekta realizācijā plānots ieguldīt 75 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūnija vidū tika noskaidroti tie septiņi jaunieši, kuri Rimi Baltic praktikantu izaugsmes programmas Talent Lab (latviski Talantu laboratorija) ietvaros septiņu mēnešu garumā apgūs prasmes darbam mazumtirdzniecības jomā visās trijās Baltijas valstīs, saņemot par to konkurētspējīgu atalgojumu, informē uzņēmumā.

Rimi praktikantu programmas Talent Lab ietvaros Rimi Latvia praktizēsies četri dalībnieki – RTU Rīgas Biznesa skolas biznesa vadības programmas absolvents Jānis Neinbergs, Latvijas Universitātes moderno valodu un biznesa vadības programmas absolvente Santa Dzalbe, Passau universitātes Vācijā starptautiskās kultūras un biznesa programmas absolvente Olga Eglīte un RTU Rīgas Biznesa skolas biznesa vadības programmas absolvents Jēkabs Grundmanis. Savas prakses gaitas Rimi viņi sāks augusta beigās. Lietuvā savas profesionālās gaitas augustā sāks divi praktikanti, savukārt Igaunijā – viens jaunietis.

«Pieteicos Rimi praktikantu programmai Talent Lab, jo tā ir laba iespēja gūt vispārīgu priekšstatu par dažādām profesijām un to, kā strādā viens no lielākajiem Latvijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Studiju laikā biju praksē Rimi birojā un sapratu, ka vēlos strādāt tieši šajā uzņēmumā lielo izaugsmes iespēju, patīkamās iekšējās vides un draudzīgā kolektīva dēļ,» atklāj Jēkabs Grundmanis, Rimi Talent Lab praktikantu programmas dalībnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rimi investējis 130 000 eiro pašapkalpošanās skeneru ieviešanā Alfā

Zane Atlāce - Bistere,03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - investējot 130 tūkstošus eiro, 90 jaunākās paaudzes pašapkalpošanās skeneri un 4 kasu termināļi ieviesti arī tirdzniecības parka "Alfa" Rimi hipermārketā.

Sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja Mans Rimi kartes īpašniekiem paātrināt iepirkšanās procesu, iegādājoties lielāku preču daudzumu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Mans Rimi karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Pilotprojekta ietvaros veikalā "Rimi Valdemārs" novērots, ka pašapkalpošanās skenerus lielākoties izvēlas pircēji, kuri veic lielākus pirkumus; tos aktīvi lieto jaunieši, bet īpaši aktīvi - 67% gadījumu - šo iespēju izmanto 26-45 gadus veci pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi ir atvēris jaunu piegādes maršrutu Jelgavā un tās blakus teritorijās, tādējādi nedaudz vairāk nekā pusotru gadu pēc e-veikala atklāšanas aptverot plašāko zonu Latvijā ar piegādēm, informē uzņēmumā.

Rimi piegādes šobrīd pieejamas Rīgā, Jūrmalā, Jelgavā, Ķekavā, Ogrē, Saulkrastos, Zvejniekciemā un teritorijā starp šīm pilsētām.

Piegāžu komplektēšanu nodrošina jau seši pilnībā aprīkoti veikali, piecos no šiem veikaliem ierīkots arī Rimi Drive.

“Kopš atklāšanas 2019. gada rudenī Rimi e-veikalā ik dienas veikto pirkumu apjoms ir desmitkāršojies. Sekojot pircēju pieprasījumam, nedaudz vairāk nekā pusotra gada laikā esam spējuši attīstīt plašāko areālu Latvijā no piegādēm,” uzsver Rimi Latvia e-komercijas direktors Didzis Kirstuks.

Līdz ar piegādes areāla paplašināšanu šobrīd vairāk nekā trīs reižu palielinājies arī autoparks, kas papildināts ar specializētu, kvalitatīvi aprīkotu transportu. Arī turpmākie Rimi e-komercijas plāni paredz nepārtrauktu e-veikala attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Jelgavas rekonstruētajā Rimi lielveikalā 43 jaunas darba vietas

Dienas Bizness,06.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien pēc Supernetto veikala rekonstrukcijas durvis ver Rimi lielveikals Jelgavā, Satiksmes iela 35, kur radītas arī 43 jaunas darba vietas, informē Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere.

Kopumā tirdzniecības centrā strādās gandrīz 70 darbinieki, no tiem 58 apkalpos klientus jaunajā Rimi lielveikalā. Iepriekš Supernetto veikalā strādāja 15 darbinieki, līdz ar to kolektīvs pieaudzis par 43 jauniem darbiniekiem.

Veikala rekonstrukcija tika sākta šā gada 3.oktobrī, mēneša laikā labiekārtojot veikala telpas un paplašinot sortimentu atbilstoši Rimi lielveikalu konceptam. Kopējā Rimi veikala tirdzniecības platība pēc rekonstrukcijas ir gandrīz 900 m2.

Pēc rekonstrukcijas pircējiem būs pieejams daudz plašāks preču un produktu klāsts, jo īpaši svaigās pārtikas sortimentā. Rekonstrukcijas gaitā ēka kļuvusi vizuāli pievilcīgāka, tāpat modernizētas un paplašinātas veikala tirdzniecības telpas, mainīts plauktu izkārtojums, veikalu ejas, lai pircējiem būtu ērtāk pārvietoties un vieglāk atrast izvēlētās preces.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā tirdzniecības tīklu internetveikalos dārgākās preces ir mazumtirdzniecības tīklā "Rimi", liecina Agroresursu un ekonomikas institūta (AREI) apkopotā informācija.

AREI kopumā ir izvērtējis piecu tirdzniecības ķēžu internetveikalu piedāvājumus, tostarp "Rimi", "Barbora.lv", kas piedāvā produkciju no tirdzniecības tīkla "Maxima", "LaTS" internetveikalu, tīkla "TOP!" tirdzniecības vietni, kā arī "Citro" internetveikalu, kas apkalpo klientus Rēzeknes, Krāslavas un Ludzas apkaimē.

Datu apkopojumā analizēti 139 izvēlēti pārtikas produkti, tostarp virkne Latvijā ražotu produktu. No 139 produktiem "Rimi" tīklā nebija pieejami septiņi, "Barbora.lv" - deviņi, "LaTS" tīklā - 48 produkti, "TOP!" - 50 produktu, bet "Citro" e-platformā iztrūka 84 no aplūkotajiem pārtikas produktiem.

AREI: Baltijā Rimi tīklā visdārgākās preces ir Latvijā, bet Maxima tīklā - Lietuvā 

Starp Baltijas valstīm "Rimi" mazumtirdzniecības tīklā visdārgākās pārtikas preces ir Latvijā,...

No 139 produktiem "Rimi" tīklā dārgākie bija 84 produkti, kamēr lētākie - 16, bet vidējais cenu līmenis "Rimi" e-veikalā bija 21 produktam. "Barbora.lv" klāstā dārgāki salīdzinājumā ar citiem tirdzniecības tīkliem bija 54 produkti, lētāki - 22, bet vidējā cenu līmenī bija 45.

Savukārt "LaTS" tirdzniecības platformā dārgākā cena bija 13 produktiem, kamēr lētākā - 69. Vēl astoņi produkti bija vidējā cenā. Turpretī "TOP!" internetveikalā dārgākie bija 30 produkti, savukārt lētākā cena bija 22 pārtikas precēm, kamēr vidējā cena - 28.

Tikmēr "Citro" e-veikalā dārgākie produkti reģistrēti sešos gadījumos, lētākie - 19, bet vidējā cenu līmenī - 27.

Tāpat konstatēti gadījumi, kad tirdzniecības platformās konkrētā produkta cena ir vienāda. Piemēram, "Rīgas miesnieka" cīsiņi "Rakveres" 500 gramu iepakojumā datu ievākšanas brīdī četros e-veikalos maksāja 3,79 eiro, kamēr vienā platformā tie nebija pieejami. Tāpat arī "Limbažu piens" plūmju jogurts 320 gramu iepakojumā visās tirdzniecības ķēdēs, kurās šis produkts bija pieejams, maksāja 1,05 eiro, jogurts "Baltais" ar musli - 1,05 eiro, "Baltais" biezpiena sieriņi "Skudrupūznis" - 0,42 eiro un tamlīdzīgi. Šādi gadījumi konstatēti kopumā 13 reizes.

AREI dati liecina, ka ir arī gadījumi, kad cena kādam pārtikas produktam vairākās tirdzniecības vietnēs ir vienāda, kamēr citā atšķirīga, piemēram, "Jaunpils" pilnpiena biezpiens "Rimi", "TOP!" un "Barbora.lv" maksāja 2,55 eiro, kamēr citviet - 2,19 eiro un mazāk.

Ierēķinot iztrūkstošās preces, "Rimi" tīkla interneta veikalā preces visdārgākās bija 63,6% gadījumu, "Barbora.lv" - 41,5%, "LaTS" - 14,3%, "TOP!" - 33,7%, bet "Citro" - 10,9%.

Aplūkojot datus par pārtikas grupām, cita starpā piens cenu apkopojumā analizēts ar septiņiem produktiem, tostarp iekļauti AS "Tukuma piens" zīmola "Baltais" produkti, koncerna "Food Union" pārstāvētais "Limbažu piens", Lietuvā ražotās "Annele" produkcija un poļu izcelsmes "Marge".

No septiņiem produktiem "Rimi" tīklā visdārgākais piens bija trijos gadījumos, vidējā cenā - divos gadījumos, bet vēl divi no produktiem internetveikalā nebija pieejami. Turpretī "Barbora.lv" bija pieejami visi attiecīgie piena veidi, no kuriem trīs bija lētākie, bet viens - dārgāks nekā citviet. Savukārt "LaTS" tīklā no sešiem pieejamiem piena veidiem četri bija lētākie, kamēr divi - dārgākie. "TOP!" tīklā bija pieejami divi piena veidi, no kuriem viens bija lētākais, bet otrs bija vidējā cenu līmenī, kamēr "Citro" veikalā no diviem pieejamiem piena veidiem abi bija starp dārgākajiem.

Arī maizes kategorijā, kur aplūkoti 13 produkti, "Rimi" e-veikalā tā bija dārgākā - kopumā desmit gadījumos, seko "Barbora.lv" ar pieciem dārgākajiem produktiem no 11 un "TOP!" ar četriem dārgākajiem produktiem no internetveikalā pieejamajiem septiņiem. "Rimi", "TOP!" un "Barbora.lv" pieejamajā klāstā katrā divi produkti atzīti par lētākajiem, vēl viens produkts visos trijos internetveikalos maksāja līdzvērtīgi.

Vienlaikus "LaTS" tīklā no izvēlētajiem maizes produktiem bija pieejami seši, no kuriem pieci atzīti par lētākajiem. Tikmēr "Citro" tīmekļvietnē bija pieejami septiņi maizes veidi, no kuriem par dārgāko atzīts viens, bet par lētākajiem - trīs.

Maizes grupā AREI iekļāvis AS "Latvijas maiznieks", gan AS "Hanzas maiznīca", SIA "Fazer Latvija", zemnieku saimniecības "Ķelmēni", SIA "Dona" un SIA "Lāči" produkciju.

Gaļas izstrādājumu, tādu kā desu un cīsiņu, kategorijā kopumā aplūkoti desmit produkti, kurus ražojuši SIA "HKScan Latvia" AS "Jelgavas gaļas kombināts", SIA "Gaļas nams "Ādaži"" un citi.

No desmit produktiem "Rimi" tīkla e-veikalā par dārgākajiem atzīti septiņi, "Barbora.lv" - viens no desmit pieejamiem, "LaTS" - viens no četriem, "TOP!" - viens no septiņiem, bet "Citro" - divi no pieciem.

AREI ir Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitātes pārraudzīta iestāde. Institūtu izveidoja Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūta, Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūta, Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūta un Latvijas Valsts augļkopības institūta reorganizācijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Papildināta - FOTO: Rimi iecerētais Baltijas loģistikas centrs ļaus dubultot preču apgrozījumu

LETA,21.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam ICA Gruppen piederošās mazumtirdzniecības ķēdes Rimi iecerētais Baltijas loģistikas centrs nodrošinās iespēju dubultot preču apgrozījumu, šodien žurnālistiem norādīja Rimi Baltic loģistikas un piegāžu ķēdes direktore Aiga Priede.

Telpu platības pieaugums par gandrīz 150% kāpinās loģistikas pakalpojumu eksportu. Tāpat centralizētā loģistika viena gada laikā ļaus samazināt CO2 izmešu apjomu par apmēram 1300 līdz 1400 tonnām, ietaupīt teju pusmiljonu litru degvielas gadā, kā arī nobraukt par 1,35 miljoniem kilometru mazāku attālumu.

Rimi loģistikas centra paplašināšanas rezultātā patlaban esošās uzņēmuma noliktavas telpas Augusta Deglava ielā, Rīgā, tiks paplašinātas par 42 630 kvadrātmetriem, kopumā sasniedzot 69 130 kvadrātmetrus. Taču kopējā telpu platība, iekļaujot arī administratīvo un biroju korpusu, būs apmēram 94 000 kvadrātmetri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Rimi Latvia: UIN atlaide kā atbalsta mehānisms investoriem ir nozīmīga Latvijas priekšrocība

LETA,29.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtējot potenciālo vietu Rimi Baltijas galvenā loģistikas centra izveidei, Latvijā paredzētās uzņēmuma ienākumu nodokļa (UIN) atlaides kā atbalsta mehānisms investoriem ir bijusi nozīmīga Latvijas priekšrocība, aģentūrai LETA norādīja SIA Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Kā alternatīva Rīgai šī projekta attīstīšanai vienmēr bijusi Lietuva, kas gan ģeogrāfiski, gan ekonomiski būtu līdzvērtīgs variants, turklāt Rimi tur ir atbilstoši zemes īpašumi, atzīmēja Turlais.

Viņš skaidroja, ka UIN atlaides Latvijā piešķir liela mēroga modernizācijas un darbības paplašināšanas investīciju projektiem, kuri sniedz ieguldījumu valsts tautsaimniecībā. Ekonomikas ministrija esot apliecinājusi, ka līdz šim 24 dažādi investīciju projektiem ir apstiprinātas UIN atlaides, un arī Rimi loģistikas centrs pilnā mērā kvalificējas nodokļu atlaižu saņemšanai.

«Valsts ieguvums ir acīmredzams. Īstenojot šo projektu, Rimi līdz 2025.gadam papildus nodokļos samaksās vismaz 25,9 miljonus eiro, kas ietver gan darbaspēka nodokļus, tai skaitā no būvniecības, gan arī nekustamā īpašuma nodokli. Tātad papildus nodokļu apjoms ir trīs reizes lielāks nekā potenciāli piemērojamā nodokļa atlaide. Papildus jāuzsver, ka Ministru kabineta (MK) lēmums automātiski negarantē nodokļu atlaides saņemšanu. Otrajā gadā pēc projekta īstenošanas Rimi būs jāpierāda, ka ir sasniegti MK noteikumos noteiktie finanšu rādītāji. Gadījumā, ja uzņēmums tos nesasniedz vai nenodrošina atbilstību citiem vērtēšanas kritērijiem, tad nodokļu atlaidi nesaņem,» teica Turlais.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Rimi šogad plāno attīstīt trīs nozīmīgus projektus

,11.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Rimi Latvia pavasarī plāno pabeigt pērn sākto Rimi hipermārketa projekta realizāciju Ķekavas novada tirdzniecības centrā A7, norāda Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Viņš norādīja, ka Rimi būs tirdzniecības centra A7 enkurnomnieks. Hipermārketa platība būšot aptuveni 2500 kvadrātmetri. Jaunā Rimi hipermārketa izveide nodrošinās teju 100 jaunas darba vietas vietējās apkaimes iedzīvotājiem.

Informāciju par plānotajām projekta izmaksām Turlais nevarēja izpaust, jo to liedz māteskompānijas - Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB - biznesa stratēģijas politika.

Taču viņš atklāja, ka šogad plānots turpināt attīstīt Rimi veikalu tīklu, investēt esošo veikalu pārveidošanā un labiekārtošanā. Patlaban notiek aktīvs darbs pie divu nozīmīgu projektu realizācijas Ogrē - Rīgas ielā un Upes prospektā. Abi šie projekti vēl ir saskaņošanas procesā ar atbildīgajām institūcijām, taču Turlais pauda cerību, ka jau tuvākajā nākotnē izdosies atvērt šos veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp Baltijas valstīm "Rimi" mazumtirdzniecības tīklā visdārgākās pārtikas preces ir Latvijā, bet "Maxima" tīklā - Lietuvā, liecina Agroresursu un ekonomikas institūta (AREI) šogad jūnijā un jūlijā apkopotā informācija.

Kopumā AREI "Rimi" tīklam apkopojumu par cenu atšķirībām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā veicis par 189 izvēlētiem pārtikas produktiem. Izvēlētie produkti ietver gan pārtikas pamata grupas, gan saldumus, sāļās uzkodas un ekskluzīvākas preces, piemēram, olīvas, riekstus un avokado. Analizēto produktu vidū ir arī ietverta virkne "Rimi" zīmola produkcijas.

No kopumā 189 produktiem Latvijā 80 precēm "Rimi" veikalos ir augstākā cena starp Baltijas valstīm, kamēr 58 precēm tā ir zemākā Baltijā. Vēl 38 produktiem cena ir vidējā līmenī.

Vienlaikus Lietuvā "Rimi" veikalos no izvēlētajiem produktiem 55 ir augstākā cena Baltijā, kamēr 83 precēm tā ir zemākā Baltijā. Vidējā līmenī cena Lietuvas "Rimi" veikalos ir 36 produktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs "Rimi" sadarbībā ar "Bolt Food" paplašinājis internetā veikto pasūtījumu piegādes teritoriju, paplašināts arī Rīgas veikalu tīkls.

Šobrīd "Bolt Food" lietotnē veiktie pasūtījumi piegādei uz mājām tiek komplektēti Rīgā un Liepājā. Tāpat ir paplašināts Rīgas veikalu tīkls, no kuriem ir iespējas pasūtīt preces ar "Bolt Food" piegādi, papildu Rimi Alfa, šobrīd piegādes tiek veiktas arī no Rimi Pulkveža Brieža un Rimi Stirnu veikaliem.

Vienā pirkuma reizē "Bolt Food" var iegādāties līdz 40 preču vienībām un minimālā pasūtījuma summa ir 10 eiro. Papildu pirkuma summai ir jāapmaksā piegādes izmaksas, kas ir atkarīgas no attāluma starp veikalu un piegādes adresi. Pasūtījuma izpildes laiks ir aptuveni viena stunda.

"Šobrīd ir būtiski, ka mēs nodrošinām daudzveidīgas iepirkšanās iespējas un padarām mūsu produktus vēl pieejamākus. Pēc veiksmīgi uzsāktās sadarbības ar "Bolt Food", esam nolēmuši paplašināt sadarbību un iekļaut piegādes teritorijā Liepājas pilsētu, tā sniedzot iespēju pasūtīt preces no Rimi arī ārpus Rīgas teritorijas. Pēc mūsu novērojumiem klientu iecienītākās preču grupas pasūtījumu grozos "Bolt Food" lietotnē ir - piena produkti, dārzeņi, preces mājdzīvniekiem un konditorejas preces," informē Rimi Latvia mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sapulcē ap sevi mazos ražotājus

Linda Zalāne, speciāli DB,08.04.2019

«Mūsu veikalā uzsvars tiek likts uz mazajiem ražotājiem, tādiem, kur darbojas ģimenes locekļi. Tādiem uzņēmumiem nereti ir grūtāk iekļūt citos Latvijas dizaina

veikalos, kuros uzreiz nepieciešams nodrošināt lielu produkcijas apjomu,» teic veikala Micars īpašnieces Ingrīda Ceple (no kreisās puses) un Diāna Rijniece.

FOTO: IEVA MAKARE/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašas ražo un rada tirdzniecības platformu citiem Latvijas ražotājiem. Tāds ir Ingrīdas Ceples un Diānas Rijnieces biznesa modelis, kas apvienots veikalā Micars

Pretēji cietiem Latvijas ražotāju veikaliņiem, kas mājvietu raduši Vecrīgā vai kādā no darbīgajām Rīgas centra ielām, mājīgais veikaliņš Micars iekārtots Rimi lielveikalā Dzirciema ielā, kur visapkārt ir dzīvojamās mājas. «Mūs jau sauc par Pārdaugavas džipsijiem, jo pēdējos gados esam pārvākušās vairākas reizes un veiksmi izmēģinājušas gan Spicē, gan Dammē, kā arī pirmsākumos kopā ar citiem ražotājiem saimniekojām veikalā Rīga Plaza. Tagad esam piezemējušās šajā vietā un ceram, ka uz palikšanu, jo sajūta te ir laba. Cilvēku plūsma arī līdz ar atpazīstamību kļūst aizvien lielāka,» stāsta Ingrīda.

Gan Ingrīdai, gan Diānai ir savs zīmols, kas sāka attīstīties gandrīz vienā laikā pirms aptuveni deviņiem gadiem. Ingrīda darina Peoonia somas, bet Diāna ir tamborēto bērnu cepuru Happu Ulula idejas autore un veidotāja. Pirms sava biznesa sākšanas abas strādājušas algotu darbu cita uzņēmuma paspārnē. Ingrīdai ir grāmatvedes un ekonomistes izglītība, bet Diāna ir mārketinga speciāliste. Zināšanas tagad lieti noder kopīgā biznesā. Abu enerģisko un dzīvespriecīgo sieviešu ceļš krustojās 2015. gada ziemā, kad kopā ar citiem mazajiem Latvijas ražotājiem izveidoja Ziemassvētku PopUp veikalu Rīga Plaza.

Komentāri

Pievienot komentāru