Latvijā visaugstāko klientu apmierinātības novērtējumu uzņēmēju vidū šogad ieguvušas bankas DnB NORD un SEB, savukārt zemāko novērtējumu ieguvusi Nordea.
Tā liecina EPSI Baltic ikgadējai pētījums par klientu apmierinātību banku nozarē.
Salīdzinot ar 2010. gadu, šogad par 2,9 punktiem palielinājusies uzņēmēju apmierinātība ar DnB NORD, par 4 punktiem – SEB, par 2,2 punktiem «citu banku» grupai, par 2,5 punktiem Swedbank. Tajā pat laikā uzņēmēju apmierinātība ar Nordea banku pasliktinājusies par 3,8 punktiem līdz 69,7 punktiem no 100.
Tikmēr Igaunijā uzņēmēji visvairāk apmierināti ar SEB bankas darbu, kamēr Lietuvā uzņēmēji labākās atsauksmes izsaka par «citām bankām», kuru vidū neietilpst lielās bankas.
Privātpersonu vidū Latvijā vislielākā apmierinātība izteikta «citu banku» grupai, savukārt otrajā un trešajā vietā ierindojas attiecīgi DnB NORD un SEB banka.
Lietuvā iedzīvotāji visvairāk apmierināti ar bankas Snoras darbu, bet Igaunijā augstākā apmierinātība izteikta «citām bankām», kuru vidū nav valstī darbojošās lielākās bankas.