ASV pasta un kurjerpasta kompānija United Parcel Service (UPS), kas pērn saņēma kritiku par novēlotām Ziemassvētku dāvanu piegādēm, otrdien paziņoja, ka sākusi noalgot 95 000 pagaidu darbinieku, lai izvairītos no šāda fiasko atkārtošanās.
UPS norāda, ka tai nepieciešami aptuveni 90 000-95 000 sezonālu darbinieku, lai tiktu galā ar paredzamo sūtījumu pieaugumu svētku periodā, ko galvenokārt veicina iepirkumi internetā, kas sākas oktobrī un turpinās līdz pat janvārim.
Tieši ievērojamais interneta pirkumu pieaugums radīja problēmas uzņēmumam pērnā gada svētku sezonā.
Kopš tā laika UPS veicis uzlabojumus piegāžu prognozēs, apstrādes veiktspējā un par vairākiem tūkstošiem palielinājis piegādes automašīnu un lidaparātu skaitu.