Atpūta

TV3 atgriežas skatītāko kanālu topa virsotnē

Lelde Petrāne,03.06.2014

Jaunākais izdevums

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada maija (01/05/2014 – 31/05/2014) TV kanālu auditorijas. Šā gada maijā skatītākais kanāls atkal bijis TV3, kura vērošanai veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Otrajā vietā – PBK ar 11,2%, bet trešajā - LTV1 ar 9,2% lielu skatīšanās laika daļu.

Kā vēstīts, mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom neizdevās panākt vienošanos par jaunu līgumu, tādēļ jau kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3.

Aprīlī kanāls TV3 bija zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā.

Kanālam LNT maijā veltīti 9%, kanālam NTV Mir Latvija – 8,3% un kanālam TV5 – 5,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,1%, kanāla 3+ - 3,9%, kanāla TV6 – 3,4%, kanāla LTV7 – 2,6% un Kanāla 2 – 1%. Savukārt kanālam FOX veltīti 0,9% un kanālam CTC Baltija – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, National Geographic Channel un Re:TV katram veltīti pa 0,5%, kanālam Fox Life – 0,4%, RTR Planeta Baltija – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 22,7%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 3,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika maijā.

Šā gada maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 49 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksas TV operatori neapstiprina klientu migrāciju saistībā ar lielākā TV operatora – Lattelecom – konfliktu ar MTG par TV3 retranslāciju interaktīvajā televīzijā; arī Baltcom nemierā ar MTG cenas piedāvājumu.

Aptaujāju Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) biedrus un secināju, ka Rīgā astoņu dienu laikā kopš Lattelecom interaktīvajā televīzijā pārtraukta Modern Times Group (MTG) ietilpstošā kanāla TV3 retranslācija, klāt nākuši četri abonenti, DB pastāstīja LEKA valdes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls, apliecinot, ka klienti nāk no Lattelecom, taču vienlaikus tas nenozīmē, ka visi pārgājuši TV3 kanāla dēļ. Lietas būtība ir tāda, ka ir liels troksnis par neko.

Iemesls – interaktīvā televīzija ir komplektā ar internetu, un, ja ir internets, tad viss oriģinālais TV3 saturs ir pieejams internetā. Protams, neliela neērtība – saturs nav pults attālumā, bet pieejams datorā, pamatoja I. Muuls. LEKA biedri bija gatavojušies, ka būs TV klientu pieplūdums pēc 1. aprīļa, neslēpa I. Muuls, tomēr aktivitāte izpalika. Attiecībā uz TV3 reitingiem, viņaprāt, situācija ir nelāga, jo redzams, ka kanāla retranslācijas pārtraukšana Lattelecom interaktīvajā televīzijā neatstāja ietekmi uz klientu migrāciju. Arī līgums ar Baltcom, kurš ir arī IZZI īpašnieks, pagarināts vien par diviem mēnešiem, atgādina I. Muuls, tāpēc aktuāls ir jautājums, kā MTG rīkosies turpmāk. Pieejamā informācija liecina, ka Baltcom nav apmierināts ar cenas piedāvājumu no MTG puses, tādējādi, ja līdzīgas prasības tiks izvirzītas arī citiem TV maksas operatoriem, pastāv atteikšanās iespējas no TV3 kanāla, brīdināja I. Muuls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc SIA Lattelecom iesnieguma par iespējamiem pārkāpumiem SIA TV3 Latvia darbībās, izvērtējot tirgus situāciju, Konkurences padome (KP) secinājusi, ka šobrīd kaitējums konkurencei nav konstatējams, un nolēmusi neierosināt izpētes lietu.

Kā norāda KP pārstāvji, abu minēto uzņēmumu tirgus vara ir samērojama un konkurences uzraugu iejaukšanās to darījuma sarunās šobrīd būtu nepamatota.

Šī gada martā KP saņēma vairākus SIA Lattelecom iesniegumus, kuros uzņēmums lūdza izvērtēt SIA TV3 Latvia rīcību, nosakot augstāku cenu par savas programmas TV3 retranslācijas tiesībām interaktīvajā televīzijā, kā arī pagarinot līguma slēgšanas termiņu SIA Baltcom TV, bet atsakot šādu iespēju SIA Lattelecom.

Savā lēmumā KP norāda – lai arī kanāla TV3 īpašnieka, koncerna Modern Times Group Broadcasting AB, kopējā tirgus vara attiecībā pret maksas televīziju operatoriem ir ievērojama, SIA Lattelecom ir ļoti spēcīgs darījumu partneris, kam SIA TV3 Latvia nevar uzspiest sev vēlamu cenu. Iepriekšējā līguma darbības laikā SIA Lattelecom bija vislielākais SIA TV3 Latvia veidoto programmu pircējs, tomēr, SIA Lattelecom nepiekrītot programmu veidotāja izvirzītajiem nosacījumiem, interaktīvās televīzijas abonentiem, kuriem ir pieejams arī internets, saglabājas iespēja noskatīties lielu daļu TV3 programmas raidījumu, bez maksas izmantojot TVPlay.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināts - Iespējams, no 1.aprīļa Lattelecom interaktīvajā televīzijā vairs nepārraidīs kanālu TV3

Lelde Petrāne,13.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.aprīļa TV3 beidzas līgums par kanāla TV3 raidīšanu Lattelecom interaktīvajā televīzijā. Tā kā līdz šim Lattelecom nav noslēdzis jaunu līgumu ar TV3, izplatīta informācija, ka, iespējams, no 1.aprīļa Lattelecom interaktīvajā televīzijā kanālu TV3 vairs nepārraidīs.

(Papildināts ar Lattelecom komentāru.)

1.aprīlī beigsies līgums, kas noslēgts starp TV3 un Lattelecom par kanāla TV3 raidīšanu Lattelecom interaktīvajā televīzijā. Jauns līgums līdz šim brīdim abu uzņēmumu starpā nav noslēgts Lattelecom dēļ, informē TV3. Lattelecom šobrīd nepiekrītot maksāt TV3 prasīto atlīdzību par kanāla TV3 veidoto programmu, ko Lattelecom tālāk piegādā saviem abonentiem, saņemot par to samaksu no saviem klientiem.

Baiba Zūzena, MTG TV un radio vadītāja Latvijā, skaidro: «Šobrīd Lattlecom pamata pakas cena ir, sākot no 9,32 eiro, un mēs prasām mazāk kā 0,18 eiro no abonementa. Tā ir salīdzinoši neliela summa par Latvijā populārāko kanālu, kurā ir ieguldīti lieli līdzekļi.»

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

DB viedoklis: Kas ķīvējas, tas mīlējas – seriāla cienīga aina arī ārpus televizora

Sanita Igaune, DB ziņu redaktore,27.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTG un Lattelecom cīņa par tarifiem ir TV tirgus aisberga redzamā daļa. Iespējams, šāda scēna nebūtu, ja TV3 saglabātu bezmaksas kanāla statusu un NEPLP nesēdētu, rokās klēpī salikusi

«Kas ķīvējas, tas mīlējas!» nāk prātā, vērojot TV kanāla TV3 īpašnieka Modern Times Group (MTG) un elektroniskā sakaru uzņēmuma Lattelecom diskusiju krustugunis. MTG izplatītajā paziņojumā medijiem informēja, ka no 1.aprīļa Lattelecom interaktīvajā televīzijā, iespējams, kanāls TV3 vairs netiks pārraidīts. Iemesls –maksas nosacījumi. MTG norāda, ka prasa mazāk nekā 0,18 eiro no abonementa. Lattelecom uzskata, ka MTG izteicis cenu diktātu, un esošie aprēķini liecina, ka Lattelecom satura maksājums koncernam MTG šogad pārsniegs miljonu eiro. Interesanti, ka publiski tiek noklusēts – līgums par TV3 un LNT retranslāciju 1.aprīlī beigtos arī Lattelecom konkurentam Baltcom, kurš šobrīd ir arī IZZI īpašnieks. MTG apgalvoja DB, ka problēmas ar citiem maksas TV operatoriem par TV3 retranslāciju neesot, tomēr DB pieejamā informācija liecina, ka tikai vakar līgums ar Baltcom ir pagarināts par diviem mēnešiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aprīļa skatītāko TV programmu topa augšgalā - TV3 raidījumi

Lelde Petrāne,09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP 20. Skatītākais raidījums šā gada aprīlī – Izklausies redzēts kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,1% jeb 201,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā ierindojušās TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 8,5% jeb 169,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 11 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa ceturtajā vietā TV3 Laika ziņas darba dienās, kuras vērojuši vidēji 7,1% jeb 141,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt programmu topa piektajā vietā – Panorāma (Sestdienā) kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 6,8% jeb 135,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Kā vēstīts, pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas - kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šodienas, 25. jūnija, Lattelecom interaktīvās televīzijas skatītājiem atkal būs redzams kanāls TV3, paredz starp TV3 Latvia un Lattelecom panāktā vienošanās.

Puses ir apmierinātas ar faktu, ka izdevies panākt ilgtermiņa vienošanos, un kanāla TV3 pieejamība Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem bijusi ierobežota tikai mazliet vairāk kā divus mēnešus, paziņojumā informē Lattelecom.

Līguma nosacījumi ir konfidenciāli un publiski netiek komentēti.

Kā vēstīts, mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom neizdevās panākt vienošanos par abpusēji pieņemamiem līguma nosacījumiem, tādēļ kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nebija pieejams kanāls TV3.

Uzņēmumi vairākas reizes sēdušies pie sarunu galda, taču iepriekš vienošanos neizdevās panākt. 20.maijā notika atkārtotas SIA TV3 Latvia un SIA Lattelecom pārstāvju sarunas un vienošanās netika panākta, informēja (MTG) sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Zandersone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom nav izdevies panākt vienošanos par jaunu kanāla TV3 retranslācijas līgumu, līdz ar to no 2.aprīļa Lattelecom nav tiesību pārraidīt kanālu TV3, tā informē MTG Sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Zandersone.

«Līdz šim Lattelecom nav noslēdzis jaunu līgumu ar TV3, un tas nozīmē, ka Lattelecom nav tiesību pārraidīt kanālu TV3 interaktīvajā televīzijā no 2.aprīļa. Tos skatītājus, kurus šis lēmums ietekmē, aicinām izmantot lielāko nacionālo video portālu Latvijā TVplay un TVplay aplikāciju mobilajās ierīcēs vai citas televīzijas platformas,» paziņojumā norāda MTG, uzsverot, ka jau tagad ik nedēļu šo iespēju izmanto aptuveni 115 000 interneta lietotāju.

Zandersone skaidroja, ka šodien tikšanās laikā nav izdevies panākt vienošanos, savukārt citas tikšanās vairs nav plānotas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 20.maijā notikušas atkārtotas SIA TV3 Latvia un SIA Lattelecom pārstāvju sarunas. Arī šoreiz vienošanās netika panākta, kā rezultātā TV3 joprojām nebūs pieejams SIA Lattelecom interaktīvajā televīzijā, informēja mediju koncerna Modern Times Group (MTG) sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Zandersone.

Saskaņā ar viņas sniegto informāciju šā gada 7.maijā TV3 iesniedza Lattelecom atjaunotu piedāvājumu, «ar kuru tika pazemināta TV3 translēšanas maksa Lattelecom interaktīvajā televīzijā, taču diemžēl puses nevienojās arī par konkrētā piedāvājuma ietvaros noteikto samaksu».

«Esam spiesti atzīt, ka sarunas starp pusēm ir nonākušas zināmā strupceļā, jo TV3 diemžēl nevar piekrist vēl mazākai maksai par kanāla veidošanu – jāņem vērā, ka izmaksas tikai pieaug un piekrītot neadekvātai atlīdzībai, mēs pakļaujam nopietnam riskam tālāko kanāla attīstību,» norāda Baiba Zūzena, MTG TV un radio vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

PTAC: Pārtraucot raidīt TV3, Lattelecom nav tiesīgs prasīt patērētājiem līgumsodu par līguma laušanu

Žanete Hāka,02.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) pauž bažas par situāciju, kas radusies, SIA Lattelecom nevienojoties ar mediju grupu Modern Times Group(MTG) par TV3 kanāla raidīšanas nosacījumiem interaktīvajā televīzijā, tādējādi atstājot nelabvēlīgā situācijā patērētājus.

Kā informē PTAC, saskaņā ar Elektronisko sakaru likumu, šādā situācijā patērētājiem ir tiesības atkāpties no līguma bez līgumsoda samaksas, tomēr PTAC aicina patērētājus nerīkoties pārsteidzīgi un nesteigties ar līguma laušanu. Vienlaicīgi PTAC aicina Lattelecom un TV3 rast abpusēji pieņemamu risinājumu, lai patērētājiem nodrošinātu TV3 apraidi interaktīvajā televīzijā.

Ņemot vērā publiskajā telpā izskanējušo informāciju, ka gadījumā, ja patērētāji TV3 pārraides pārtraukšanas dēļ vēlas atkāpties no līguma ar Lattelecom, varētu tikt piemērots līgumsods, PTAC norāda, ka elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēja piedāvājumā esošā TV programmu pakete, par kuru puses vienojušās līguma slēgšanas brīdī, ir uzskatāma par līguma sastāvdaļu un saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 23. panta 3.daļu abonentam ir tiesības izbeigt elektronisko sakaru pakalpojumu līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja abonents saņēmis elektronisko sakaru komersanta paziņojumu par līguma nosacījumu grozījumiem, bet tiem nepiekrīt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēnesi pēc Lattelecom un Modern Times Group strīda par tiesībām retranslēt vienu no populārākajiem Latvijas telekanāliem - TV3 - vērojamas pirmās pazīmes, ka vismaz pagaidām zaudētājs šajā divu komersantu strīdā būs TV3 īpašnieks, secinājis laikraksts Neatkarīgā.

Pētījumu kompānijas TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs sacījis, ka nopietnus secinājumus par izmaiņām TV3 auditorijā varēs izdarīt tikai pēc vairākiem mēnešiem vai pat gada, jo skatītāju televīzijas kanālu izvēli ietekmē gan meteoroloģiskie laika apstākļi, gan pasaulē notiekošie pasākumi.

Tomēr, kā lēš Neatkarīgā, pirmais signāls, ka TV3 atteikšanās sadarboties ar Lattelecom interaktīvo televīziju trāpījusi tieši TV3 īpašniekiem, uzskatāmi bija vērojams aizvadītajā svētdienā, kad valsts akciju sabiedrības Latloto organizēto loteriju SuperBingo, kuru līdz šim varēja vērot tikai TV3, MTG sāka translēt arī Lattelecom interaktīvās televīzijas klientiem pieejamajā LNT kanālā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Eksperts: Pēc aiziešanas no Lattelecom interaktīvās televīzijas TV3 varētu zaudēt ap 20% auditorijas

NOZARE.LV,08.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc kanāla TV3 aiziešanas no Lattelecom interaktīvās televīzijas īstermiņā TV3 varētu zaudēt ap 20% auditorijas, savukārt ilgtermiņā tie varētu būt 10%, prognozē pētījumu kompānijas TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs.

Viņš norāda, ka būšot arī daļa nelojālo skatītāju, kas neskatīsies TV3 arī pēc tam, kad tas atkal būs redzams Lattelecom interaktīvajā televīzijā. «Taču absolūtus ieguvējus es neredzu nevienā no pusēm, ne Lattelecom, ne TV3, ne skatītāju,» norāda Traubergs.

Prognozējot, kā varētu mainīties TV3 reitingi, ir jāņem vērā vairāki faktori, kas varētu ietekmēt skatīšanās paradumus.

Pirmkārt, tie būšot visi tehniskie faktori. Proti, Lattelecom interaktīvās televīzijas skatītājiem kanāla TV3 vietā ir redzams kanāls Fox, kas noteikti iegūs papildu auditoriju. Tāpat arī pamata pakā ir iekļauts kanāls Fox Life.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lattelecom un TV3 pie sarunu galda vairs nav sēdušies

Lelde Petrāne,09.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizrit nedēļa kopš kanāls TV3 vairs netiek piedāvāts Lattelecom interaktīvās televīzijas klientiem. Šajā laikā Lattelecom pārstāvji neesot izrādījuši interesi par iespēju atkal sēsties pie sarunu galda, norādīts MTG TV LATVIA izplatītā paziņojumā. Savukārt Konkurences padome norādījusi, ka vēl vismaz mēnesi vērtēs nepieciešamību iesaistīties Lattelecom un TV3 domstarpību risināšanā.

Aizvadītās nedēļas laikā dažādas valsts institūcijas ir paudušas savu nostāju par Lattelecom un TV3 domstarpībām – Konkurences padome paziņojusi, ka vēl vismaz mēnesi neiejauksies abu uzņēmumu sarunu procesā, vērtējot nepieciešamību uzsākt padziļinātu situācijas izpēti. Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija paudusi bažas, ka Lattelecom un TV3 strīda sekas var skart valsts drošību. Savukārt Patērētāju tiesību aizsardzības centrs norādījis, ka klienti ir tiesīgi lauzt līgumu ar Lattelecom bez soda sankcijām, atgādināts izplatītajā paziņojumā.

MTG TV arī informē, ka kopš TV3 vairs nav redzams Lattelecom interaktīvajā televīzijā MTG birojā ik dienu tiekot saņemti zvani ar jautājumiem un sūdzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lietuvas portāls: Darījums par MTG biznesa Baltijas valstīs pārdošanu Providence Equity Partners jau gandrīz pabeigts

LETA,15.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mediju koncerna Modern Times Group (MTG) biznesu Baltijas valstīs gatavojas iegādāties Bite Group īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners, un darījums jau gandrīz pabeigts, raksta Lietuvas biznesa ziņu portāls Vz.lt..

Tas norāda, ka pirkuma konkurss nav bijis atklāts. MTG savus konkrētos piedāvājumus iesniegusi vairākiem izvēlētiem pircējiem.

Pēc "Vz.lt" rīcībā esošās informācijas, darījums jau gandrīz pilnībā pabeigts.

Gan MTG, gan tam piederošās Lietuvas telekanālu grupas TV3 pārstāvji ziņu aģentūrai BNS uzsvēruši, ka baumas nekomentēs.

Mēs nekad nekomentējam baumas un pieņēmumus, sacījis MTG sabiedrisko attiecību vadītājs Tobiass Jilēniuss. TV3 nepārkāpj savus principus. Mēs baumas nekomentējam, BNS atbildējusi Lietuvas TV3 pārstāve Juste Radzevičūte-Laugaliene.

Janvāra beigās Zviedrijas biznesa laikraksts Dagens Industri, atsaucoties uz Swedbank analītiķi Stīvenu Vordu, vēstīja, ka darījuma vērtība varētu sasniegt 150 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No decembra «All Media Baltics» visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola, liecina šorīt izplatīts paziņojums. Jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu «TV3 Grupa».

Līdz ar zīmola maiņu «All Media Baltics» sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa «video pēc pieprasījuma». Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, satura produktus veidojot atbilstoši konkrētu auditoriju interesēm.

«TV3 zīmols ir pazīstams gandrīz 100 procentiem mājsaimniecību visā Latvijā. Tieši tāpēc esam nolēmuši arī citus mūsu mediju grupas satura produktus piedāvāt ar TV3 zīmolu, radot vienotu produktu saimi,» skaidro «All Media Baltics» vadītājs Kristians Antings.

Ar jauno gadu televīzijas produktu portfelī bērniem būs pieejams jauns kanāls TV3 Mini, savukārt sieviešu auditorijai kanāls TV3 Life. Līdz ar to jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paužot nosodījumu Krievijas militārajai agresijai pret Ukrainu, "TV3 Group" nolēmusi visās mediju grupas video platformās apturēt Krievijā ražotā satura retranslāciju un izplatīšanu, informē "TV3 Group".

"Visās "TV3 Group" video platformās tiek apturēta Krievijā ražoto kanālu izplatīšana, kā arī no mediju grupas piederošo kanālu ētera tiks izņemts Krievijā ražotais saturs. Apturēta arī "CTC Baltics" veidošana un izplatīšana," klāsta "TV3 Group" pārstāvji.

Jau vēstīts, ka "TV3 Group" televīzijā "Go3", satelīttelevīzijā "Home3" un platformā "TV3 Play" piedāvās Ukrainas ziņu kanālu "Ukraina 24". Šobrīd noris darbs pie kanāla satura tulkojuma nodrošināšanas vairākās valodās.

"TV3 Group" iepriekš ziņoja, ka apturēti ir ne vien kanāli "PBK Lietuva" un "PBK Igaunija", kuriem Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) anulēja retranslācijas atļaujas, bet arī visi citi Krievijā ražotie kanāli - "Mir", "CTC", "Ohota&Rybalka", "RTVi" un "TVCi".

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - Providence MTG Baltijas biznesu pārsauc par All Media Baltics

LETA,18.10.2017

Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (no kreisās), All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zuzēna un All Media Baltics valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics», trešdien informēja uzņēmuma vadītājs Pjērs Danons.

Pievienota 7.-9.rindkopa un 15.-19.rindkopa

Darījuma noslēgšanai saņemtas visu Baltijas valstu regulatoru, tostarp Latvijas Konkurences padomes atļaujas.

Darījums paredz, ka «Providence» iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas MTG Baltijas biznesu – visus televīzijas (TV) kanālus, bezmaksas un maksas TV pakalpojumus, kā arī radio un digitālos aktīvus.

Darījums pilnībā noslēgts šodien, 18.oktobrī, un jaunais uzņēmums ar nosaukumu «All Media Baltics» turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos MTG uzņēmumus, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD».

Turpmākā «All Media Baltics» izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi. «Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD (augstas izšķirtspējas) un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,» uzsvēra Danons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Lattelecom vadītājs par TV3: mums kā uzņēmumam nekā nepietrūkst un mūsu klientiem nekā nepietrūkst

Dienas Bizness,30.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Man nav prognožu, jo patlaban nekādas sarunas nenotiek, turklāt mums kā uzņēmumam arī nekā nepietrūkst un mūsu klientiem nekā nepietrūkst,» tā, atbildot uz jautājumu, kad un vai TV3 varētu atgriezties Lattelecom piedāvājumā, intervijā laikrakstam Diena sacījis Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Jautāts, vai nav tā, ka līdz ar TV3 raidīšanas pārtraukšanu kāds klients būtu mainījis pakalpojumu sniedzēju, Lattelecom vadītājs laikrakstam atbildējis: «Daži ir gan mainījuši, viņiem tādas tiesības ir, bet šo klientu skaits ir nebūtisks, pat ļoti niecīgs, tā ka stresu par šo jautājumu neizjūtam.

Esam gan iesnieguši iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par agresīvu komercpraksi un vairākus iesniegumus Konkurences padomē (KP) par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu. Gaidām, ka PTAC un KP atbilstoši reaģēs un sodīs nekaunīgo uzņēmumu, jo šī jau nav pirmā reize - kā zināms, 2009. gadā Viasat un MTG tika sodīti par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, tātad, kā redzams, tāds ir šī uzņēmuma darba stils.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Situācija ar aprīļa datiem jāskatās plašākā kontekstā – līdz ar izmaiņām Lattelecom interaktīvās televīzijas piedāvājumā no 2.aprīļa, strauji ir augusi krievu valodā raidošo kanālu auditorija. Krieviski raidošo kanālu spēks ir pieaudzis, jo tos sākuši skatīties vairāk latviešu, un šobrīd viņus turpina sasniegt tendenciozā informācija no Krievijas mediju telpas,» tā, lūgta komentēt pētījumu kompānijas TNS aprīļa TV kanālu auditorijas mērījumus, biznesa portālam db.lv norādīja mediju grupas Modern Times Group pārstāve Marta Zandersone.

Jāatgādina - pētījums apliecina: kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

«Prognozēt notikumu attīstību šobrīd ir grūti, jo to ietekmē fakts, ka ar Lattelecom nav noslēgts līgums, un grūti pateikt, cik ilgi viņi nebūs ar mieru nākt pretī un noslēgt jaunu līgumu,» sacīja M. Zandersone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju grupa Modern Times Group (MTG) un Lattelecom pēdējā brīdī mēģina panākt vienošanos par jaunu retranslācijas līgumu.

Kā pastāstīja Lattelecom sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Līga Bite, abu pušu pārstāvji šodien tiekas, lai pārrunās mēģinātu vienoties par Lattelecom, MTG un skatītājiem izdevīgu līgumu. To, vai vienošanos varētu panākt šīs dienas laikā un kādi varētu būt jaunā līguma nosacījumi, Bite neatklāja, norādot, ka patlaban plašāk nekomentēs, lai «neietekmētu sarunu turpmāko gaitu».

Iepriekšējais līgums ir spēkā līdz 1.aprīlim ieskaitot, līdz ar to ir vēl divas dienas laika, norādīja Bite.

Arī MTG sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Zandersone apstiprināja, ka šodien paredzēta abu pušu tikšanās, lai mēģinu vienoties par jaunu līgumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

KP līdz lēmuma pieņemšanai nekomentēs Lattelecom un MTG strīdu

Nozare.lv,01.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr Konkurences padome (KP) izvērtē telekomunikāciju uzņēmuma SIA Lattelecom iesniegumu par mediju grupas Modern Times Group (MTG) rīcību, iestāde abu uzņēmumu strīdu nekomentēs.

Kā norādīja KP pārstāve Paula Vilsone, patlaban KP ierastajā kārtībā turpina izskatīt šā gada martā saņemto Lattelecom iesniegumu par MTG rīcību.

«Plašākus komentārus KP par situāciju sniegs pēc lēmuma pieņemšanas,» uzsvēra konkurences uzrauga pārstāve.

Viņa atgādināja, ka iesnieguma izskatīšanas termiņš ir viens mēnesis no tā saņemšanas brīža, taču iesnieguma izvērtēšanu papildu informācijas gadījumā KP var pagarināt par vēl vienu mēnesi.

Kā ziņots, Lattelecom sācis atslēgt TV3 kanālu interaktīvajā televīzijā, un no rītdienas, 2.aprīļa, šis kanāls Lattelecom skatītājiem vairs nebūs pieejams, pastāstīja Lattelecom sabiedrisko attiecību vadītāja Līga Bite.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kiršteins Lattelecom klientu masveida aizplūšanu uzskata par maz ticamu

Nozare.lv,02.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pakalpojumu sadārdzinājumu, kas licis Lattelecom atteikties no TV3 pārraides interaktīvajā televīzijā, visdrīzāk, izraisījusi Media Times Group vājā izpratne par interaktīvo televīziju kā satura piegādes paveidu, uzskata bijušais Baltcom TV valdes loceklis Gints Kiršteins.

Sarežģījumi, veicot sarunas ar MTG, esot bijuši jau iepriekš un grūtības veikt pilnvērtīgu komunikāciju pastiprinājis fakts, ka lēmumi tiekot pieņemti uzņēmuma mītnes zemē Zviedrijā. Kiršteinam esot radies iespaids, ka MTG savā domāšanā vēl nespējot pārslēgties uz moderno interaktīvo televīziju, ko iespējams patērēt arī no dažādām planšetēm un viedtālruņiem. Tādēļ arī sarežģījumi radušies tieši TV3 pārraidē Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem.

Atsaucoties uz savu darba pieredzi Baltcom TV, Kiršteins minēja, ka, strādājot pie uzņēmuma interaktīvās televīzijas sistēmas, bijis neizpratnē par MTG prasību obligāti iekļaut reklāmas arhīva raidījumiem. Prasība esot neizprotama, jo uzņēmums jau papildus maksājot par tiesībām iegādāto saturu uzglabāt arhīvā noteiktu laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Bite savu mobilās televīzijas pakalpojumu plāno sākt piedāvāt nākamgad

LETA,18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators «Bite» aktīvi strādā pie mobilās televīzijas (TV) pakalpojuma izveides un plāno to sākt piedāvāt nākamgad, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma vadītājs Kaspars Buls.

«Pašlaik mums sava TV risinājuma nav, taču redzam, ka šādi risinājumi lietošanai mobilajās ierīcēs kļūst aizvien populārāki, tāpēc aktīvi strādājam pie »Bites« mobilās TV izveides. Startēsim ar savu produktu, kad būsim pārliecināti, ka tā satura kvalitāte un tehnoloģiskie risinājumi atbildīs mūsu klientu vēlmēm un vajadzībām. Plānojam, ka tas notiks 2018.gadā,» atklāja Buls.

Kā ziņots, šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana «Bites» īpašniekam - starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

TV3 Group iegādājas Top radio

Db.lv,16.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju grupa Baltijā "TV3 Group" paziņojusi par radio stacijas "Top radio" iegādi Latvijā, tādējādi paplašinot krievvalodīgo auditoriju grupas portfelī, kā arī nostiprinot kopējās pozīcijas tirgū.

Mediju grupa "TV3 Group" paplašina radio klausītāju auditoriju grupas ietvaros, kur līdztekus radio stacijai "Star FM", tiek pievienota krievu valodā translējošā radio stacija "Top radio".

""TV3 Group" reklāmdevējiem nodrošina stabilu auditoriju to mērķa grupās, tāpēc esam gandarīti, ka līdz ar radio portfeļa paplašināšanu, reklāmdevējiem varēsim piedāvāt sasniegt ne vien latviski runājošo radio klausītājus, bet arī krievvalodīgo klausītāju auditoriju Latvijas teritorijā. Vietēji ražotais audio saturs ir nākotne, tādēļ esam droši, ka radio staciju "StarFM" un "Top Radio" tandēms kļūs par spēcīgu instrumentu reklāmdevējiem, piedāvājot daudzveidīgus radošos un lokāli veidotos reklāmas kampaņu risinājumus produktiem, kuru mērķis ir sasniegt auditoriju ar radio starpniecību," dalās mediju grupas "TV3 Group" vadītājs Latvijā Mindaugas Rakauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

TV3 Latvia un Baltcom noslēdz jaunu līgumu par kanāla TV3 pārraidīšanu

Lelde Petrāne,29.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 29.aprīlī, uzņēmumi Baltcom un TV3 Latvia parakstījuši jaunu līgumu, kas nodrošinās kanāla TV3 translāciju Baltcom klientiem arī turpmāk. Līguma detaļas ir konfidenciālas, puses vienojušās tās neatklāt.

Šobrīd TV3 ir noslēgti līgumi ar visiem maksas televīzijas operatoriem par kanāla TV3 pārraidīšanu, izņemot Lattelecom interaktīvo televīziju.

Kā vēstīts, mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom nav izdevies panākt vienošanos par jaunu līgumu, tādēļ kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt trešajā vietā aprīlī, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un NTV Mir Latvija.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%. Kanālam LTV7 veltīti 2,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,7%, Kanālam 2 – 1,0% un kanālam FOX – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 1BM veltīti 0,5%, kanālam Fox Life – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru