Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada maija (01/05/2014 – 31/05/2014) TV kanālu auditorijas. Šā gada maijā skatītākais kanāls atkal bijis TV3, kura vērošanai veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika.
Otrajā vietā – PBK ar 11,2%, bet trešajā - LTV1 ar 9,2% lielu skatīšanās laika daļu.
Kā vēstīts, mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom neizdevās panākt vienošanos par jaunu līgumu, tādēļ jau kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3.
Aprīlī kanāls TV3 bija zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā.
Kanālam LNT maijā veltīti 9%, kanālam NTV Mir Latvija – 8,3% un kanālam TV5 – 5,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,1%, kanāla 3+ - 3,9%, kanāla TV6 – 3,4%, kanāla LTV7 – 2,6% un Kanāla 2 – 1%. Savukārt kanālam FOX veltīti 0,9% un kanālam CTC Baltija – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, National Geographic Channel un Re:TV katram veltīti pa 0,5%, kanālam Fox Life – 0,4%, RTR Planeta Baltija – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 22,7%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 3,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika maijā.
Šā gada maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 49 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm mazāk nekā aprīlī.