«Man nav prognožu, jo patlaban nekādas sarunas nenotiek, turklāt mums kā uzņēmumam arī nekā nepietrūkst un mūsu klientiem nekā nepietrūkst,» tā, atbildot uz jautājumu, kad un vai TV3 varētu atgriezties Lattelecom piedāvājumā, intervijā laikrakstam Diena sacījis Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Jautāts, vai nav tā, ka līdz ar TV3 raidīšanas pārtraukšanu kāds klients būtu mainījis pakalpojumu sniedzēju, Lattelecom vadītājs laikrakstam atbildējis: «Daži ir gan mainījuši, viņiem tādas tiesības ir, bet šo klientu skaits ir nebūtisks, pat ļoti niecīgs, tā ka stresu par šo jautājumu neizjūtam.
Esam gan iesnieguši iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par agresīvu komercpraksi un vairākus iesniegumus Konkurences padomē (KP) par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu. Gaidām, ka PTAC un KP atbilstoši reaģēs un sodīs nekaunīgo uzņēmumu, jo šī jau nav pirmā reize - kā zināms, 2009. gadā Viasat un MTG tika sodīti par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, tātad, kā redzams, tāds ir šī uzņēmuma darba stils.»
Kā vēstīts, 29.aprīlī uzņēmumi Baltcom un TV3 Latvia parakstījuši jaunu līgumu, kas nodrošinās kanāla TV3 translāciju Baltcom klientiem arī turpmāk. Līguma detaļas ir konfidenciālas, puses vienojušās tās neatklāt.
Šobrīd TV3 ir noslēgti līgumi ar visiem maksas televīzijas operatoriem par kanāla TV3 pārraidīšanu, izņemot Lattelecom interaktīvo televīziju.
Mediju grupai Modern Times Group (MTG) un Lattelecom neizdevās panākt vienošanos par jaunu līgumu, tādēļ kopš 2.aprīļa Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3.