Lai gan nav vienas vienkāršas formulas veiksmīga biznesa izveidei, igauņu izcelsmes Lielbritānijā bāzētās finanšu tehnoloģiju kompānijas TransferWise līdzdibinātājs Tāvets Hinrikus (Taavet Hinrikus) iesaka fokusēties uz reālu un globālu problēmu
Tāpat viņš iesaka runāt ar klientiem, lai noskaidrotu, kas strādā un kas ne. Tāpat īpaši svarīga ir pareizās komandas veidošana, kas vienlaikus ir ārkārtīgi izaicinoši, strauji augot. «Kultūrai ir liela nozīme. Mūsu kultūra balstās TransferWise vērtībās un tas mums palīdz saglabāt pareizo virzienu. Mēs visi koncentrējamies uz to, lai padarītu starptautiskos naudas pārvedumus labākus. Tā ir lielākā motivācija gan man, gan jebkuram citam – mēs darām visu, ko varam, lai dotu cilvēkiem labāku veidu, kā pārsūtīt naudu,» teic T. Hinrikus.
Lai bizness būtu globāls, viņš iesaka risināt globālu problēmu. TransferWise radās, jo tā dibinātājiem bija personīga neapmierinātība un viņi saprata, ka viņi savā problēmā nav vieni – ir miljoniem cilvēku, kuriem nepieciešams pārskaitīt naudu uz ārzemēm un viņi ir pelnījuši labāku alternatīvu kā bankas piedāvā.