"TransferWise" ievieš tūlītējos maksājumus starp klientiem, izmantojot mobilā telefona numuru.
Kompānijas klienti ar daudzvalūtu kontiem tagad varēs veikt gan vietējos, gan starptautiskos tūlītējos naudas pārskaitījumus vairāk nekā 50 valūtās, izmantojot mobilā telefona numuru bez nepieciešamības prasīt saņēmējam bankas konta detaļas.
"Banku pakalpojumi strādā vietējā mērogā, bet starptautiska naudas vadība joprojām ir sarežģīta. Šis jaunais papildinājums ir bijis pieejams nacionālā līmenī, bet tagad tas risina starptautisko naudas sūtījumu problēmu un padara naudas vadību pāri robežām ērtāku visiem bez vajadzības pēc bankas. Sinhronizējot kontaktus telefonā ar "TransferWise" tagad ļauj veikt tūlītējus naudas sūtījumus vairāk nekā 50 valūtās par mūsu tipiski zemajām cenām. Vairs nav jāsatraucas prasīt kādam bankas rekvizītus, ja vēlies sadalīt vakariņu rēķinu, nosūtīt dāvanu dzimšanas dienā, palīdzēt kādam vai vienkārši pateikt paldies," norāda Lars Trunins (Lars Trunin), "TransferWise" produktu vadītājs.
Šobrīd "TransferWise" lieto vairāk nekā septiņi miljoni cilvēku, kuri katru mēnesi savā starpā pārskaita vairāk nekā četrus miljardus mārciņu, ietaupot vairāk nekā vienu miljardu mārciņu gadā, ja salīdzina ar to, cik tas izmaksātu, sūtot naudu caur bankām. Pārskaitījumi tajā pašā valūtā ir bezmaksas, bet pārrobežu pārskaitījumiem tiek piemērota komisijas maksa, kas parasti esot robežās no 0,4 līdz 0,7% no summas. Šobrīd kompānijas klienti savos kontos dažādās valūtās glabā divus miljardus sterliņu mārciņu.
Uzņēmumā uzsver, ka kontakti ir sinhronizēti "TrasnferWise" mobilajā lietotnē ar lietotāja īsto vārdu un profila bildi, lai nodrošinātu, ka nauda tiek nosūtīta īstajam adresātam. Tāpat aplikācijā ir iespēja ieslēgt un izslēgt profila atrodamību.
Db.lv jau rakstīja, ka arī Latvijas bankas ievieš iespēju maksājumus veikt, zinot tikai saņēmēja telefona numuru.
Martā uzņēmums informēja, ka "TransferWise" lietotāju var veikt tūlītējos tiešsaistes starptautiskos naudas pārvedumus "Alipay" lietotājiem. "Alipay" pieder "Financial Services Group". Kopā ar e-maciņa partneriem "Alipay" apkalpo vairāk nekā 1,2 miljardus cilvēku visā pasaulē.
"Mūsu jaunākā sadarbība ar "Alipay" ir bijis viens no vispieprasītākajiem papildinājumiem no mūsu klientiem kopš mēs paplašinājāmies Āzijā. "Alipay" darbojas kā primārā maksājumu metode vairāk nekā miljardam cilvēku Ķīnā un mēs esam sajūsmināti nodrošināt viņiem tūlītējus starptautiskos naudas sūtījumus. Šis ir vēl viens solis tuvāk mūsu misijai – nauda bez robežām, un turpina mūsu vīziju padarīt pārrobežu maksājumus tūlītējus, ērtus, caurspīdīgus un eventuāli bezmaksas," norādīja Kristo Kārmans (Kristo Käärmann), "TransferWise" līdzdibinātājs.
Db.lv jau rakstīja, ka "TransferWise" peļņa finanšu gadā, kas noslēdzās 2019. gada martā, pieaugusi par 66% un sasniegusi 10,3 miljonus Lielbritānijas mārciņu (11,6 miljonus eiro). Trešo finanšu gadu pēc kārtas kompānija strādājusi ar peļņu. Uzņēmuma ieņēmumi, salīdzinājumā ar iepriekšējo finanšu gadu, pieauguši par vairāk nekā 53%, sasniedzot 179 miljonus mārciņu.
Finanšu tehnoloģiju kompāniju "TransferWise" 2011. gadā nodibināja igauņi Kristo Kārmans (Kristo Käärmann) un Tāvets Hinrikus (Taavet Hinrikus). Šī kompānija tiek uzskatīta par vienu no pasaulē veiksmīgākajiem tehnoloģiju jaunuzņēmumiem, kas piesaistījis kopumā 689 miljonus dolāru investīcijas. Pērn maijā uzņēmums paziņoja, ka piesaistījis vēl 292 miljonus dolāru. Līdz ar šo investīciju raundu igauņu izcelsmes finanšu tehnoloģiju uzņēmuma "TransferWise" vērtība dubultojās, sasniedzot 3,5 miljardu dolāru novērtējumu.
Šī raunda galvenie investori ir "Lone Pine Capital", "Lead Edge Capital" un "Vitruvian Partners". "Baillie Giffard" un "Andreessen Horowitz" ir paplašinājuši savu pārstāvniecību uzņēmumā. Tāpat ieguldījumus veikuši fondi, ko pārvalda "BlackRock".
Investīciju piesaistes brīdī K. Kērmans norādīja, ka kompānija piedzīvo fenomenālu izaugsmi un šī investīcija tai ir pierādījums. "Mums nevajag piesaistīt līdzekļus, lai turpinātu šo trajektoriju, bet mēs esam pateicīgi par nepārtraukto interesi pievienoties mūsu misijā," viņš teica, līdzībās piebilstot, ka pēc astoņiem gadiem šis uzņēmumam joprojām ir agrs rīts. Kompānijas mērķis arī turpmāk ir palīdzēt cilvēkiem ietaupīt, piedāvājot zemas cenas un caurspīdību.