Klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs Transcom Worldwide Latvia, attīstot biznesa darbību Rietumeiropas virzienā, sācis apkalpot klientus Francijā – tiek veikti izejošie zvani finanšu jomā, informē uzņēmuma pārstāvji.
Nepilna mēneša laikā klientu apkalpošana franču valodā jau ir uzrādījusi pozitīvus rezultātus, tāpēc gada nogalē plānots palielināt zvanu apjomu.
Francija ir jau 16. pasaules valsts, kuras klientu apkalpošanu veic Rīgas zvanu centra darbinieki. Līdz ar ieiešanu Francijas tirgū, uzņēmums nodrošina kontaktu centra pakalpojumus jau vienpadsmit valodās tādās valstīs kā Latvija, Krievija, Vācija, Francija, Šveice, Austrija, Norvēģija, Zviedrija, Dānija, Somija, ASV, Kanāda un citviet. Vienā dienā Transcom Worldwide Latvija apkalpo vidēji 13 tūkstošus klientu kontaktu, starp kuriem ir kā ienākošie un izejošie zvani, tā arī datu apstrāde. Savukārt mēnesī kopējais apkalpoto kontaktu skaits pārsniedz 350 tūkstošu atzīmi – 20% jeb piektdaļa ir tieši izejošie zvani.
«Priecājamies, ka, pateicoties mūsu darbinieku starptautiskai pieredzei, kompetencēm \un\valodu zināšanām, esam \ paplašinājuši Transcom Worldwide Latvija biznesa izaugsmi tagad arī Francijas mērogā. Tas apliecina, ka Latvija servisa centru jomā aizvien vairāk nostiprina savas pozīcijas ne tikai Baltijas līmenī, bet arī kļūst par aizvien konkurētspējīgāku spēlētāju Eiropas tirgū,» saka Liene Spruģe, Transcom Worldwide Latvia vadītāja.