Ginta Eisaka pirms četriem gadiem sāka strādāt par Transcom Worldwide Latvia klientu apkalpošanas speciālisti, bet nu jau pusotru gadu ir kompānijas personāla vadītāja
Pirms darba gaitu uzsākšanas Transcom G. Eisaka bija strādājusi klātienes klientu apkalpošanā un nolēma pamēģināt, ko nozīmē to darīt attālināti. Pirms četriem gadiem viņa nokļuva nodaļā, kas nodarbojas ar jaunu klientu piesaisti. Pēc dažiem mēnešiem parādījās vakance Personālvadības departamentā. «Pieteikties personāla speciālista pozīcijai mani mudināja ilggadēja interese. Citos uzņēmumos ir prasība pēc izglītības vai pieredzes, bet man tādas nebija. Man bija tikai interese, un, kad bija iekšējā vakance, es nolēmu pieteikties, jo, kas neriskē, tas nedzer šampanieti. Kļuvu par personāla speciālisti, lēnām audzēju savas prasmes un zināšanas un jau pusotru gadu esmu personāla vadītāja. Šī ir Transcom specifika – visas vajadzīgās zināšanas tiek iedotas,» viņa saka. Starp klientu apkalpošanu un personālvadību ir diezgan liela saikne, jo G. Eisakas skatījumā pret darbinieku jāizturas kā pret savu klientu. Viņai bija interese noskaidrot, ko nozīmē sēdēt galdam otrā pusē un analizēt, vērtēt, mēģināt izprast cilvēku potenciālu un to, kāds viņš būtu konkrētā vietā, laikā un amatā.
Visu rakstu No klientu apkalpošanas ielec personālvadībā lasiet 25. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.