Mazumtirgotāju savstarpējā konkurence visbiežāk ir izdevīga tieši pircējiem. To kārtējo reizi apliecina cenu karš starp kompāniju Tesco un vācu mazumtirgotājiem Īrijā – Aldi un Lidl. Pēdējā laikā ļoti daudzi pircēji izvēlas iepirkties tieši Aldi un Lidl, uzskatot, ka tur preces ir daudz lētākas, atsaucoties uz Independent.ie, vēsta Baltic Ireland.
Tāpēc Tesco uzsācis apjomīgu pircēju pārvilināšanas kampaņu – ja iknedēļas pirkumu cena izrādīsies lielāka nekā veikalos Aldi un Lidl, Tesco sola pārmaksāto naudu klientiem atgriezt.
Tas nozīmē, ka katru reizi, kad cilvēks iepirksies Tesco veikalā, norēķinoties pie kases tiks salīdzinātas cenas izvēlētajiem produktiem un līdzvērtīgiem produktiem Aldi un Lidl. Ja grozs izmaksās vairāk, Tesco par cenu starpību izsniegs kuponu, ko varēs izmantot, nākamreiz iepērkoties veikalā. Lai iegūtu apsolīto cenu, klientiem būs jāiegādājas 10 vai vairāk preces. Kuponus varēs izmantot 28 dienu laikā.
Uzņēmums lēš, ka nākamajā gadā klientiem varētu izdalīt aptuveni 13 miljonus kuponu 10-13 miljonu eiro vērtībā.
Apsolītā cena attieksies uz aptuveni 1400 pārtikas precēm un segs ap 60% no kopējā pārdošanas apjoma. Lai arī pārsvarā tie būs Tesco zīmola produkti, apsolītās cenas tiks attiecinātas arī uz identiskām citu zīmolu precēm – piemēram, Coca Cola un Budweiser – ja tās tiek pārdotas arī kādā no abiem vācu veikaliem, vēsta Baltic Ireland.