Uzņēmuma Tech Mahindra vadītāji kopīgi ar Rīgas mēru un Indijas vēstnieku jau jūlija sākumā pārgriezuši atklāšanas lenti jaunā biznesa procesu ārpakalpojumu centra atvēršanai. Tieši Rīga kļūs par starptautiskā konsultāciju uzņēmuma vārtiem uz Eiropas tirgiem. Kas Indijas uzņēmējiem padomā, un kādi ir viņu plāni, Dienas Biznesam intervijā atklāja Tech Mahindra biznesa procesu vadītājs Birendra Sens.
Jūsu specializācija ir tehnoloģiju un digitālo risinājumu konsultācijas uzņēmumiem. Uzņēmums nodarbina aptuveni 150 000 cilvēku 90 dažādās pasaules valstīs. Tomēr vai varat minēt dažus konkrētus darba piemērus, kas ir vainagojušies ar biznesa panākumiem? Teiksim, trīs visievērojamākie piemēri labākai izpratnei!
Uzņēmums Tech Mahindra lepojas ar mūsu tehnoloģiju un digitālo risinājumu konsultācijām, kas apkalpo uzņēmumus visā pasaulē. Mūsu zināšanas ir konsekventi veicinājušas mūsu klientu biznesa panākumus dažādās jomās. Viens no ievērojamākajiem piemēriem ir Populii, Tech Mahindra pūļa pakalpojumu platforma, kas savieno uzņēmumus ar kvalificētiem neatkarīgajiem ekspertiem (frīlanceriem) visā pasaulē. Platforma ļauj darbiniekiem piekļūt labākajiem mākslīgā intelekta projektiem un elastīgām peļņas iespējām. Tiek izmantots daudzveidīgu talantu kopums, kas dod iespējas risināt sarežģītas biznesa problēmas. Mēs uzskatām, ka Populii ir piemērota platforma gan darbiniekiem, gan uzņēmumiem, kas veicina inovācijas, tostarp AI panākumus.
Tech Mahindra izmanto vairāk nekā 16 gadu pieredzi biznesa procesu pakalpojumu (BPS) jomā enerģētikas un komunālo pakalpojumu sektorā, izpelnoties atzinību no IDC, HFS un Nelson Hall. Mēs atbalstām labākos pakalpojumu sniedzējus, uzlabojot analītisko praksi, paātrinot tīkla problēmu risināšanu un uzlabojot tirgus darbību. Mūsu risinājumi arī uzlabo procesu efektivitāti, nodrošina atbilstību normatīvajiem aktiem un stiprina klientu lojalitāti un zīmola ietekmi, izmantojot paredzamo analīzi.
Turklāt Tech Mahindra ir plaša pieredze BFSI sektora apkalpošanā. Mēs izmantojam savas zināšanas korporatīvās stratēģijas, darbības izcilības un pilnīgas biznesa transformācijas jomā, lai veicinātu banku funkciju un operāciju izaugsmi. Mūsu biznesa transformācijas sistēma risina nozares izaicinājumus, gūst labumu no tendencēm un koncentrējas uz cilvēkiem, procesiem un tehnoloģijām. Šī pieeja uzlabo klientu pieredzi, palielina darbības efektivitāti un optimizē izmaksas.
Visu rakstu lasiet 6.augusta žurnālā Dienas Bizness!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.