Citas ziņas

Summer Sound rīkotāji aicina liepājniekus iesaistīties dzīvokļu biržā

Vēsma Lēvalde,22.06.2012

Jaunākais izdevums

Festivāla Summer Sound Liepāja rīkotāji festivāla mājas lapā ieviesuši sadaļu Dzīvokļu birža, lai palīdzētu atrast nakstmītnes festivāla viesiem.

Biļešu tirdzniecība sokas labi, Summer Sound Liepaja 2012 ir viens no pieprasītākajiem pasākumiem Biļešu paradīzes kasēs. Jau šobrīd var prognozēt, ka festivālu apmeklēs vismaz 25 tūkstoši viesu, db.lv pastāstīja viens no organizatoriem Uldis Akselrods. Savukārt Liepājas viesnīcās un viesu namos brīvu vietu festivāla laikā atrast bija problēmas jau agri pavasarī, tāpēc arī aktualizēta ideja par dzīvokļu biržu - piedāvājumu liepājniekiem izīrēt brīvās istabas vai dzīvokļus, vai telts vietas dārzos.

Aicinājumu iesaistīties dzīvokļu biržā izplatījis savā tviterkontā arī Liepājas mērs Uldis Sesks. Arī festivāla oficiālā telšu pilsētiņa jau esot pilnībā rezervēta, tāpēc rīkotāji meklē iespējas paplašināt tās teritoriju, pastāstīja U. Akselrods. Pagaidām dzīvokļu biržā gan ievietoti tikai trīs sludinājumi, konstatēja db.lv.

Db.lv jau rakstīja, ka festivāls Summer Sound Liepāja sāksies 6. jūlijā un notiks līdz 8. jūlija plkst. 6:00 rītā. Pērn festivālu apmeklēja ap 20 tūkstošiem cilvēku, taču festivāla laikā Liepājā bija spēcīga vētra un lietus. Tāpēc Summer Sound rīkotāji izlēma šogad festivāla norisi pārcelt no jūlija beigām uz jūlija sākumu, kad slikti laika apstākļi Liepājā novēroti retāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvākajā laikā festivāla LMT Summer Sound rīkotājai SIA Summer Sound festivāls mainīsies dalībnieku skaits, jo tiks piesaistīti jauni investori.

Tā db.lv apgalvoja organizatoru pārstāvis, SIA Summer Sound festivāls daļu turētājs Uldis Akselrods. Šogad kapitālsabiedrības daļas no U.Akselroda iegādājās ierakstu kompānijas I love you Record pārstāvis Uldis Pabērzis, kurš šā gada jūnijā kļuva par SIA Summer Sound festivāls un tā meitasuzņēmuma SIA Summer Sound Production valdes priekšsēdētāju. Tā kā festivāls aizvadīts veiksmīgi, risinoties pozitīvas sarunas par papildu investoru piesaisti.

Saskaņā ar Lursoft pieejamo informāciju SIA Summer Sound Production īpašniece ir SIA Summer Sound festivāls. Savukārt šī firma pieder Uldim Akselrodam (26,65%) un Uldim Pabērzim (73,35%)

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jauno grupu izvērtēšanai LMT Summer Sound piesaista komersantus

Vēsma Lēvalde,12.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls LMT Summer Sound sadarbībā ar mūzikas instrumentu veikalu Sound Factory un Baltijā lielāko skaņu ierakstu studiju Sound Division Studios organizē jauno grupu konkursu F**k The Silence, piedāvājot profesionālākajiem un interesantākajiem jaunajiem mūziķiem iespēju uzstāties festivālā LMT Summer Sound.

Lai piedalītos konkursā, grupai no šā gada 13. līdz 27. jūnijam jāierodas pilnā sastāvā pieteikties veikalā Sound Factory un jānofotografējas pie turpat izvietota konkursa F**k The Silence banera. Pēc tam grupa šo foto varēs izvietot savos sociālo tīklu profilos, un aicināt savus fanus spiest man patīk, like un share, ievietot paziņojumus twitter u.c.

Festivāla organizatori, balstoties uz katras grupas saņemto patīk, like & share skaitu, citām aktivitātēm sociālajos tīklos un savu profesionālo viedokli, izvēlēsies piecas grupas, kuras varēs uzstāties uz Sound Factory skatuves Liepājā, festivālā LMT Summer Sound šā gada 12. un 13. jūlijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Saldus sauli organizēs Summer Sound Productions

Vēsma Lēvalde,16.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālu Saldus saule no mūziķa Fēliksa Ķiģeļa pārņēmuši Liepājas festivāla Summer Sound rīkotāji - Summer Sound Production.

Saldus saule notiks 28.jūlijā Saldū, Kalnsētas parka estrādē pie Cieceres upes. Pirmais festivāls Saldus saule notika 1987. gadā, bet ideja par tā rīkošanu bija radusies jau gadu ātrāk, ar mērķi godināt talantīgo saldenieku, Latvijas smagā roka aizsācēju, izcilu ģitāristu, grupas Līvi dibinātāju, idejisko līderi un komponistu Ēriku Ķiģeli. Kopš 2006. gada festivālu Saldus saule organizēja Ērika Ķiģela dēls Fēlikss, kurš šogad festivāla rīkošanu uzticējis SIA Summer Sound Productions.

Db.lv rakstīja, ka 2010.gada oktobrī Liepājā tika nodibināta jauna sabiedrība ar ierobežotu atbildību Summer Sound Productions. Tās vienīgais valdes loceklis ir Uldis Akselrods.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecības apjomi liecina, ka šogad būs apmeklētākais Summer Sound festivāls, informē festivāla rīkotāji.

Pērn uz festivālu Liepājā tika pārdoti aptuveni 25 tūkstoši biļešu.

Reģionālais portāls ReKurZeme iemūžinājis, kā tiek iekārtota pasākuma teritorija (fotogrāfijas raksta galerijā).

Festivāla pirmās dienas kulminācija būs grupas Prāta vētra koncerts - īpašs ar to, ka šī būs vienīgā grupas uzstāšanās festivālos Latvijā šovasar, tāpēc festivāla organizatori lielo publikas atsaucību skaidro arī ar šo faktu.

Organizatori brīdina, ka piektdien, 12.jūlijā, uz Rīgas - Liepājas šosejas gaidāma liela automašīnu plūsma un sastrēgumi. Turklāt ceļu uz Liepāju paildzina remonts posmā starp Skrundu un Liepāju, tāpēc festivāla rīkotāji iesaka ceļu caur Aizputi, lai ietaupītu aptuveni vienu stundu laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā esošo situāciju valstī, uz 2021.gada vasaru pārcelts Liepājā notiekošais festivāls "Summer Sound", informēja festivāla organizatoru pārstāve Alise Pabērza.

Plānots, ka festivāls notiks nākamā gada 23. un 24.jūlijā, saglabājot visu līdz šim izziņoto programmu.

Festivāla organizators Uldis Pabērzis pauda, ka tika cerēts uz pozitīvāko iznākumu un, ka desmitais festivāls "Summer Sound" šogad varēs norisināties kā ierasts, tomēr tika pieņemts lēmums festivālu pārcelt uz nākamā gada vasaru, "jo nav nekā cita svarīgāka par visu mūsu līdzcilvēku drošību un veselību".

Šī vasara bez Positivus 

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu,...

Viņš skaidroja, ka kopš pirmajām runām par iespējamo pasākumu norises aizliegumu šajā vasarā, festivāla rīkotāji ir visu laiku paralēli strādājuši pie alternatīviem festivāla norises scenārijiem, lai vienotos par labākajiem risinājumiem ar māksliniekiem un festivāla atbalstītājiem, un varētu sniegt apmeklētājiem iespējami precīzāku un pilnīgāku informāciju par festivāla pārcelšanu uz nākamo gadu.

Pēc festivāla rīkotāja paustā, ieguldītais darbs ir rezultējies tajā, ka pašlaik visi šajā gadā apstiprinātie festivāla mākslinieki ir piekrituši uzstāties arī 2021.gada festivālā, tādējādi ļaujot pilnībā saglabāt festivāla mākslinieku programmu.

Vienlaikus tika uzsvērts, ka visas iegādātās biļetes uz festivālu ir derīgas un ar tām nav jāveic nekādas papildu darbības, lai varētu apmeklēt festivālu "Summer Sound" 2021.gadā.

Precizējošas detaļas par festivāla norisi 2021.gadā tiks paziņotas laika gaitā, pauda Pabērza.

Festivāla mākslinieku programmā līdz šim jau bija izziņots franču dīdžeja Kungs, DJ "Regard", dīdžeju duets "Ofenbach", grupa "Mumiy Troll", "Musiqq", "Jumprava", Singapūras Satīns un citas.

Kā ziņots, apmeklētāju drošības dēļ arī festivāls "Positivus", kam bija jānotiek 17.jūlijā un 18.jūlijā Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, savā kontā sociālajā tīklā "Facebook" paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Paziņojumā norādīts, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. Majors uzsver, ka paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidlaukā Spilve, Rīgā aizvadītajā nedēļā norisinājās "autokoncerts", kas tā rīkotājiem neradīja milzu peļņu, bet bija veids, kā atbalstīt nozarē strādājošos.

"Autokoncerta" organizators bija Uldis Pabērzis, kurš šajā vasarā plānoja rīkot arī festivālu "Summer Sound". "Covid-19" ierobežojumu dēļ festivāls pārcelts uz nākamo gadu.

"Kopumā situācija ir visiem zināma. Ir pandēmija un kaut kādā brīdī bija pilnīgi skaidrs, ka mūsu lielais pasākums, vasaras festivāls šogad nevarēs notikt. Mēs sākām jau laicīgi plānot tā pārcelšanu uz nākamo gadu. Spējām vienoties ar visiem māksliniekiem, ka pasākums notiks 2021. gadā ar tādu pašu programmu, tajā pašā nedēļas nogalē. Tā kā pasākums ir pārcelts, tad domājām, ko šajā laikā ir iespējams izdarīt. Vēl pirms tika izziņota tāda iespēja kā "autorkoncerti", šādu iespēju jau apsvērām un pētījām, kā to varētu īstenot. Kad izziņoja, ka šāds formāts ir pieļaujams, mēs sākām šī pasākuma organizēšanu," stāsta U.Pabērzis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā tikko aizvadītais festivāls Summer Sound pulcējis vismaz 25 tūkstošus apmeklētāju, taču kopumā iebraucēju skaits pilsētā bijis vairākas reizes lielāks, jo paralēli noritēja Latvijas III Olimpiāde.

Gan Olimpiādes atklāšanas ceremoniju, gan festivālu apmeklēja arī Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa, izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis un citas oficiālas personas.

Aktīva rosība kafejnīcās un ielu tirdzniecība nenorima vēl pēc pusnakts, novēroja db.lv. Brīvu naktsmītņu pilsētā nebija, liepājnieki viesiem iznomāja pat telts vietas privātmāju dārzos. Taču laika apstākļi bija īpaši labvēlīgi, tāpēc īslaicīgs lietus naktī vien aizstāja dušu, db.lv klāstīja festivāla apmeklētāji, kuri teicās nakšņojam zem klajas debess.

Lai gan festivāla rezultāti vēl nav apkopoti, paredzams, ka tirdzniecības un pakalpojumu jomā pilsētā būs ievērojams apgrozījums. Pirts pakalpojumus bija iespējams izmantot arī festivāla teritorijā, kur tos piedāvāja kādreiz Karostas kultūras centrā K@2 radītā Ponijpirts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektā daļa jeb 21% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šovasar plāno apmeklēt vismaz vienu no Latvijā organizētajiem dažāda žanra mūzikas festivāliem, vēsta jaunākais LaIPA Mūzikas patēriņa indekss.

Pēc aptaujas datiem, pieci populārākie festivālu galamērķi ir LMT Summer Sound, Positivus, Laba Daba, Piena svētki un Senās mūzikas festivāls.

No visiem aptaujātajiem, kas šovasar plāno doties uz kādu no festivāliem, lielākā daļa jeb 27% priekšroku dos LMT Summer Sound, 22% iecerējuši doties uz Positivus, 16% izvēlējušies Laba Daba, 14% plāno atpūsties Piena svētkos, bet uz Senās mūzikas festivālu ceļu mēros 12% aptaujāto. Iecienīti potenciālo apmeklētāju vidū ir arī tādi festivāli kā Saulkrasti Jazz (11%) un Rīgas Ritmi (9%).

Lielā mērā iedzīvotāju mūzikas festivālu izvēli nosaka tajā pārstāvētais mūzikas žanrs (60%), izpildītāji (53%), kā arī pasākuma apmeklējumam nepieciešamās izmaksas (50%). Mazāk svarīgi aspekti šīs izvēles izdarīšanas brīdī ir festivāla atmosfēra un noskaņa (44%), draugu un paziņu ieteikumi (23%), kā arī papildu aktivitātes un izklaides iespējas pasākumā (21%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas festivālu laiks, tāpēc biznesa portāls db.lv vēlējas noskaidrot, cik tirgotājiem un ēdinātājiem var izmaksāt piedalīšanās divu lielāko Latvijas mūzikas festivālu «Summer Sound» un «Positivus» tirdziņos.

Vasaras mūzikas un kultūras festivāla «Positivus» pārstāve portālu db.lv informēja, ka pasākuma organizatori katru gadu saņem daudz pieteikumu ar interesi tirgoties festivāla teritorijā, tomēr organizatori rūpīgi atlasot izvērtē katru pieteikumu un izvēlas tos, kas piestāv festivālam.

Vēl viens no kritērijiem ir tas, lai festivālā būtu pieejams iespējami plašs sortiments. Būtiska ir arī uzņēmēju reputācija, jo, kā paskaidro festivāla pārstāve, organizatoriem ir svarīgi, lai festivāla viesi saņemtu kvalitatīvu servisu.

«Positivus» festivālā uzņēmēji var pieteikties divās kategorijās - ēdināšanai un smukumlietu tirdziņā. Ēdināšanas zonas ir dažādas, kas nodrošina iespēju piedalīties kā lielam ēdinātājam, tā arī mājražotājam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no titulētākajiem un pieprasītākajiem gaismu māksliniekiem Latvijā Mārtiņš Feldmanis jau septiņus gadus ir arī uzņēmējs.

SIA Bang! nodarbojas ar pasākumu tehnisko atbalstu – visu, kas saistās ar gaismu un skaņu. Uzņēmumam ir trīs īpašnieki – Mārtiņš Feldmanis, Jānis Vasilis un Uldis Akselrods. Abiem Mārtiņa partneriem ir arī firma XL Sound Labs, kas ražo akustiskās sistēmas un ir cieši saistīta ar Bang!. Sadarbības skaļākie notikumi – gan tiešā, gan pārnestā nozīmē – ir vasaras festivāli Baltic Beach Party, Fontaine Festival un Summer Sound Liepāja. Taču kopīgi apskaņots un apgaismots ir arī Jāņa Lūsēna koncerts Nacionālajā operā, Turaidas rozes koncerttūre, pašvaldību un korporatīvie pasākumi. «Arī vismazākais darbs jāizdara godīgi, nav svarīgi, vai tu saņem piecus latus vai piecus tūkstošus,» saka Mārtiņš Feldmanis. Viņam pašam lielāko gandarījumu sniedz teātra izrāžu gaismu partitūru veidošana. Īpaši tad, ja «saslēdzas zvaigznes» un top īsts mākslas darbs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Festivāls Liepājā pulcē fanu tūkstošus; garās rindas liek vilties

Sandra Dieziņa,15.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā notikušais mūzikas festivāls LMT Summer Sound pulcēja pasaules līmeņa māksliniekus un tūkstošiem mūzikas fanu.

Laika apstākļi lutināja festivāla apmeklētājus un mūziķus abas dienas. Pirmajā dienā, kuras kulminācija bija Prāta Vētras koncerts uz LMT skatuves un uguņošana pludmalē, parādīja, ka populārā grupa spēj pulcēt vislielāko fanu pūli Latvijā. Arī amerikāņu soula, fanka un repa mūziķis Aloe Blacc pulcēja vairākus tūkstošus skatītāju, un mākslinieks atzina, ka viņam ļoti iepatikusies Liepāja. Savukārt Cēsu alus skatuves programma noslēdzās ar emocionālu The Sound Poets koncertu, bet pludmalē dejas turpinājās līdz rīta gaismai. Festivāla pirmo dienu apmeklēja gandrīz 20 000 cilvēku. Tiesa, festivāla rīkotāji atvainojās tiem apmeklētājiem, kuri neredzēja Prāta vētras koncerta sākumu, jo daļa apmeklētāju uz festivāla norises vietu ieradās vēlu, tāpēc pie ieejām veidojās garas rindas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visvairāk tūristu Liepājā pērn bijuši no Lietuvas - 25,3%, otrajā vietā ir Vācija ar 22%, trešajā - Krievija ar 13,8% no kopējā pilsētas viesu skaita.

Salīdzinoši daudz tūristu bijis arī no Polijas, Spānijas, Francijas, Somijas un Igaunijas, liecina Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja (LRTIB) apkopotie dati.

34 Liepājas naktsmītnes izmantojuši vairāk nekā 66 tūkstoši pilsētas viesu, kas ir lielākais nakšņojošo tūristu skaits pēdējo četru gadu laikā. Salīdzinoši - pirms krīzes, 2007. un 2008.gadā nakšņojošo tūristu skaits pārsniedza 70 tūkstošus. Vairāk nekā puse nakšņojošo tūristu bijuši vietējie - Latvijas iedzīvotāji. Gan vietējie, gan ārzemnieki vidēji pavadījuši Liepājā aptuveni pusotru diennakti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz vasaras pasākumiem Liepājā, Ogrē un Cēsīs tiks nodrošināti papildu reisi, lai iedzīvotāji varētu atgriezties mājās pēc koncertu un svētku apmeklējuma.

Sabiedriskā transporta padome (STP) atbalstījusi papildu vilciena reisu nodrošināšanu uz trim pasākumiem šovasar, lai to apmeklētāji varētu laikus nokļūt mājās. Savukārt pēc pasažieru plūsmas izpētes vairākos autobusu reisos STP nolēma noteikt transportu pēc pieprasījuma.

Liepāja, Ogre, Cēsis

STP atbalstījusi nodrošināt papildu vilcienu reisus maršrutā Rīga – Ogre, Rīga – Liepāja un Rīga – Cēsis laikā, kad pilsētās notiek vērienīgi pasākumi. Papildu vilciena reiss noteikts maršrutā Rīga – Ogre pēc trešā starptautiskā Operetes festivāla Galā koncerta Ogrē. Vilciens 14. jūlijā plkst. 00.30 izbrauks no Ogres uz Rīgu.

Līdzīgi papildu reiss tiks nodrošināts maršrutā Rīga – Cēsis, lai būtu iespējams apmeklēt Cēsu pilsētas svētkus un pēc tiem atgriezties Rīgā. 20. jūlijā vilciens no Rīgas izbrauks plkst. 14.11, savukārt 21. jūlijā plkst. 00.30 izbrauks no Cēsīm uz Rīgu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nodrošinās pop-up lidojumus no Rīgas uz Liepāju gan 2024. gada pasaules rallija čempionāta (WRC) posma Latvijā Tet Rally Latvia, gan mūzikas festivāla Summer Sound norises laikā.

Reisi paredzēti no 11. jūlija līdz 22. jūlijam un no 1. augusta līdz 5. augustam, veicot lidojumus divas reizes nedēļā (uz Liepāju ceturtdienās un sestdienās, bet uz Rīgu pirmdienās un piektdienās). Vienvirziena biļešu cenas ekonomiskajā un biznesa klasē ir noteiktas attiecīgi 39 EUR un 99 EUR. Ekonomiskajā klasē būs tikai viens papildu pārdošanas līmenis.

airBaltic prezidents un izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss): “Par lidojumu atsākšanu uz Liepāju mēs diskutējam jau kopš pandēmijas, un zinām, ka pieprasījums ir, jo daudzi cilvēki vēlas regulāri ceļot starp galvaspilsētu un Latvijas trešo lielāko pilsētu darba, mācību, kultūras un izklaides nolūkos. Esam gandarīti izmantot mūsu jauno pop-up lidojumu konceptu, lai nodrošinātu netraucētu ceļošanu uz šīs vasaras lielākajiem pasākumiem – ralliju un mūzikas festivālu, tādējādi nodrošinot tīkla efektivitāti un uzlabojot savienojamību ar Rīgu un arī citām valstīm.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Mobilo risinājumu izstrādātājs: interese ir milzīga

NOZARE.LV,30.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban mobilo risinājumu jomā cilvēki taustās visdažādākajos virzienos, un interese ir milzīga, norāda mobilo risinājumu izstrādātāja SIA AmberPhone līdzīpašnieks un valdes loceklis Didzis Andersons.

Viņš sprieda, ka pieprasījums ir pēc pilnīgi visa - sākot no spēlēm, bērnu grāmatām un beidzot ar dažādiem veikalu pārdošanas veicināšanas rīkiem vai kampaņām un zīmolu spēlēm. Cilvēki mēģinot saprast, cik tas maksā, ko nozīmē un cik ātri varēs atgūt ieguldīto.

«Interese ir milzīga, bet līdz dzīvei nonāks interesantākie un izdevīgākie projekti. Tas ir šī gada jautājums,» uzskata Andersons.

Viņš minēja, ka arī pašvaldības interesējas par šo jautājumu. Viena no galvenajām interesēm ir tūrisms, gūstot praktisku ietaupījumu uz tā rēķina, ka nav jādrukā materiāli septiņās vai desmit valodās, bet viss ir vienā vietā. Turklāt, līdzko materiāls iztulkots, tas uzreiz ir pieejams. Interesējot arī interaktivitāte, piemēram, audiogidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Salvadora Dalī izstāde liek muzejam pagarināt darbalaiku

Vēsma Lēvalde,25.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas muzejā skatāmo ekspozīciju Salvadors Dalī. Sirreālā materializācija apmeklējuši jau aptuveni trīs tūkstoši cilvēku.

Līdz 22.jūlijam apmeklētāju skaits bija 2951 cilvēks, taču jau no rīta, tiklīdz atver muzeju, sākas apmeklētāju plūsma, db.lv uzzināja Liepājas muzejā. Vislielākais apmeklētāju pieplūdums bijis festivāla Summer Sound laikā, kad pirmajās trīs izstādes dienās to apmeklēja gandrīz 2000 cilvēku un muzejam nācās pagarināt darbalaiku līdz astoņiem vakarā. Savukārt pēdējās dienās vērojamas apmeklētāju grupas, kuras uz Liepāju devušās ar konkrētu mērķi - apskatīt Dalī darbus.

Savukārt 2.augustā muzejā notiks Eiropa City Amrita Hotel restorāna Oskars rīkotās vakariņas, kas iecerēts kā izstādi papildinošs pasākums. Restorāna pavāri sagatavojuši īpašu piedāvājumu, kurā iekļautas gan franču, gan Dalī dzimtenes Spānijas gastronomiskās tradīcijas, ēdieni un vīni. Vakara gaitā muzeja viesi varēs iepazīt spāņu mākslinieka daiļradi Liepājas muzeja gida pavadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Cilvēki pasākumos vēlas ne tikai pasīvi vērot notiekošo, bet arī tikt iesaistīti

Kristīne Stepiņa,01.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki vēlas apmeklēt tādus sarīkojumus, kur vienuviet var iegūt lielāku pieredzi, piemēram, klausīties mūziku, apmeklēt lekcijas, izmēģināt jaunākās tehnoloģiju iespējas un nepieciešamības gadījumā satikties arī ar potenciālajiem darba devējiem, klāsta Latvijas Pasākumu producentu asociācijas valdes priekšsēdētājs, SIA Ideju institūts valdes loceklis Guntis Ērglis-Lācis.

Turklāt cilvēki vēlas ne tikai pasīvi vērot notiekošo, bet arī tikt tajā iesaistīti, viņš piebilst.

Kāds šis gads solās būt nozarei? Vai nav gaidāms apgrozījuma kritums pēc valsts simtgades zīmē pavadītā gada?

Jāatzīst, ka 2018. gads nozarei bija ļoti blīvs, tāpēc bija pamatots uztraukums, kā būs šogad. Runājot ar tehniskajām kompānijām, nākas secināt, ka šogad nav gaidāms apgrozījuma kritums. Šī ir bijusi piesātināta, smaga un grūta vasara, kas nozīmē, ka bizness ir gājis labi, darba nav trūcis.

Pagājušais gads tika pavadīts, organizējot simtgades pasākumus un Dziesmu svētkus, bet šovasar bija dažādi lielkoncerti, piemēram, Eda Šīrana un grupas Rammstein uzstāšanās. Ir pieaudzis dažādu netradicionālo formu festivālu apmeklētāju skaits, piemēram, sarunu festivālam Lampa un pludmales festivālam Summer Sound. Vienīgais šāda tipa pasākums, kas šogad piedzīvoja apmeklētāju skaita samazināšanos, bija Positivus. Tāda drūmā bezcerība, kādu mēģināja prognozēt Twitter «eksperti», ka visi nozares uzņēmumi mirs badā, nav iestājusies. Šī nozare, tāpat kā visas citas, ļoti tieši korelē ar valsts ekonomikas izaugsmi. Ja cilvēkiem parādās vairāk naudas un ticības valstij, viņi ir gatavi vairāk tērēt to dažādiem pasākumiem. Pēc krīzes, kuru piedzīvojām 2009. gadā, bija vajadzīgi astoņi gadi, lai cilvēki psiholoģiski būtu gatavi maksāt par izklaidi. Šobrīd Maslova piramīdā kultūrai un izklaidei ir stabila vieta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" regulārus reisus uz Liepāju pagaidām nenodrošinās, vēsta Latvijas Televīzijas (LTV) raidījums "Panorāma".

Lai gan Liepājai aviosatiksme ar Rīgu būtu svarīga, "airBaltic", veicot īpašus reisus vasarā, secinājusi, ka pat īpašu pasākumu laikā tos ir sarežģīti piepildīt ar pasažieriem. Vasarā tika organizēti 12 testa avioreisi maršrutā Rīga-Liepāja-Rīga, kurus veica Pasaules rallija čempionāta Latvijas posma un festivāla "Summer Sound" laikā, bet lidmašīnas piepildīt tāpat nebija izdevies.

"airBaltic" pārstāvis Augusts Zilberts norāda, ka lidmašīnas ar pasažieriem šajos lidojumos bija aizpildītas par vidēji nedaudz vairāk nekā 50% un tikai viena lidmašīna 1.augustā bija pilnībā aizpildīta.

Liepājā cerēja uz šādiem regulāriem reisiem, kas atvieglotu jaunu ārvalstu investoru piesaisti, jo investoriem izvēloties, kur investēt, ir svarīga iespēja pilsētā ātri nonākt no visas pasaules.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā vienlaikus šovasar notiks festivāls Summer Sound un Latvijas III Olimpiāde, tāpēc gaidāms liels viesu pieplūdums viesnīcās un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos.

Par valsts nozīmes komplekso sporta sacensību Latvijas III Olimpiāde organizēšanu parakstīts trīspusējais līgums starp Latvijas Olimpisko komiteju (LOK), Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) un Liepājas pilsētas domi. Katrai no pusēm līgumā ir minēti konkrēti pienākumi Latvijas III Olimpiādes organizēšanā. Liepājai tie ir Olimpiādes atklāšanas un noslēguma ceremoniju organizēšana, kultūras programmas īstenošana, sabiedriskās kārtības nodrošināšana Olimpiādes laikā, kā arī normatīvajos aktos noteikto medicīnisko, informatīvo u.c. prasību izpilde atbilstoši šāda mēroga pasākumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājas tūrisma birojam 2013. bijis rekorda gads

Dienas Bizness,28.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2013. gadā Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroju (LRTIB) apmeklējuši 19 783 tūristi, kas ir lielākais apmeklētāju skaits visā Tūrisma informācijas biroja pastāvēšanas vēsturē. Vērtējot pret 2012 gadu, biroja apmeklētāju skaits pieaudzis par 22%.

Visvairāk tūristu biroju apmeklējuši jūnijā, jūlijā un augustā, kad Liepājā notiek daudz pasākumu, ir piemērots laiks atpūtai pludmalē, un ir atvaļinājumu laiks lielai daļai strādājošo gan Latvijā, gan Eiropā.

Visvairāk birojā pēc informācijas iegriezušies tūristi no Lietuvas (24,81%), Vācijas (17,98 %), Krievijas (20,12%). 2013. gadā palielinājies arī Somijas, Lielbritānijas, Nīderlandes un ASV tūristu skaits tūrisma informācijas birojā.

Šogad populārākajos un apmeklētākajos pasākumos Liepājā līdera vietu ieņem Starptautiskais rallijs „Kurzeme” (ap 35 000 apmeklētāju) un un mūzikas festivāls „Summer Sound” (ap 25 000 apmeklētāju. Ar atzinību tiek novērtēta arī izstāde „Ražots Liepājā”, kas pulcēja kopumā ap 30 tūkst. dalībnieku un apmeklētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Juliannas pagalmā Liepājā oktobra vidū durvis vēris street food bārs Grēēks.

««Grēēks» saknes cēlušās no «Grīkstrītas», ar kuru startējam izbraukumos dažādos festivālos, street food pasākumos, svētkos jau no šā gada pavasara. Saprotot, ka cilvēkiem patīk mūsu piedāvājums, šķita tikai loģiski, ka, noslēdzot sezonu, jāver vaļā stacionāra vieta. «Grēēks» patiesībā ir divas nozīmes, jo, skatoties mūsu logo, to var lasīt gan kā grīks (jo grieķu ēdieni, dzērieni), gan grēēks (jo šeit var arī kārtīgi pagrēkot),» pastāstīja viena no bāra izveidotājām Sintija Lukša.

Kopējās investīcijas SIA «Greeks» ir aptuveni 30 000 eiro (tajā skaitā gan «Grīkstrītā», gan «Grēēkā»).

Sākotnējā doma uzņēmējiem bijusi par Rīgu, taču paralēli tika izskatītas iespējas atvērt pirmo pastāvīgo vietu kādā no Latvijas lielajām pilsētām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti Latvijas zīmolu topa 2024. gada finālisti, informē pasākuma organizatori.

Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Latvijā sacentās kopumā 363 zīmoli, bet finālā ierindojušies 35. Savukārt visas Baltijas 2024. gada laureāti tiks noskaidroti jau 20. septembrī, mārketinga nozares pasākuma – Baltic Brand Forum – laikā.

Finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma Brand Capital datiem, ko veica kompānija Norstat.

Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.

Norstat vadītāja Latvijā Linda Ezera: “Brand Capital pētījums ir unikāls rīks, jo tas sniedz iespēju vairāk nekā 600 zīmolu precīzi izprast savu pozīciju Baltijas tirgū. Šāda mēroga pētījums ļauj izvērtēt patērētāju gaidas un vajadzības, kā arī nodrošina zīmoliem iespēju pielāgot savu mārketinga stratēģiju un aktivitātes atbilstoši jaunākajām tirgus tendencēm. Vienlaikus, neslēpsim, tas ļauj arī izcelties citu zīmolu vidū savā nozarē, kas mūsdienās nav mazsvarīgi!”

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

LMT Summer Sound izsludina ēdinātāju pieteikšanos festivālam

Lelde Petrāne,18.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 18.martu, tiek izsludināta ēdinātāju pieteikšanās LMT Summer Sound festivālam, kurš norisināsies Liepājā 10.-11.jūlijā, informēja rīkotāju pārstāve Alise Pabērza.

Festivāls piedāvā trīs ēdināšanas zonas - lielo ēdināšanas zonu parkā, ēdināšanas treileru zonu festivāla pludmales teritorijā, kā arī ēdināšanas zonu telšu pilsētiņā.

Festivāla ēdināšanas pakalpojumu sniegšanai tiek aicināts pieteikties ikviens ēdināšanas uzņēmums, kurš spēj piedāvāt kvalitatīvu, daudzveidīgu un festivāla atmosfērai atbilstošu ēdienu klāstu.

Pieteikumi tiks gaidīti līdz 17.aprīlim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Vasarā pļaujas laiks ar izklaidi saistītiem sociālajiem medijiem

Gunta Kursiša,11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstu «pļaujas laiku» jūnijā piedzīvojuši ar izklaidi saistītie zīmoli, piemēram, ļoti strauju kāpumu uzrādīja zīmols Spoki, kā arī jauniešu aktivitāšu zīmols Ghetto Games, liecina DDB Latvia izveidotais sociālo portālu tops.

Spoki topā pakāpušies par deviņām pozīcijām un jūnijā ir dubultojuši savas auditorijas apjomu. Šis kāpums varētu tikt skaidrots ar skolēnu vasaras brīvlaika sākumu, kas norāda uz jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendencēm, norāda DDB Latvia pārstāvji.

Kāpums par divām vietām vērojams arī zīmolam Ghettto Games, kas jūnijā organizēja ievērojamu skaitu sporta pasākumu, iesaistot jauniešus arī sociālo mediju aktivitātēs.

Dziesmu un Deju svētku panākumi un spēja jūnija mēnesī ierindoties ietekmīgāko zīmolu topa 29. vietā, pierādot, ka interneta lietotāji labprāt iesaistās aktuālos un valstij nozīmīgos notikumos arī sociālo mediju vidē, pauž pētījuma autori.

Komentāri

Pievienot komentāru