SIA Latvija Statoil neizprot, kāpēc autovadītāji vēršas pret degvielas tirgotāju, jo degvielas cenas kāpumā neesot vainojami.
«Iecerētā akcija pret augstajām degvielas cenām, ir demokrātijas priekšrocība - katrs var brīvi paust savu viedokli. Mēs tomēr neizprotam to, kāpēc akcija tiek vērsta pret Statoil, jo no degvielas litra cenas Latvijā 52% ir nodokļi (akcīzes nodoklis un PVN), 40% - degvielas iegādes izmaksas pie ražotāja, bet 8% mazumtirgotāja izmaksas 130 pozīcijās un ienākumi . Šī akcija neko īpašu mūsu staciju ikdienā nemainīs. Kā allaž klienti pie mums ir gaidīti, tiem vienmēr ir pieejama jauna, aktuāla informācija - šajā gadījumā par degvielas cenas patieso sadalījumu, un mēs vienmēr darām visu, lai mūsu darbinieki un apmeklētāji būtu drošībā.
Mēs sniegsim labāko apkalpošanas servisu tāpat kā katru dienu,» apgalvo Artūrs Eglītis, SIA Latvija Statoil Komunikācijas vadītājs, vadības grupas pārstāvis. «Vēršu uzmanību uz to, ka Latvija Statoil nav pieejama lētāka degviela kā citiem degvielas tirgotājiem Latvijā un Eiropā,» uzsver A. Eglītis. Statoil starp struktūrvienību, kas ražo produktu, un struktūrvienību, kas to pārdod mazumtirdzniecībā, notiekot darījumi par tirgus cenām. Ņemot vērā degvielas cenu veidojošos faktorus, uzņēmums neredz iespēju samazināt degvielas cenas savās degvielas uzpildes stacijās. Lai degvielas cenas samazinātos, esot tikai divas iespējas - jāsarūk degvielas cenām pasaules tirgos, ko Latvija nevar ietekmēt, vai Latvijai jāsamazina valsts uzlikto nodokļu slogs.
DB jau rakstīja, ka autovadītāji izvēlējušies tieši Statoil protesta akcijas rīkošanai 1. maijā tāpēc, ka šim tirgotājam tradicionāli ir augstākās cenas mazumtirdzniecībā, turklāt viņi uzskata, ka pārējie tirgotāji cenas pielīdzina Statoil diktētajam cenu līmenim.