Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2008.gada 1.pusgadā ir pieaudzis par 6.1 procentu, sasniedzot 37.5 milj. latus. Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums attiecīgajā laika periodā bija 6.3 milj. lati, tādējādi kopējais tirdzniecības kompleksa Spice apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedza 43.8 milj. latus.
Tirdzniecības centra Spice apmeklētāju plūsma pirmajos 6 mēnešos palielinājusies par aptuveni 10 procentiem, sasniedzot 3.5 miljonus pircēju (2007.gada attiecīgajā periodā – 3.2 miljoni pircēju). Būtiski pieaudzis arī kopējais pirkumu skaits – pirmajā pusgadā tika veikti 3.5 miljoni pirkumu (pieaugums par 17 procentiem, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu). Savukārt Mēbeļu un interjera centru Spice šajā periodā apmeklēja gandrīz 400 000 pircēju. Kopējais pirkumu skaits šajā centrā sasniedza 120 000.
Iveta Lāce, tirdzniecības kompleksa Spice direktore: "Neskatoties uz to, ka 2008.gada pirmais pusgads Latvijas ekonomikai ir bijis grūts un nopietns pārbaudījums, tirdzniecības centrs Spice ir turpinājis iesākto attīstību, labiekārtojot teritoriju, piedāvājot arvien jaunus zīmolus un veikalus. Lai arī kopējais apgrozījuma pieaugums nav bijis tik straujš kā pērn, kad tas sasniedza 47 procentus, tomēr, ņemot vērā pašreizējo ekonomisko situāciju, arī 6 procentu apgrozījuma pieaugums ir vērtējams pozitīvi.
Apmeklētāju plūsmas pieaugumu Spicē skaidroju ar pēdējā laikā īstenotajām pārmaiņām veikalu klāstā. Šogad savas durvis apmeklētājiem vēruši jaunie veikali – somu un aksesuāru veikals Kreicis, apģērbu veikals Esprit, kā arī apģērbu veikali Brax, Oasis, apavu veikals Hogl (Latvijā šie trīs zīmoli ir pārstāvēti tikai Spicē), specializēts bērnu mēbeļu veikals Kids&Colors. Savukārt krīze nekustamo īpašumu tirgū ir atstājusi iespaidu uz cilvēku pirkumiem, kas vairs tik aktīvi neiegādājas lietas mājokļa labiekārtošanai. Tomēr, neskatoties uz to, mēbeļu un interjera centrā pircēji pirmajā pusgadā ir iztērējuši vairāk kā 6 miljonus latu."
Visstraujāk – par 41.4 procentiem, salīdzinot ar 2007.gada 1.pusgadu, - ir pieaudzis apgrozījums kosmētikas preču grupā, tāpat ievērojami pieaudzis arī apgrozījums pakalpojumu grupā – par 20,1 procentu, kā arī dāvanu un ziedu grupā – par 13,1 procentu. Apgrozījuma kritums šajā pusgadā ir vērojams mājas preču grupā, kas saistīts ar vairāku mājas lietu veikalu pārvietošanu no tirdzniecības centra Spice uz mēbeļu un interjera centru (-20.9 procenti), kā arī juvelierizstrādājumu un optikas preču grupā – par 9.2 procentiem. Savukārt restorānu un kafejnīcu, kā arī apģērbu grupā apgrozījums nav būtiski mainījies.
I.Lāce: "Kopējais preču noiets nesamazinās, taču jaunās tendences pircēju paradumos atstāj iespaidu uz izvēlēto preču spektru un arī nedaudz ietekmē apgrozījumu, jo pircēji daudz rūpīgāk kā agrāk izvēlas preces, dodot priekšroku lētākām vai akcijas precēm. Pēdējā pusgada laikā cilvēki tik bieži neiegādājas arī tādas luksusa preces kā juvelierizstrādājumi, optika un elektropreces. Tajā pat laikā pirmajā pusgadā novērojams būtisks apgrozījuma pieaugums kosmētikas un skaistumkopšanas preču vidū. Tas skaidrojams ar sieviešu vēlmi pat grūtos laikos izskatīties labi, tāpēc mūsu dāmas ir gatavas taupīt un atteikties no daudzām lietām, bet ne no kosmētikas un skaistumkopšanas, kas ir labākais palīgs garastāvokļa uzlabošanai. Pateicoties pārdomātai Spices infrastruktūrai, kas ļauj ērti piebraukt un novietot stāvvietā automašīnas, arvien pieprasītāki kļūst arī t/c Spice pakalpojumi. Ņemot vērā pieaugošos sastrēgumus Rīgas centrā, domāju, ka tirdzniecības centra pakalpojumi gūs arvien lielāku popularitāti pircēju vidū.
Lai sekmīgi turpinātu Spices attīstību šogad, plānojam paaugstināt pircēju komforta līmeni. Strādājam pie ēkas un infrastruktūras labiekārtošanas, lai arvien prasmīgāk rūpētos par nomnieku, darbinieku un apmeklētāju labsajūtu."
Līdz šī gada beigām t/c Spice plānots atklāt arī jaunu restorānu – Dada, savukārt dāmas un kungus jau rudenī priecēs mūsdienīgs kosmētikas veikals Kolonna jaunā veidolā. Arī Mēbeļu un interjera centrs Spice atrodas nemitīgā attīstībā un seko līdzi tirgus pieprasījumam, piedāvājot arvien jaunus zīmolus un preču grupas. Tā jau tuvākajā laikā tiks atklāts veikals Abitare mēbeles, kurā varēs iegādāties unikālas mēbeles un interjera priekšmetus no visas pasaules, interjera veikals KA International, kas ir telpu dekorēšanas līderis Eiropā un Kitchen Ideal, kas pircējiem piedāvās iebūvētās virtuves un to tehniku.