Aptuveni nedēļas laikā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (LSEZ) pārvalde cer izsludināt starptautisku konkursu par tiesībām pabeigt Liepājas ostas padziļināšanu.
«Dokumentācija ir sagatavota,» db.lv apgalvoja LSEZ pārvaldnieks Guntars Krieviņš. Savukārt ar iepriekšējo ostas padziļināšanas darbu veicēju Dredging International N.V Briselē sākta tiesvedība saistībā ar savstarpējiem norēķiniem - finanšu garantijām un izmaksāto avansu par neveiktajiem darbiem.
Db.lv rakstīja, ka 2012.gada vasarā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde lauza 27 miljonus latu vērto līgumu ar Beļģijas uzņēmumu Dredging International N.V par Liepājas ostas padziļināšanu. Līdz līguma laušanai Dredging International N.V bija paspējusi paveikt 80% darba apjoma. Plānotais kuģu ceļa dziļums kanālā pēc projekta realizācijas bija 12,5 m, brīvostā - 12 m. Patlaban padziļināšana veikta kanālā līdz aptuveni 11,6m.