Lai gan papīru un rakstāmlietas var nopirkt teju katrā veikalā, ir daļa cilvēku, kas tām pievērš īpašu uzmanību, piemēram, uzņēmēji, kompāniju vadītāji, radošo profesiju pārstāvji
«Es biju pilnīgi pārliecināta, ka šādam veikalam būs sava vieta Rīgā. Lai gan, racionāli skatoties, šis ir specifisks veikals, tomēr Rīgai tādu vajadzēja. Šķiet, pa šiem diviem gadiem ir atrasta sava vieta. Aizņēmām nišu, kas bija brīva, un esam stabili iekārtojušies. Mums ir daudz pastāvīgo klientu, kuri regulāri iepērkas, un varbūt viņiem jau ir visas mūsu piedāvātās pildspalvas, bet viņi nāk un prasa, vai nav vēl kaut kas jauns. Cilvēki speciāli brauc uz šejieni,» saka Linda Lukstiņa, dizaina papīrlietu veikala Manilla īpašniece. Viņa atzīst, ka ar laiku rodas problēmas ar to, ka regulārie pircēji jau zina visu sortimentu un arvien jācenšas viņus pārsteigt. «Labi, ka ražotāju ir daudz un tie visu laiku atjauno kolekcijas. Protams, ir iemīļotie ražotāji, ar kuru produkciju nekad nevar nošaut garām,» teic uzņēmēja.
Visu rakstu Sava niša ieņemta lasiet 16. februāra laikrakstā Dienas Bizness.