Lai līdzsvarotu pieprasījumu visa gada laikā, zīmola Fl*sh you&me radītāji papildina sortimentu
DB ar apakšveļas zīmola Fl*sh you&me dizaineri Līvu Šteinu iepriekš tikās pirms diviem gadiem, piedāvājumā toreiz bija radīta pāru apakšveļa no kokvilnas, pati Līva strādāja kā pašnodarbinātā. Redzot pieprasījumu, viņai radās doma projektu pacelt nākamajā līmenī. Iesaistījās Līvas vīrs Raimonds, tika nodibināts uzņēmums. Tagad Fl*sh you&me apakšveļas sortimentu paplašina smalkā veļa. «Būtībā bija doma radīt papildu produktus peļņai vasarā. Gribējās radīt kaut ko ērtu, komplektiņu, turklāt tas varētu nebūt tikai no kokvilnas, bet varētu būt arī ar mežģīnēm un tillu. Tapa arī aksesuāri un pāreja izvērtās organiska, secinājām, ka pieprasījums pēc smalkās veļas ir visu gadu. Trikotāžas biksītes vairāk bija ierindojams dāvanu kategorijā, kuras pirka sezonāli. Gribējām, lai apgrozījums izlīdzinātos. Līdz ar smalko veļu tas kļuva iespējams,» stāsta Līva. Sākumā piedāvājumā bija biksītes un topiņi, kam ar laiku pievienojās krūšturi, zeķturi, aksesuāri.
Vaicāta, vai Fl*sh you&me veļa ir domāta ikdienai vai īpašiem gadījumiem, Līva teic, ka tā ir izmantojama dažādi. «Radām komplektus, lai būtu iespējams variēt un sakombinēt sev ideālo, piemērotāko. Būtībā no pieciem produktiem var uztaisīt trīs komplektus,» raksturo Līva. Nesen tapuši arī pirmie peldkostīmu modeļi.
Gatavojas Parīzei
Pēdējā laikā arī Latvijas iedzīvotāji ir pamanījuši šo uzņēmumu un veidojas pašmāju klientu bāze. Latvijā joprojām pieprasītas ir gan kokvilnas apakšbikses, gan smalkā veļa. «Sākumā varbūt likās, ka latviešu meitenēm mūsu veļa būs kaut kas jauns, bet tagad šķiet, ka Latvijā ir uzķertas pasaules tendences un arī te ir pieprasījums,» saka Līva. Fl*sh you&me pārsvarā orientējas uz Eiropu un ASV.
Visu rakstu Maina virzienu un attīstās lasiet 25. maija laikrakstā Dienas Bizness.