Dīdžeja lielākā māksla ir nospēlēt tādu dziesmu, kuru publika nezina, bet visi ir sajūsmā un dejo
Tā uzsver SIA Rīgas DJ skola līdzīpašniece Kristiāna Kalniņa, kura kopā ar biznesa partneri Kasparu Dabru pirms trim gadiem īstenoja savu sapni par skolas izveidi. Abiem ir vairāk nekā desmit gadu pieredze dīdžeju (DJ) darbā, un kopīgā biznesa mērķis ir savas zināšanas nodot jaunajiem censoņiem un tiem, kuri vēlas pilnveidoties, iemācīties strādāt ar jaunākajām tehnoloģijām un DJ programmām, attīstīt ritma izjūtu un izprast mūzikas uzbūvi. «Tas tikai priecē, ja kāds no mūsu studentiem pēc tam tiek aicināts uz pasākumiem spēlēt mūziku. Tas nozīmē, ka mūsu ieguldītais darbs ir attaisnojies, bet ikvienam ir jāsaprot, ka skolā var iemācīties tikai dīdžejošanas pamatus, bet gaumi, savu stilu un mūzikas kolekciju ir katram pašam jāveido,» akcentē Kaspars, kuram tāpat kā Kristiānai Rīgas DJ skola ir pamatdarbs.
Mana pieredze: Cukurvates ražošanu paceļ citā līmenī
Sekojot idejai: Peldkostīmu bizness attīstās
Biznesa idejas pirmie aizmetņi dzimuši, uzstājoties pasākumā klubā Pulkvedim neviens neraksta (šis leģendārais klubs tika slēgts 2015. gada jūlijā, – DB). Drīz pēc tam tika nolemts meklēt finansējumu šīs idejas īstenošanai. Lai atvērtu dīdžeju skolu, bija nepieciešami diezgan prāvi ieguldījumi tehnikas iegādei. Pirmais projekts tika uzrakstīts Swedbank programmai Atspēriens, kurā nauda jaunajai biznesa idejai netika piešķirta. «Turpinājām attīstīt ideju, labojām dažas projektā pieļautās kļūdas un iesniedzām to Latvijas attīstības finanšu institūcijai Altum, kurā tolaik bija speciāla finanšu atbalsta programma jauniešiem līdz 30 gadiem,» stāsta Kaspars. Idejām, kuras ieguva kādu no pirmajām piecām vietām, varēja dabūt arī naudas balvu 1400 eiro apmērā. Pie tās papildu pamata finansējumam 20 tūkst. eiro apmērā tika arī Rīgas DJ skola, kas kredītu beigs maksāt pēc pusotra gada.
Visu rakstu Katram jāatrod savs stils lasiet 25. septembra laikrakstā Dienas Bizness.