Vegan Fox ienāk tirgū ar kosmētiku, kas piemērota vegāniem – tā nesatur dzīvnieku izcelsmes sastāvdaļas; produkcija un sastāvdaļas netiek arī testētas uz dzīvniekiem
«Nosaukums vēsta, ka mūsu mērķauditorija ir vegāni. Es gribēju skaidri norādīt, ka tā ir viņiem piemērota,» saka Maija Millere, kosmētikas zīmola Vegan Fox (SIA Amber Cosmetics) īpašniece. Ideja radusies pēc sarunas ar paziņu Polijā, kura iedvesmoja domāt šajā virzienā. Viņa ir vegāne un ķīmiķe, un viņai draugi bieži vien prasa, vai konkrēto kosmētikas produktu drīkst pirkt, jo nepazīst ķīmiskos nosaukumus. Maijai šķita – šai problēmai ir iespējams risinājums un tam ir labs biznesa pamatojums.
Mana pieredze: Cukurvates ražošanu paceļ citā līmenī
Mana pieredze: Palīdz programmētājiem un dizaineriem
Mana pieredze: Šajā biznesā viss vēl priekšā
Aptuveni gadu strādāts, un šobrīd ir redzams rezultāts – desmit produktu līnijas ar 33 produktiem. Sortiments izstrādāts, vadoties pēc Maijas intuīcijas – ko pati lieto un gribētu izmantot, tas derēs. Šobrīd sortimentā ir pamata produkti sejas un ķermeņa kopšanai, un izstrādes procesā ir šampūni, kondicionieri un lūpu balzami.
Maija spriež, ka bez biznesa inkubatora nebūtu arī Vegan Fox. «Pateicoties inkubatoram, es vispār saņēmos realizēt savu ideju un izvirzīt sev termiņus,» viņa saka.
No idejas piedzimšanas līdz pirmajam pārdotajam Vegan Fox produktam vajadzēja vairāk nekā gadu. Maija to attīstīja paralēli pamatdarbam pa vakariem un brīvdienām, iesaistot visu ģimeni gan radošajā procesā, gan etiķešu līmēšanā un pasūtījumu pakošanā.
Visu rakstu Ražo kosmētiku pasaules vegāniem lasiet 13. septembra laikrakstā Dienas Bizness.