Pareizā fokusa saglabāšana latvieša Kristapa Grinberga līdzdibinātajam uzņēmumam Qminder nesusi panākumus – klientu lokā ir vairāki no Fortune 500 uzņēmumiem
Qminder ir klientu apkalpošanas rīks uzņēmumiem, kurš ietver rindu un darbinieku vadību, statistikas datu apkopošanu.
Sākotnējā Qminder ideja – izveidot modernu rindu vadības rīku, taču šobrīd tas pārvērties par klientu apkalpošanas sistēmu. «Mums ir bijuši seši dažādi produkti – printeris, mobilā lietotne iPad, mobilā lietotne telefonam, televīzijas ekrāns utt. Esam visu pārtaisījuši un tagad sevi pozicionējam kā klientu apkalpošanas risinājumu, nevis tikai rindu vadības rīku. Qminder ir klienta pirmā satikšanās ar uzņēmumu, klientu apkalpošanas pirmais posms pastā, veikalā, bankā vai kur citur,» stāsta Kristaps. Pie šā brīža produkta veidola un funkcionalitātes komanda nonāca, ņemot vērā klientu atsauksmes. Tāpēc viņš uzsver, ka ir svarīgi runāt ar saviem sadarbības partneriem. «Sākumā pats galvenais nav iegūt daudz klientu, bet runāt ar viņiem, mēģināt noskaidrot, kas viņiem ir svarīgi, kā uzņēmumi izmanto mūsu produktu. To var darīt tik plaši, cik finanses atļauj – sākumā tie bija Skype zvani, bet šajā ziemā aizbraucām uz ASV satikt sadarbības partnerus klātienē un paskatīties, kā tie izmanto mūsu sistēmu,» atklāj Kristaps. Katrs uzņēmums sistēmu izmanto atšķirīgi.
Qminder klienti ir vairāk nekā 20 valstīs – ASV, Lielbritānijā, Singapūrā un citur. Šobrīd uzņēmumam labākie panākumi ir ASV, kas arī ir uzņēmuma mērķa tirgus.
Latvijā Qminder izmanto Latvijas pasts, Latvenergo, Tele2, Tiesu administrācija, Norvik Banka, Saules aptieka. Latvijā uzņēmums darbojas tāpēc, ka Kristaps vēlas, lai arī dzimtenē būtu pieejams viņa kompānijas produkts, turklāt pirmos klientus – Tele2 un Latvenergo – kompānija ieguva pēc raksta Dienas Biznesā. Qminder klientu lokā ir vairāki ASV lielāko kompāniju topa Fortune500 uzņēmumi – Google, AT&T, Verizon.
Plašāk lasiet rakstā Lietotāji parāda ceļu otrdienas, 25. augusta, laikrakstā Dienas Bizness (16. lpp.)!