Prāmju kompānijas Scandlines kravu apjoms pērn maršrutos no Vācijas uz Latviju audzis par 43%.
2011. gadā Scandlines pieredzēja ievērojamu kravu pārvadājumu pieaugumu maršrutā starp Trāvemindi (Lībeku) Vācijā un Baltijas valstu reģionu, informē Scandlines centrālais birojs.
«Mēs esam ļoti priecīgi par Scandlines panākumiem. Tā darbība gandrīz tieši pirms diviem gadiem sākās ar diviem reisiem nedēļā, bet patlaban ir izvērtusies par noslogotu jūras satiksmes līniju. Panākumu pamatā ir ne tikai rēderejas sniegto pakalpojumu augstā kvalitāte un iespējas apkalpot visu veidu kravas, bet arī Skandināvijas ģeogrāfiskā stāvokļa priekšrocības ar optimāliem ceļu un dzelzceļa satiksmes savienojumiem. LHG satiksmes pakalpojumu apjoms saistībā ar Baltijas valstīm un Krieviju pieaug. Mēs vēlamies pēc iespējas ātrāk kļūt par tirgus līderiem šajā Baltijas jūras ostu līnijā ar Vāciju,» pauž Lībekas ostas uzņēmuma Lübecker Hafen-Gesellschaft mbH (LHG) RoRo/LoLo kravu nozares vadītājs Niko Volbolts.
Db.lv jau rakstīja, ka Scandlines palielinājis satiksmes pakalpojumu apjomu Baltijas valstu reģionā, un tagad rēdereja piedāvā sešus reisus nedēļā uz Liepāju un Ventspili. Reisu skaita palielināšana maršrutos starp Trāvemindi un Baltijas reģionu ir daļa no Scandlines pārvadājumu stratēģijas pasākumiem. Maršrutu Trāveminde – Liepāja četras reizes nedēļā apkalpo prāmji M/V Ask un M/V Urd. To ietilpība pārsniedz 1598 kravas metru, un tie spēj uzņemt līdz pat 186 personām. Turklāt 2011. gadā darbību uzsākušais fraktkuģis M/V Watling Street divas reizes nedēļā nodrošina satiksmi starp Trāvemindi un Venstpili. Tā ietilpība sasniedz 2255 kravas metru, tas spēj uzņemt 195 vieglos automobiļus un 489 pasažierus.