#Ja viss ritēs raiti, tad gada beigās vai 2019. gada sākumā sāksies projekta realizācija.
Šobrīd noris Skultes satiksmes pārvada projektēšanas darbi; ja viss ritēs raiti, tad gada beigās vai 2019. gada sākumā sāksies projekta realizācija, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Jau vairāk nekā desmit gadus tiek runāts par tā dēvētā Sarkandaugavas pārvada būvniecību pār Rīgas - Skultes dzelzceļa sliežu ceļiem. Tas nodrošinātu raitu satiksmes plūsmu, novērstu sastrēgumu veidošanos pie dzelzceļa un paaugstinātu satiksmes drošību, norāda Rīgas domes Satiksmes departaments. Ideju par pārvada izbūvi Rīgas pašvaldība atbalstīja jau 2006. gadā, paziņojot, ka 2008. gadā sāks būvniecības darbus, kurus bija plānots pabeigt 2010. gadā. Lai šo un vēl citas ieceres realizētu, 2007. gadā tika dibināta Rīgas SIA Transporta infrastruktūras attīstība (TIA). Tomēr divus gadus vēlāk Rīgas dome lēma par TIA likvidāciju. Kā viens no iemesliem tika minēta pašvaldības nevēlēšanās turpināt Sarkandaugavas pārvada projektu saistībā ar sarežģīto ekonomisko stāvokli. Toreiz projekta izmaksas tika lēstas 47 līdz 50 milj. latu apmērā.
Trīs projekti
Patlaban satiksmes pārvadam pāri dzelzceļa sliežu ceļiem Rīga – Skulte ar pievedceļiem pie Viestura prospekta un Tvaika ielas norit projektēšanas darbi. Ja projektēšanas procesā neradīsies neparedzēti sarežģījumi, tad jau gada beigās – nākamā gada sākumā tiks uzsākta projekta īstenošana, bet pēc diviem gadiem Vecmīlgrāvja, Jaunciema, Mangaļu un Mežaparka iedzīvotāji varēs aizmirst par sastrēgumiem pie dzelzceļa pārbrauktuves Sarkandaugavā, Tilta ielā, DB norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna–Ozola.
Lai veidotu maģistrālo ceļu tīklu ostas teritorijai, ir paredzēta kopumā trīs projektu realizācija. Pirmais paredz satiksmes pārvada pār dzelzceļa sliežu ceļiem būvniecību, otrs – Tvaika ielas pārbūvi no Sliežu ielas līdz Ganību dambim, bet trešais – tilta uz Sarkandaugavu un Ganību dambja posma pārbūvi. Šobrīd projektēšana norisinās pirmajiem diviem objektiem.
Visu rakstu Sastrēgumi vēl pāris gadus jāpiecieš lasiet 7. februāra laikrakstā Dienas Bizness.