Bezpilota lidaparāti jeb droni maina daudzas industrijas, tostarp arī reklāmu, ko ar šīs tehnoloģijas palīdzību var pacelt gaisā
Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!
«Mūsdienu informācijas un reklāmu pārbagātajā pasaulē jāmēģina izcelties. Šis ir viens no veidiem, kā to izdarīt,» saka Uldis Kaņeps, SIA Dronevertising līdzīpašnieks. Viņa skatījumā tradicionālā vides reklāma bieži vien paslīd garām un paliek nepamanīta. Taču uzņēmumiem, lai veidotu savu tēlu, ir svarīgi izcelties uz citu fona. «Šis ir interesants, inovatīvs veids, kā pārsteigt cilvēkus, radīt «wow» momentu,» viņš teic.
Projektu izpildei seko arī droni
Tehnoloģiju apskats: Paskaties uz sevi no augšas
Reklāmu var pacelt likumā noteikto «griestu» augstumā, un Uldis spriež, ka pārāk augstu to celt nav izdevīgi, jo to ir grūti saskatīt. Tāpēc viņš iesaka reklāmu pacelt diezgan tuvu zemei, bet vienlaikus, lai to nevar aizsniegt un, piemēram, noraut dronu zemē. «Šajā procesā svarīgākais ir iegūt pēc iespējas vieglāku baneri un visu konstrukciju, kurai ir jābūt stiprai, vienlaikus nodrošinot drošību. Svarīgi, lai reklāma labi izskatās, lai nekrīt cilvēkiem uz galvas. Vairāk nekā pusgadu pavadījām prototipu testēšanā,» stāsta uzņēmuma līdzīpašnieks Artūrs Toms Plešs. Ierobežojošais faktors ir konstrukcijas svars. Piemēram, šī brīža standarta reklāmas karogs kopā ar konstrukciju sver aptuveni 400 gramus. «Cenšamies strādāt pie risinājumiem, lai būtu mazāks banera svars, jo tas ietekmē lidaparāta baterijas darbības laiku. Ilgu laiku pavadījām, lai atrastu piemērotāko dronu pēc baterijas darbības ilguma un celtspējas. Ja tiek nodrošināta vieta, kur varam uzlādēties, varam nodrošināt lidojumu visu diennakti,» viņš saka.
Visu rakstu Palīdz izcelties ar vēstījumu gaisā lasiet 7. septembra laikrakstā Dienas Bizness.